Er det upassende?
Fra : haandenderstakfodeng~

Dato : 30-01-05 20:48

Hej. Vi er et par i 30'erne, der prøver at få sat lidt gang i et
skrantende sexliv igen.

For at prøve lidt nyt, købte jeg et gavekort til kæresten, på en
brazilian wax - men det var hun for genert til at benytte.

Så sad vi og bladede avisen igennem i dag, og jeg spurgte om jeg ikke
skulle prøve at barbere hende forneden, men avisen sigende lå slået
op på side 9.

Nix, det ville hun ikke, for så ville hun skille sig ud fra 'de
andre' når hun skulle bade.

Er det for meget at bede om.....det kan da godt være....hvad siger
pigerne herinde?

Fra : The man himself

Dato : 30-01-05 20:59

Hun skiller sig da mere ud hvis hun har en dusk.

Rigtig mange piger er barberet i dag.

Du behøver jo ikke at fjerne det hele. Gem lidt øverst oppe men fjern alt på
og omkring åbningen.

Det er en fantastisk følelse med sådan en nybarberet og glat "satan". Nam
nam !!!!!!!!

Ralph.

Fra : Ulvir

Dato : 30-01-05 21:28

The man himself wrote:

> Det er en fantastisk følelse med sådan en nybarberet og glat "satan".
> Nam nam !!!!!!!!
>
> Ralph.

Er du en pige?

Fra : Jens.

Dato : 31-01-05 04:17

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er du en pige?

det kan være han føler det ?

Fra : Mette

Dato : 30-01-05 22:11

"haandenderstakfodengennemviduet" <none@invalid.example> skrev i en
meddelelse news:Xns95EED3952AF2Ahaandenderstakfodeng@62.243.74.162...

> Nix, det ville hun ikke, for så ville hun skille sig ud fra 'de
> andre' når hun skulle bade.
>
> Er det for meget at bede om.....det kan da godt være....hvad siger
> pigerne herinde?

Det kan jo være, at du selv skulle gå foran med et godt eksempel, hvis du
selv ligner en buskmand forneden, kan du jo heller ikke regne med at hun
jubler ved tanken om, at det er hende, der skal lide for dine lyster.

I øvrigt: hvordan kan det være, at "løsningen" på jeres skrantende sexliv
ligger i, at HUN skal forandre noget ved sig selv? Om hun blev nok så bar,
ville ikke forandre jeres sexliv - især ikke, hvis hun føler sig presset til
det. Måske har hun ikke lyst til en wax, simpelthen fordi hun oversætter det
til "Jeg er åbenbart ikke tiltrækkende som jeg er nu".
Det, der kan hjælpe på et skrantende sexliv er at vise hende begær uanset
hvor meget hår hun har forneden, istedet for at foreslå at hun laver sig
selv om.

Fra : PerX ...

Dato : 31-01-05 14:26

In article <41fd4e05$0$33688$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
Mette@wamspamnothanks.dk says...
> [...]
> selv ligner en buskmand forneden, kan du jo heller ikke regne med at hun
> jubler ved tanken om, at det er hende, der skal lide for dine lyster.

Nå da da da, der er vist nogen der har problemer i sit eget liv hva.

> [...]
> hvor meget hår hun har forneden, istedet for at foreslå at hun laver sig

Fordi det er alene mandes opgave at gør noget ved det da kvinder ikke er
seksuelle væsener. Ok så.

Fra : Mette

Dato : 31-01-05 14:50

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> Nå da da da, der er vist nogen der har problemer i sit eget liv hva.

Du godeste. Hvor sagligt.
Jeg er dog nysgerrig over hvordan du kommer frem til den konklussion.
Du lader til at antage at mit svar til trådstarteren er en projektion af
mine egne frustrationer over mit privatliv, men vi er er nogle, der godt kan
skille tingene ad.

> Fordi det er alene mandes opgave at gør noget ved det da kvinder ikke er
> seksuelle væsener. Ok så.

Ok. Det var da noget nyt. (Eller rettere, noget gammelt!)

Fra : Jens.

Dato : 02-02-05 01:51

"Mette" <Mette@wamspamnothanks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Du lader til at antage at mit svar til trådstarteren er en projektion
> af mine egne frustrationer over mit privatliv, men vi er er nogle,

du vil altså ikke fortælle om dine frustrationer i dit privatliv ?

Fra : Mette

Dato : 02-02-05 09:00

"Jens." <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Mette" <Mette@wamspamnothanks.dk> skrev i en meddelelse

> du vil altså ikke fortælle om dine frustrationer i dit privatliv ?

Jeg er så heldig, at der ikke er nogle frustrationer at berette om - bortset
fra at min datter ikke gider at lægge sig til at sove, men det er en helt
anden gruppe

Fra : PerX ...

Dato : 02-02-05 23:56

In article <41fe37fe$0$33663$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
Mette@wamspamnothanks.dk says...

> Du godeste. Hvor sagligt.

Hvis det var der du ville være.

> Jeg er dog nysgerrig over hvordan du kommer frem til den konklussion.
> Du lader til at antage at mit svar til trådstarteren er en projektion af
> mine egne frustrationer over mit privatliv,

Yep.
> ... men vi er er nogle, der godt kan skille tingene ad.

Tydligvis ikke når du laver et angreb i stedet for som Helle at give et
sagligt svar.

Fra : Mette

Dato : 03-02-05 08:34

> [...]
>
> Hvis det var der du ville være.

> Yep.
>
> Tydligvis ikke når du laver et angreb i stedet for som Helle at give et

Jeg tror man skal være meget sensibel for at opfatte mit indlæg som et
angreb. Jeg ville blot hæve diskussionen op over "hår eller ej", og se på,
hvad der ligger bag ønsket om en wax.

Fra : Helle

Dato : 31-01-05 15:18

> [...]
> andre' når hun skulle bade.
>
> Er det for meget at bede om.....det kan da godt være....hvad siger

Det er meget grænseoverskridende at skulle barbere sig for neden første gang
og jeg kunne absolut ikke lide det dengang (nu elsker jeg det!) Jeg blev
presset til det dengang og var meget ked af det, synes absolut det var
ulækkert og meget ubehageligt, følte mig vildt nøgen og som en lille baby.
Årene er gået og nu elsker jeg det.

Det jeg vil sige er, at det er vigtigt at din pige SELV har lyst til at gøre
det, du må selvfølgelig gerne fortælle at du godt kunne tænke dig det og det
er vigtigt at I snakker om det og at du respekterer hvis hun ikke vil.
Men respekt er virkelig vigtigt. Du må acceptere hvis hun ikke vil.

Jeg kan SAGTENS forstå at hun ikke vil benytte sig af et gavekort første
gang hun skal prøve det. Jeg ville heller ikke den dag i dag tage hen i en
salon og ligge med spredte ben. Jeg er 22 år og har barberet mig siden jeg
var 16.
Jeg anbefaler at hun selv gør det ellers at I sammen gør det og gør det til
noget hyggeligt og sjovt. Start evt med kun lige at tage en lille smule ude
i siderne og så kan I gradvist prøve at tage mere og mere.
Jeg bryder mig personligt ikke om at min kæreste gør det på mig med
barberskraber. Hvis hun er bange for at skære sig kan I bruge en ladyshaver
eller en barbermaskine (din måske)

Jeg vil sige det sådan, mht at skille sig ud, så skiller hun sig mere ud i
omklædningrum mm hvis hun ikke er barberet. Jeg har gået i motionscenter et
stykke tid og må indrømme at jeg virkelig ligger mærke til hvis der er en
pige der ikke er barberet. Så nej, hun skiller sig ikke ud.

Jeg vil så også sige, som en anden sagde her inde, at du måske kunne gå
foran og barbere dig, måske I begge kunne barberer jer sammen - gøre det til
noget sjovt og hyggeligt. Jeg vil også sige at du ikke kan forlange at hun
vil gøre det hvis du ikke selv er villig til at prøve.

Skriv endelig igen.

Held og lykke med det.

Mvh Helle

Fra : Hobert Idiart

Dato : 31-01-05 17:02

Helle wrote:

> [...]
> noget sjovt og hyggeligt. Jeg vil også sige at du ikke kan forlange at hun
> vil gøre det hvis du ikke selv er villig til at prøve.

Jeg tror, at det er de færreste mænd, som barberer sig voldsomt dernede.
Han vil i modsætning til hende skille sig ud.

Fra : Morten & Christine

Dato : 31-01-05 18:13

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Jeg tror, at det er de færreste mænd, som barberer sig voldsomt dernede.
> Han vil i modsætning til hende skille sig ud.

Måske ikke ligefrem barbere sig, men mange fyre studser sig. der er sgu ikke
noget som en mundfuld hår, uanset køn..

Fra : Nuser

Dato : 31-01-05 18:20

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse
> Jeg tror, at det er de færreste mænd, som barberer sig voldsomt dernede.
> Han vil i modsætning til hende skille sig ud.

Hmmm.............kender da indtil flere mænd der barberer sig ved roden og
på nosserne. Og vil da 1000 gange hellere give et dybt blowjob til en der er
barberet end til en hvor man får hår i næsen *smiler*

Fra : Hobert Idiart

Dato : 31-01-05 21:04

Nuser wrote:
> [...]
> på nosserne. Og vil da 1000 gange hellere give et dybt blowjob til en der er
> barberet end til en hvor man får hår i næsen *smiler*

Det har jeg skam stor forståelse for.
Jeg bryder mig generelt ikke om hår og vil helst have fjernet det hele,
undtagen det som sidder oven på mit hoved.

Fra : Helle

Dato : 31-01-05 21:50

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Jeg tror, at det er de færreste mænd, som barberer sig voldsomt dernede.
> Han vil i modsætning til hende skille sig ud.

Det kan godt være men jeg siger dig det er herre lækkert når manden har
barberet sig dernede. sf

Fra : Gitte

Dato : 01-02-05 09:40

Hej

>Jeg tror, at det er de færreste mænd, som barberer sig voldsomt dernede.
>Han vil i modsætning til hende skille sig ud.

Men da det ligesom lidt er ham, der gerne vil "eksperimentere" med
barbering, må han jo ligesom sætte sig ud over det
Men for øvrigt, er der faktisk en del mænd, der barbere sig mere eller
mindre dernede...

MVH
Gitte

Fra : nusle nuslesen

Dato : 31-01-05 23:00

"haandenderstakfodengennemviduet" <none@invalid.example> skrev i en
meddelelse news:Xns95EED3952AF2Ahaandenderstakfodeng@62.243.74.162...

Hej,

> For at prøve lidt nyt, købte jeg et gavekort til kæresten, på en
> brazilian wax - men det var hun for genert til at benytte.

Så brugte du det selv, ikk'?

Du er vel mand for at være den første til at blotte dig for fremmede, få
revet hår ud de mest smertefulde steder for første gang - for det er sexet
og vil fyre op under jeres sexliv, hvis du laver om på dig selv
(underforstået - du er jo hamrende usexet til at begynde med, ikk'!).

> Så sad vi og bladede avisen igennem i dag, og jeg spurgte om jeg ikke
> skulle prøve at barbere hende forneden, men avisen sigende lå slået
> op på side 9.

Christ. Det fedeste er også som 30+ årig at blive sammenlignet med en
19-årig billedmanipuleret side 9 pige.

Jeg kan levende forestille mig den smarte kæreste sige til dig:
"Se skatter, jeg fandt lige et billed af Jean Claude Van Damme som 20-årig,
hvis du fik de der stramme røvbalder som han, så tror jeg sandelig vores
sexliv ville være reddet."

Man må jo undre sig over, hvorfor jeres sexliv skranter - det kan nok ikke
skyldes, at du er en aaaanelse tykpandet, vel?

> Nix, det ville hun ikke, for så ville hun skille sig ud fra 'de
> andre' når hun skulle bade.

Synd, at hun ikke turde svinge den verbale stegepande i hovedet på dig - og
sige lige ud at du har opført dig som en elefant i en glasbutik!

> Er det for meget at bede om.....det kan da godt være....hvad siger
> pigerne herinde?

Enten er du dum, eller også gør du grin med os.

mange hilsner

Fra : PerX ...

Dato : 02-02-05 23:58

In article <41feaa6a$0$48702$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
nuslepige@hotmail.com says...

> [...]
> og vil fyre op under jeres sexliv, hvis du laver om på dig selv
> (underforstået - du er jo hamrende usexet til at begynde med, ikk'!).

Og endnu en som har nogle problemer der burde løses først (Se Hobart du
er slet ikke alene, der er bare forskel på problemerne *g*)

Fra : Manse

Dato : 02-02-05 00:59

Hejsan
Ved ikke lige om jeg gider svare, tror, i bare vil have opmærksomhed eller
også er det en joke...

I er i 30... og du har aldrig raget dusken af hende....??? Okay.. i er
bare ikke nået så langt i Jeres sexliv.....gud ved om hun har hår op til
navlen....LOL

Kender sgu ikke mange kvinder med hår forneden, og alle billeder på Scor
tilkendegiver at stort set alle trimmer dusken........

Selv har jeg da ikke haft hår på bollerne de sidste mange hår, det bliver
ligesom en vane.....

Se at få gang i barberskum og skraber, og nyd når hun klør sig når det
vokser ud igen.

Manse

Fra : Tina

Dato : 04-02-05 15:38

> [...]
> andre' når hun skulle bade.
>
> Er det for meget at bede om.....det kan da godt være....hvad siger

Jeg tager i svømmehallen 2-3 gange om ugen, og vil da lige sige at der ikke
er mange med duske. det er meget normalt der ingen hår er forneden.

Jeg ville absolut heller ikke tage sådan en gang wax og ville nok tage det
som en fornærmelse hvis jeg fik sådan et gavekort, lidt ligesom hvis han gav
mig en badevægt *griner*

Det vigtigste man kan gøre med et skrantende sexliv er at snakke om hvad
hinanden har lyst til, være åben over for nye ideer og så bare kaste sig ud
i det. Sexlegetøj uha nej fyda føj da det bruger vi ihvertigfælde ikke
osv..... GLEM alle de fordomme, det er simpelthen genialt til at pifte
sexlegen op, men selvfølgelig noget i skal være enige om.

Tina