Pigesex
Fra : Irene

Dato : 01-02-05 17:08

Hej Gruppe!

Jeg har i lang tid fantaseret om sex med en anden kvinde - jeg er ikke
lesbisk men er ret sikker på at jeg har en snert af bisexualitet. Min
kæreste ved det godt og kan sagtens acceptere at det er noget jeg ønsker
at leve ud (vi er begge i begyndelsen af 30'erne). Jeg tror at han
inderst inde drømmer lidt om at det kunne udvikle sig til en trekant -
og det kan det måske også - men i hvertfald ikke lige nu.

Er der nogle der har erfaringer med at have et bi-forhold kørende ved
siden af? På en eller anden måde er det en slags utroskab, synes jeg,
men omvendt er han jo indforstået med det.

Jeg er egentlig ikke bange for at blive forelsket - jeg har jo min
kæreste. Sådan som jeg opfatter det, er det noget rent sexuelt. Ja ja,
selvfølgelig skal der da være lidt mere end blot almindelig sympati.

Eller vil det klogeste være at springe ud i det som en trekant og altså
deremd have ham med. Jeg er bare ikke sikker på at jeg ville nyde det på
samme måde, som hvis det kun var noget der skete mellem kvinden og mig.
Det er derimod ikke et spørgsmål om, hvorvidt jeg ville kunne acceptere
at han også ville være sammen med hende, det tror jeg helt sikkert jeg
kan (min kæreste og jeg har nemlig tidligere prøvet noget partnerbytte,
og det gik helt fint, også så fint at vi gentog det nogle gange).

Irene

Fra : Manse

Dato : 02-02-05 00:46

hejsan

over 80% af piger er til piger........ ihvertfald i fantasien....... .-)

Men der er rigtig mange der oxo prøver i virkeligheden, med og uden partner.

Mit råd er....... prøv det pige til pige og nyd det.... Ønsker du så, at
kæresten skal være med senere til en trekant, er det jo fint for ham, og
måske du synes det oxo er fedt....

Manse

Fra : Jens.

Dato : 02-02-05 01:45

"Manse" <11kili@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så, at kæresten skal være med senere til en trekant, er det jo fint
> for ham, og måske du synes det oxo er fedt....

"oxo" hvad er det ?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 02-02-05 02:22

> "oxo" hvad er det ?

Det er, når man skriver "også" på en tåbelig måde.

Mark

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-05 09:40

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er, når man skriver "også" på en tåbelig måde.

hva znakker U om? d r sq da 1 fin stavning

Fra : Manse

Dato : 02-02-05 10:38

LMAO

Fra : Oleander

Dato : 04-02-05 01:45

>hva znakker U om? d r sq da 1 fin stavning

O tempora! O mores!

--
Oleander
Denne verden har for mange bomulds-fetishister!

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 02-02-05 01:26

"Irene" <djf@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Gruppe!

Hej Irene

> Er der nogle der har erfaringer med at have et bi-forhold kørende ved
> siden af? På en eller anden måde er det en slags utroskab, synes jeg,
> men omvendt er han jo indforstået med det.

Jeg har ikke erfaring med at have et bi-forhold kørende ved siden af, men
erfaring med at være partner til en der har et bi-forhold kørende ved siden
af
Der er jo selvfølgelig forskellige holdninger til det, men efter min bog kan
der ikke være tale om utroskab når begge parter er klar på og har accepteret
hvad der foregår.
Men det er jo helt op til jer hvordan I ser på det, og jeg kan godt ane at
det måske kan være/blive lidt problematisk, hvis du anser det for på en
eller anden måde at være utroskab.
Så du det også som en slags utroskab da I dyrkede partnerbytte?
Men din kæreste skal altså også være meget sikker på, at han er helt med på
hvad det er der sker.

> Eller vil det klogeste være at springe ud i det som en trekant og altså
> deremd have ham med. Jeg er bare ikke sikker på at jeg ville nyde det på
> samme måde, som hvis det kun var noget der skete mellem kvinden og mig.

Skal jeg tage efter hvad min kæreste siger, og hvad jeg også selv synes
lyder såvel logisk som rimeligt og sansynligt, så er der altså forskel på de
2 situationer.
Tænk bare selv;
I den ene situation er det kun jer 2 kvinder, der har tid og plads til bare
at koncentrere jer om hinanden, at nyde hinanden.
I den anden situation sidder der så også et savlende mandfolk, hvis
allerstørste lyst/ønske er at komme hen til jer kvinder og blande sig - Og
dette er absolut ikke negativt ment, det er bare en konstatering
Personligt synes jeg du skal have oplevelsen uden din kæreste - I første
omgang i hvert fald.

> kan (min kæreste og jeg har nemlig tidligere prøvet noget partnerbytte,
> og det gik helt fint, også så fint at vi gentog det nogle gange).

Og der har aldrig været noget pigesex involveret?

For det kunne jo også være en mulighed, at I mødtes med et andet par, hvor
så ideen var at I piger skulle være sammen - Og så også hvad der ellers kan
følge af at lege 2 par sammen *sf*

Hilsen
Jan

Fra : alpha searcher

Dato : 04-02-05 17:58

Hej Irene
snip om pigesex...

Jamen du er jo også teknisk set utro, hvis du går i seng med en udenfor
jeres faste forhold, men på den anden side behøver dette jo ikke være noget
problem, når I er enige om at nyde livet.
Det er jo en stor grænse du vil overskride hos dig selv, når du springer ud
i det alene og har du spekuleret over, hvem det skal foregå med osv?

Det med trekanten kommer du let over. Sørg for at tilfredsstille ham nogle
gange og lad ham også komme i veninden, så vil han nyde at få lov til blot
at kigge på Jer og jeres frie leg.
Hvad er det da du er flov over at gøre, når han er med?

Med venlig hilsen
Alpha searcher