Latex outfit og talkum pulver
Fra : Karsten Korsholm

Dato : 01-02-05 22:40

Jeg bruger altid talkum for at kunne i mit latex tøj, men er der ikke et
bedre produkt at bruge i stedet for talkum. Jeg har aldrig brugt mig om
talkum når det er kræftfremkaldende.

Karsten

Fra : høstblomsten

Dato : 01-02-05 23:29

"Karsten Korsholm" <NemoK1973@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej Karsten.

> Jeg bruger altid talkum for at kunne i mit latex tøj, men er der ikke et
> bedre produkt at bruge i stedet for talkum. Jeg har aldrig brudt mig om
> talkum når det er kræftfremkaldende.

Jeg har ingen erfaring med latexbeklædning, men kender et godt, gammelt
husråd om, at kartoffelmel kan erstatte brugen af talkum ...det er i
hvert fald billigt og næppe kræftfremkaldende!!
Tænker lige på.... har du læst indholdsdeklarationen på talkum'et? Det
skulle såmænd ikke undre mig, om grund-ingrediensen var noget lignende
kartoffelmel ...??!!

> Karsten

Go'e hilsener
~ Høstblomsten ~

Fra : Karsten Korsholm

Dato : 02-02-05 01:35

> [...]
> Tænker lige på.... har du læst indholdsdeklarationen på talkum'et? Det
> skulle såmænd ikke undre mig, om grund-ingrediensen var noget lignende

Jo tak for svaret, Høstblomsten. Nu er det bare lige at grunden til at man
bruger talkum er for at mindske modstand når man kraver ned i sit latex tøj.
Selv om man har vasket sig grundig vil der altid være lidt væske eller fedt
på kroppen som vil vanskelig gøre det. Hvis man bruger kartoffelmel vil det
dannes sig til at form for grød når man begynder at svede, som er meget
narturlig. Så jeg tror ikke lige at det er sagen. Tak alligevel

Karsten

Fra : Oleander

Dato : 03-02-05 18:10

Onsdag den 2 Feb 2005 01:34:49 skrev "Karsten Korsholm":

> [...]
>dannes sig til at form for grød når man begynder at svede, som er meget
>narturlig. Så jeg tror ikke lige at det er sagen. Tak alligevel

Jeg vil også gerne advare mod brug af kartoffelmel! Det fremmer svamp
som absolut har større sandsynlighed for at skade end sandsynligheden
for at udvikle kræft af talkum!

I det hele taget er pulver i tøjet af det onde, det føles som
sandpapir og det gør det ærligt talt ikke let at komme i.

Som nævnt andetsteds, kan eros anbefales. Selv bruger jeg ren
silikoneolie. Det virker som en drøm! Tøjet er en leg at få på og det
er rimeligt nemt at smøre på. Du kan også finde det på spray nogle
steder, vær dog bare opmærksom på at de fleste silikonespray'er
indeholder petroleumsdestillater hvilket ikke er godt for dit latex.
Dem du finder i sexshops eller på nettet beskrevet som latexspray,
plejer dog at være ok.

Hvis du benytter spray i stedet for flydende silikoneolie, så skal du
dog lige være opmærksom på at gulvet hvor du sprayer oftest bliver
uhyggeligt glat! ... især når man er halvvejs nede i et par
tætsiddende bukser...

--
Oleander
Denne verden har for mange bomulds-fetishister!

Fra : Da Boy

Dato : 02-02-05 14:11

Hej Karsten,

"Karsten Korsholm" <NemoK1973@ofir.dk> wrote in news:41fff70c$0$48661
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Jeg bruger altid talkum for at kunne i mit latex tøj, men er der ikke et
> bedre produkt at bruge i stedet for talkum. Jeg har aldrig brugt mig om
> talkum når det er kræftfremkaldende.

Kræftfremkaldende? Hvor ser du det henne?

Anyway, Eros har lavet et glidemiddel der ikke skader gummi.. Det er også
lidt sjovere end sådan en gang støvet talkum

Fra : Ole Bak

Dato : 03-02-05 17:04

Prøv med kløpulver det er ikke kræftfremkaldende og giver virkelig
gang i kludene.
--
OBAK

Fra : Bo M er min søster

Dato : 14-02-05 00:48

Da Boy wrote:

> [...]
>
> Anyway, Eros har lavet et glidemiddel der ikke skader gummi.. Det er
> også lidt sjovere end sådan en gang støvet talkum

I må da svede en del, iført en latexdragt. Hvordan får I dragten af igen
bagefter? Det kom jeg lige til at tænke på.

Bolette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-02-05 01:27

On Mon, 14 Feb 2005 00:48:27 +0100, "Bo M er min søster"
<kloge@åge.iq> wrote:

>I må da svede en del, iført en latexdragt. Hvordan får I dragten af igen
>bagefter? Det kom jeg lige til at tænke på.

Nosser det kom du til at tænke på ; pas på med det
reusltatet er ringe !
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M er min søster

Dato : 14-02-05 01:32

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> five movies in a week If Hollywood doesn't call us
> we'll be sick Starlight open wide ( Lou Reed 1990 )

Årh du ved da også alting Bo, du er bare så sej

Fra : alania

Dato : 14-02-05 22:44

Man kan nu også bruge silikone på spray. Så er latex nemmere at få på og af
igen