Hurra
Fra : Per Vadmand

Dato : 30-01-05 00:07

Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!

Per V.

Fra : Anita

Dato : 30-01-05 00:17

Per Vadmand wrote:
> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!

Stort tilløk

Anita

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-01-05 00:11

Per Vadmand skrev:

> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!

Jeg har lige fået en bums på hagen. :(

Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-01-05 00:16

"Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige fået en bums på hagen. :(

Lars, hvis du ikke kan dele Per´s glæde over sit nye barnebarn, så kunne du
i det mindste undlade at skrive noget.

Tillykke Per, med den lille dreng - han er garanteret smuk og dejlig *SS*

mvh Eva

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-01-05 00:23

Eva Schmidt skrev:

> Lars, hvis du ikke kan dele Per´s glæde [...]

Du mener "Pers glæde".

FUT: dk.kultur.sprog

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-01-05 00:23

On Sun, 30 Jan 2005 00:15:45 +0100, "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk>
wrote:

>Tillykke Per, med den lille dreng - han er garanteret smuk og dejlig *SS*

Ditto :)

fut :dk.snak.snik

--

Mv.
Bo M Mogensen

All history does unfold.Down here it's made of wood and wire
And my body is on fire ,And God is never far away.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-01-05 00:23

Eva Schmidt skrev:

> Tillykke Per, med den lille dreng - han er garanteret smuk og
> dejlig *SS*

Det ved du jo ikke noget om.

FUT: dk.snak.off-topic

Fra : Stefan Holm

Dato : 30-01-05 01:29

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> writes:

> Lars, hvis du ikke kan dele Per´s glæde over sit nye barnebarn, så
> kunne du i det mindste undlade at skrive noget.

Eva, hvis du ikke kan dele Lars' sorg over sin nye bums, så kunne du i
det mindste undlade at skrive noget.

--
Stefan Holm
"I've made a little space for the cheese slices..."

Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-01-05 01:42

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

> Eva, hvis du ikke kan dele Lars' sorg over sin nye bums, så kunne du i
> det mindste undlade at skrive noget.

Sorry, kom jeg til at genere din ven - du må huske at trøste ham, så han
ikke går helt i spåner over den famøse bums, det lille skind!

Eva

Fra : Stefan Holm

Dato : 30-01-05 01:50

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> writes:

> Sorry, kom jeg til at genere din ven

Nej. Du var bare unødigt aggressiv overfor en uskyldig bemærkning,
hvorfor jeg følte behov for at sarkasme dig.

FUT: off-topic
--
Stefan Holm
"Stop eating our young! And it's pronounced GUACAMOLE!"

Fra : Jens.

Dato : 30-01-05 08:00

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

> Eva, hvis du ikke kan dele Lars' sorg over sin nye bums, så kunne du i
> det mindste undlade at skrive noget.

LOL
jeg lider næsten med ham.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-01-05 00:25

Lars Stokholm <stokholm@despammed.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:20050129231053@stokholm.dyndns.dk...

> Jeg har lige fået en bums på hagen. :(

____________

Jeg har lige set Carrmen Nebels tv-show på ZDF

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-01-05 00:27

Åge Halldorsson skrev:

> Jeg har lige set Carrmen Nebels tv-show på ZDF

Okay, var det ligeså godt som det lyder?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-01-05 09:37

Lars Stokholm <stokholm@despammed.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:20050129232639@stokholm.dyndns.dk...

> Okay, var det ligeså godt som det lyder?

_________

Nej, ved Gud. Det var for larmende. Kun ca. hvert 3. nummer var til at holde
ud. Hun er også alt for opstyltet og ufolkelig. Ufatteligt at ZDF
headhuntede hende fra "Feste der volksmusik" på MDR. Men Gud være lovet for
det. Aner ikke hvad de ser i hende. Florian Silbereisen og Karl Moik er helt
andre typer.
"Feste der volksmusik" er steget flere længder i kvalitet ved Florians
ankomst.Der er i hvert fald ingen støj på linien mere. "Musikantenstad" er
jo altid super. Her regerer Karl med fast hånd.

Hilsen Åge

Fra : Thomas Hansen

Dato : 30-01-05 08:45

On Sun, 30 Jan 2005 00:10:53 +0100, Lars Stokholm <stokholm@despammed.com>
wrote:

> Jeg har lige fået en bums på hagen. :(

Tillykke håber I får et langt og lykkeligt liv sammen.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Lars

Dato : 30-01-05 10:03

Lars Stokholm skrev:

>Jeg har lige fået en bums på hagen. :(

Er der en sammenhæng?

/lars

Fra : MulleMor

Dato : 30-01-05 19:29

Den er da dit mindste problem. Jeg ville være mere bekymret over den der
sidder oven på din hals !!!!

Tillykke Per

Fra : Kim2000

Dato : 30-01-05 00:15

> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!

Så skal han vel næsten hedde Anders

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-01-05 00:31

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Så skal han vel næsten hedde Anders
???

Han skal hedde Villads. Jeg ved ikke hvorfor...

Per V.

Fra : Jens.

Dato : 30-01-05 08:01

> "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> ???
>
> Han skal hedde Villads. Jeg ved ikke hvorfor...
>
> Per V.

hvad med BW ?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-01-05 09:39

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41fc1cb3$0$222$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Han skal hedde Villads. Jeg ved ikke hvorfor...
>
> Per V.
____

Minder det ikke for meget om "vild-and". Nå hwa fan., bare han ikke bliver
kaldt "tidligt op om morgenen", så er han vel ligeglad.

Hilsen Åge

Fra : Ralph

Dato : 30-01-05 12:49

> Han skal hedde Villads. Jeg ved ikke hvorfor...

Åh, ååh; Villads Vadmand? (og Villy til mellemnavn)? Det går bare ikke, slå
i bordet, GØR noget.

--
venligst
Ralph

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-01-05 18:54

> Han skal hedde Villads. Jeg ved ikke hvorfor...

Han burde hedde "Jens B." for stedse at minde dig om den ene person på
usenet, der kan pille dine argumenter fra hinanden og som for længst har
gennemskuet dig.

Well, tillykke - og lad nu være med at præge knægten alt for meget med dit
sædvanlige ævl.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 01/29/05)

Fra : Christian Bech

Dato : 30-01-05 22:09

In article <ctj6v1$7dj$1@news.cybercity.dk>,
"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Han burde hedde "Jens B." for stedse at minde dig om den ene person på
> usenet, der kan pille dine argumenter fra hinanden og som for længst har
> gennemskuet dig.

Hvis drengen skal opkaldes efter en tegneseriefigur, skal det da være
fra en af de serier, som Per selv har skrevet eller oversat. Der er mere
street respect at hente i Doonesbury end i Radiserne. Zonker måske?

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-01-05 22:21

> Han burde hedde "Jens B." for stedse at minde dig om den ene person på
> usenet, der kan pille dine argumenter fra hinanden og som for længst har
> gennemskuet dig.

Hvem er han?

> Well, tillykke - og lad nu være med at præge knægten alt for meget med dit
> sædvanlige ævl.

Tak. Heldigvis er dit parti sandsynligvis sunket ned i barmhjertig glemsel,
når han bliver gammel nok til at stemme.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-01-05 09:54

> Tak. Heldigvis er dit parti sandsynligvis sunket ned i barmhjertig
> glemsel, når han bliver gammel nok til at stemme.

Mit parti? Du ville muligvis blive forbavset, hvis du vidste, hvilket parti
jeg indtil for et par måneder siden har været trofast medlem af i mange år,
og mit partivalg lever desværre ikke op til dine sædvanlige fordomme.

Og for lige at skære det ud i pap: Man kan godt være muslim/islam-kritisk
uden af være DF-sympatisør. Jeg ved godt, det ikke passer ind i dit snævre
verdensbillede, men prøv nu at forstå det alligevel.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 31-01-05 13:46

> ???
>
> Han skal hedde Villads. Jeg ved ikke hvorfor...

Tillykke med knægten, men Villads ... hmm. Jeg håber da, der gemmer sig en
forklaring et sted.

Mark

Fra : Per Vadmand

Dato : 31-01-05 14:52

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message

> Tillykke med knægten, men Villads ... hmm. Jeg håber da, der gemmer sig en
> forklaring et sted.

Det gør jeg også

Per V.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-02-05 14:33

> Det gør jeg også

Vi har jo også børnenavnsproblematikken tæt inde på livet. Vi er holdt op
med at høre forslag eller fortælle, hvad vi har i tankerne. Det er et
brandvarmt emne med store uenigheder og meninger.

Mark

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 30-01-05 00:28

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> mælte sligt:

>Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!

Tillyke med det. Jeg har lige fået mig en blog. Det kan anbefales. De
kan fås gratis på <http://www.blogger.com/> - og så kan man bruge dem
til at annoncere begivenheder i ens liv, som man synes andre bør kende
til ...

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Alle ved da at retrofleksivitet bedst angives med noget forskelligt
fra <h>."

Fra : Per O.

Dato : 30-01-05 01:28

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev i en
meddelelse news:6r6ov0d12mpdgdcdf7drvn99ubr24ui6lu@4ax.com...
> [...]
> kan fås gratis på <http://www.blogger.com/> - og så kan man bruge dem
> til at annoncere begivenheder i ens liv, som man synes andre bør kende

Fin blog du har påbegyndt! Måtte lige ind og læse lidt i den. Er selv hoppet
med på 'blog'vognen for nogle måneder siden.

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Else Holm

Dato : 30-01-05 00:39

> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!

Hjerteligt tillykke! Den 29. januar er en god dag at have fødselsdag!
Hils hans forældre!

--
Else

Fra : Per Bak

Dato : 30-01-05 09:47

> Hjerteligt tillykke! Den 29. januar er en god dag at have fødselsdag!

Den er i hvert fald bedre end min d. 21 januar for dér har folk ingen penge
til gaver eller for mit vedkommende at holde et ordentligt party

Hilsen Per

Fra : "Carsten Riis

Dato : 30-01-05 14:41

Per Bak skrev den 30-01-2005 09:46:

> Den er i hvert fald bedre end min d. 21 januar for dér har folk ingen penge
> til gaver eller for mit vedkommende at holde et ordentligt party

Sikke noget piv.... Prøv du at have fødselsdag midt i sommerferien.

Det er altså akavt, at holde sin fødselsdag 3-4 uger før eller efter sin
rigtige fødselsdag.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Karin Trabolt

Dato : 30-01-05 00:53

Per Vadmand wrote:
> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!

Hjertelig til lykke! Bar' det var mig!

--
Karin Trabolt

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-01-05 00:58

On Sun, 30 Jan 2005 00:52:48 +0100, "Karin Trabolt"
<karintrabolt@hotmail.com> wrote:

>Hjertelig til lykke! Bar' det var mig!

mangler du en doner ;) ?

fut ; dk.snak.seksualitet

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 30-01-05 01:41

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> skrev:

>mangler du en doner ;) ?

Vil du da prøve at gøre hendes søn gravid?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-01-05 04:05

On 30 Jan 2005 00:40:55 GMT, Jørn Ibsen <j-ibsen@HYM4Bget2net.dk>
(slet HYM4B) wrote:

>Vil du da prøve at gøre hendes søn gravid?

ja hvorfor ikke når vi nu er ved det !

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 30-01-05 03:56

On Sun, 30 Jan 2005 00:58:15 +0100, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>mangler du en doner ;) ?

Kebab? Mener du döner?

mvh
Keyser Söze.

Fra : Jesper

Dato : 30-01-05 01:54

Karin Trabolt wrote:

> Hjertelig til lykke! Bar' det var mig!

Vil du da gerne være farfar? :)

Fra : Inger Pedersen

Dato : 30-01-05 08:20

"Karin Trabolt" <karintrabolt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hjertelig til lykke! Bar' det var mig!

Det sir jeg osse!

Hilsen Inger

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-01-05 09:41

Karin Trabolt <karintrabolt@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41fc21d3$0$160$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Bar' det var mig!

> --
> Karin Trabolt
_____

Der var barnebarn. Og have Per Vandmand som farfar. HJÆÆÆÆÆLLLPPPPPP

Hilsen Åge

Fra : Anette

Dato : 30-01-05 01:51

Per Vadmand wrote:
> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!

Hej Per

Eeeejjj hvor dejligt - til lykke til både dig og de stolte forældre

/ Anette

Fra : Jens.

Dato : 30-01-05 07:56

> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!
>
> Per V.

du vil ikke fortælle det til nogle flere grupper.

3 grupper er da slet ikke nok sæt dog 20 grupper på.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-01-05 09:49

Jens. skrev:

> du vil ikke fortælle det til nogle flere grupper.
>
> 3 grupper er da slet ikke nok sæt dog 20 grupper på.

Han mangler bare 13, det er allerede i dk.familie.barn,
dk.fritid.jernbaner, dk.kultur.film, dk.kultur.litteratur,
dk.kultur.sprog, dk.medier.tv og dk.snak.seksualitet.

Kom nu Per! 13 er et lidt uheldigt tal, ikke sandt?

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-01-05 10:39

"Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> wrote in message

> [...]
> dk.kultur.sprog, dk.medier.tv og dk.snak.seksualitet.
>
> Kom nu Per! 13 er et lidt uheldigt tal, ikke sandt?

Jeg opfatter de grupper, jeg jævnligt deltager i som en del af min
omgangskreds, som jeg derfor har lyst til at dele min begejstring med. At
nogle enkelte analfikserede netbetjente får ondt i røven over min
OT-meddelelse er værst for dem selv. Mig rager det ikke.

Per V.

Fra : Jens.

Dato : 30-01-05 10:48

> [...]
> med. At nogle enkelte analfikserede netbetjente får ondt i røven over
> min OT-meddelelse er værst for dem selv. Mig rager det ikke.

men 13 uha.

Fra : Non-Desperado

Dato : 30-01-05 09:41

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev:

>Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!

Tillykke.

Hvis han også er en Vadmand, kunne I jo døbe ham "Årh" *G*
- -
Non-Desperado

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-01-05 10:40

"Non-Desperado" <nogetskulledenjoheddeFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
message news:e97pv050s5bu5lrueh3fib12hr9cp3f5ck@4ax.com...

> Tillykke.
>
> Hvis han også er en Vadmand, kunne I jo døbe ham "Årh" *G*

Min søn arbejdede en overgang sammen med Mick Øgendal, hvilket vakte en del
moro i de kredse

Per V.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-01-05 09:51

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41fc170b$0$215$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!
>
> Per V.

___

Hurra. Blev det et barn

Fra : Woodi

Dato : 30-01-05 11:43

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hurra. Blev det et barn

Hold da op, nu har jeg siddet og læst samtlige Re: igennem i denne tråd.
halvdelen svare noget helt ud i luften uvedkommende og urelevant -
Per - Tillykke, herfra..
Vh Woodi.

Fra : Jens.

Dato : 30-01-05 17:30

"Woodi" <woodi@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> halvdelen svare noget helt ud i luften uvedkommende og
> urelevant -

for gruppen ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-01-05 18:56

> Hold da op, nu har jeg siddet og læst samtlige Re: igennem i denne
> tråd. halvdelen svare noget helt ud i luften uvedkommende og
> urelevant -

Irrelevant, hedder det. Og Per Vadmands første indlæg var nok det mest
irrelevante af dem alle.

Fra : Poul B

Dato : 30-01-05 11:31

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> skrev:

> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!

Tillykke!

--
Poul

Fra : Torben Frandsen

Dato : 30-01-05 15:11

Per Vadmand wrote:
> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!

Du tager rigtig nok for dig af desserten, hva'?

Tillykke med det!

Torben

Fra : Søren Nielsen

Dato : 30-01-05 15:27

Per Vadmand wrote:
> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!
>
> Per V.

Og?

Søren

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-01-05 15:55

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message

> Og?

Hvis du behøver at spørge, ville du ikke fate svaret.

Per V.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 30-01-05 17:38

Per Vadmand wrote:

> Hvis du behøver at spørge, ville du ikke fate svaret.
>
> Per V.

Nå. Så vil du nok heller ikke forstå, at det er hamrende OT her i denne
gruppe? Og i en masse andre.

Søren

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-01-05 22:20

> Nå. Så vil du nok heller ikke forstå, at det er hamrende OT her i denne
> gruppe? Og i en masse andre.

Det har jeg efterhånden svaret på nogen gange.

Per V.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-02-05 04:29

On Sun, 30 Jan 2005 22:19:44 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Det har jeg efterhånden svaret på nogen gange.
>
>Per V.

så sæt da fut !

fut : dk.admin.netikette

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-01-05 16:42

Søren Nielsen <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41fceeb2$0$197$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Og?
>
> Søren
__________

Hovsa Søren, du gik i stå midt i dit spørgsmål til Vandmand. lad mig
fortsætte det.

> Og? hvad kommer det os ved ?

PS:

Hurra jeg har købt en ny EU-scooter

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-01-05 22:19

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> __________
>

> Hovsa Søren, du gik i stå midt i dit spørgsmål til Vandmand. lad mig

Hvorfor ignorerer du ikke bare tråde, der ikke interesserer dig? Det prøver
jeg at gøre - og gør som regel, når det gælder dit tyske slagergylle.

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 31-01-05 14:03

In article <41fceeb2$0$197$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com says...

> Og?

Og han mener vi skal ignorer hvor svinsk han nogen gange er ;)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-01-05 18:14

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.1c684af9abedbca198b07d@news.usenetserver.com...
> In article <41fceeb2$0$197$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com says...

> Og han mener vi skal ignorer hvor svinsk han nogen gange er ;)

__________

Ja, for han er jo en af de FASTE, hehe

Hilsen Åge

Fra : Ulvir

Dato : 30-01-05 16:11

Per Vadmand wrote:
> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!
>
> Per V.

Er du nu sikker på han er din?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-01-05 19:03

> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!
>
> Per V.

Så er du blevet bedstefar, så er der en chance for du falder af pinden
snart.

Fra : Jens.

Dato : 31-01-05 04:28

"Poul Nielsen" <Pr@fk.dk> skrev i en meddelelse
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Så er du blevet bedstefar, så er der en chance for du falder af pinden
> snart.

man har vel lov at håbe.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-01-05 18:17

Jens. <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41fda52d$0$172$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Poul Nielsen" <Pr@fk.dk> skrev i en meddelelse

> man har vel lov at håbe.
____

Lad os bede sammen.

Hilsen Åge

Fra : Hobert Idiart

Dato : 31-01-05 21:05

Åge Halldorsson wrote:
> Jens. <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:41fda52d$0$172$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> ____
>
> Lad os bede sammen.

Jeg må indrømme, at jeg ikke bryder mig om tonen mere.

Fra : Jens.

Dato : 01-02-05 03:22

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Jeg må indrømme, at jeg ikke bryder mig om tonen mere.

er den for dyb ?
eller for klar ?

Fra : Silver

Dato : 30-01-05 19:12

> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!

Hehe, jublen kunne ikke helt holdes inde hva? ;), tillykke herfra!

Mvh
Silver

Fra : O(lsen)

Dato : 31-01-05 10:43

Per Vadmand wrote:
> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!

En dreng??? Nå, så må de prøve igen ...

Nej, det' gas! Tillykke, Per - børnebørn må være lykken - så har man
nogen at læse højt for igen.

--
Søren O(verhovedet ingen børnebørn endnu)

Fra : Christian Riis

Dato : 31-01-05 11:20

"O(lsen)" <sproggeniet@hotmail.com> writes:

> En dreng??? Nå, så må de prøve igen ...

Sludder. Så slipper de for at give kvajebajere. :)

Ses.
Christian

--
echo 'crash dike.<>' | tr 'ash <> e' 'iis dk@u'

Fra : Peter T.

Dato : 01-02-05 20:24

Per Vadmand leverede følgende historie fra de varme lande:

> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!

Tillykke, gamle mand.

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-02-05 23:54

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message
> Per Vadmand leverede følgende historie fra de varme lande:

> Tillykke, gamle mand.

Tak, min dreng.

Per V.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-02-05 16:09

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4200086d$0$192$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> Tak, min dreng.
>
> Per V.
_________

Der er aldrig nogen som ønsker mig tillykke med min Piaggo Typhonn 45.

Fnys fra Åge

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-02-05 16:20

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> writes:

> Der er aldrig nogen som ønsker mig tillykke med min Piaggo Typhonn 45.

Du hører dansktop, du stemmer på DF og du kører knallert. Har du
mælkekasse bagpå?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Peter T.

Dato : 02-02-05 17:48

Peter B. Juul leverede følgende historie fra de varme lande:

> Du hører dansktop, du stemmer på DF og du kører knallert. Har du
> mælkekasse bagpå?

Hvad er sandsynligheden for at han ikke har?

Fra : John

Dato : 03-02-05 13:25

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Du hører dansktop, du stemmer på DF og du kører knallert. Har du
> mælkekasse bagpå?

Man kan åbenbart vinde Åge's gamle knallert

http://www.heinz57.dk/puchmaxi.html

Mvh

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-02-05 16:35

Peter B. Juul <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:m2fz0fq98n.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Du hører dansktop, du stemmer på DF og du kører knallert. Har du
> mælkekasse bagpå?
>
> --
> Peter B. Juul, o.-.o
________

Det er jo ikke en maxi-puch, din ånd. Jeg har en autoriseret
piaggio-vespa-bagagebox bagpå. Den koster 650 kr., sån en tingest. Det gør
en Arla-kasse ikke.

Hilsen Åge

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-02-05 16:53

Åge Halldorsson wrote:

> [...]
>
> Det er jo ikke en maxi-puch, din ånd. Jeg har en autoriseret
> piaggio-vespa-bagagebox bagpå. Den koster 650 kr., sån en tingest. Det gør

Men de kan vel i princippet det samme.... din ånd ;)

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 03-02-05 18:23

Robert Eriksen *og andre* krydspostede:

[en masse off-topic-snak]

> Men de kan vel i princippet det samme.... din ånd ;)

Opråb!

FJERN SÅ de KRYDSPOSTNINGER til dk.kultur.sprog
og dk.medier.tv, inden I sender mere af jeres snak.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 03-02-05 18:29

Robert Eriksen *og andre* krydspostede i tre grupper:

FUT dk.admin.netikette

Fra : Erik Olsen

Dato : 03-02-05 18:47

Herluf Holdt, 3140 wrote:
> Robert Eriksen *og andre* krydspostede:
>
> [en masse off-topic-snak]

> Opråb!
>
> FJERN SÅ de KRYDSPOSTNINGER til dk.kultur.sprog
> og dk.medier.tv, inden I sender mere af jeres snak.

Det var vel passende at inkludere den oprindelige poster (Per Vadmand) i
ovenstående opråb, eftersom han ikke havde sat FUT på sit krydspostede
indlæg. Og hvorfor satte du ikke selv FUT, kære Herluf?

XFUT: dk.admin.netikette

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Erik Olsen

Dato : 03-02-05 18:49

Fra : Holst

Dato : 03-02-05 19:30

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Opråb!
>
> FJERN SÅ de KRYDSPOSTNINGER til dk.kultur.sprog
> og dk.medier.tv, inden I sender mere af jeres snak.

Lad nu være med at være sådan et brokkehoved og glæd dig i stedet over,
at Per har fået et femte barnebarn. Når noget sådant sker et det helt
rimeligt, at man krydsposter til højre og venstre.

Fra : Erik Olsen

Dato : 03-02-05 19:58

Holst wrote:

> Lad nu være med at være sådan et brokkehoved og glæd dig i stedet
> over, at Per har fået et femte barnebarn. Når noget sådant sker et
> det helt rimeligt, at man krydsposter til højre og venstre.

Nej.

FUT dk.admin.netikette

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-02-05 01:59

"Erik Olsen" <modelbaneteknik@hotmail.invalid> writes:

> Nej.
>
> FUT dk.admin.netikette

Dit indlæg er stærkt irrelevant for dk.admin.netikette. Det er mit
også.

FUT: dk.fritid.jernbaner

--
Peter B. Juul, o.-.o "Det handler alt sammen om at tage hensyn til
The RockBear. ((^)) sine medmennesker, selv når de er åbentlyst

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-02-05 17:42

Holst <newsfeb05@shelter.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:42026da3$0$280$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> at Per har fået et femte barnebarn. Når noget sådant sker et det helt
> rimeligt, at man krydsposter til højre og venstre.

..........Og min nye brugte Vespa-scooter er selvfølgelig fuldstændig
ligenmeget

Hilsen Åge

PS: Men det ville egentlig være rimeligt at jeg satte en annonce i
JyllandsPeter så hele landet kunne læse hvor lykkelig jeg er

Hilsen........ nå nej, det har jeg skrevet

Fra : Hauge

Dato : 02-02-05 16:21

Hej Åge.
Åge Halldorsson wrote:
> Der er aldrig nogen som ønsker mig tillykke med min Piaggo Typhonn 45.

Det mener jeg da at have gjort. Men ok, så vil jeg hermed gøre det igen:
Tillykke med dit nye køretøj, jeg håber i får mange hurtige år sammen.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-02-05 16:37

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4200f12c$0$33682$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej Åge.
>
> Det mener jeg da at have gjort. Men ok, så vil jeg hermed gøre det igen:
> Tillykke med dit nye køretøj, jeg håber i får mange hurtige år sammen.
>
> Mvh Hauge

_____

Nå jo o.k., det er også rigtigt. Men jeg husker det nu som "mange gode år
sammen". Men tak igen.

Jo det er rigtigt dejligt at være blevet far for en hun-knallert. Det er en
god oplevelse.

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 03-02-05 17:42

> Jo det er rigtigt dejligt at være blevet far for en hun-knallert. Det er
en
> god oplevelse.

Ja, den kører vel som smurt

Fra : Hauge

Dato : 03-02-05 18:08

Hejsa
John wrote:
> Ja, den kører vel som smurt

Ja han har vel selv smurt den, så den kører som Åges i Piaggos.

Mvh Hauge

Fra : PerX ...

Dato : 02-02-05 22:54

In article <4200ece5$0$48738$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
a.halldorsson@post.tele.dk says...

> Der er aldrig nogen som ønsker mig tillykke med min Piaggo Typhonn 45.

Mærkelige navne i giver børnene i din familie.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 03-02-05 00:19

PerX ... wrote:
> In article <4200ece5$0$48738$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
> a.halldorsson@post.tele.dk says...

> Mærkelige navne i giver børnene i din familie.

Hehe.

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-02-05 16:41

Per Vadmand skrev den 01-02-2005 23:53:
> "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> Tak, min dreng.

Sikke en lille ballademager du har fået dig der, hvad ?

FUT: dk.snak.snik

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 21:28

> Helt off topic: Jeg har lige fået barnebarn nr. 5! En dreng!!!

Det lyder kedeligt (tænk på det gamle ordsprog..... børn er som samlesæt, de
er sjove at alve, men bagefter står de bare og fylder)...

Men eftersom det er barnebarn har du ikke været med til at lave det... og
dermed har du bare fået noget der står og fylder....

Cacba Out

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 17-02-05 04:41

On Wed, 16 Feb 2005 21:28:22 +0100, "Cacba Cacbis" <Cacba [snAbel A]
cacba [prik] com> wrote:

>Men eftersom det er barnebarn har du ikke været med til at lave det... og
>dermed har du bare fået noget der står og fylder....

Der var engang et barn, der var så lille, at alle troede, at det var
et barnebarn.
Storm P.

kmo

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 17-02-05 05:12

cacba [prik] com> wrote:

>Men eftersom det er barnebarn har du ikke været med til at lave det... og
>dermed har du bare fået noget der står og fylder....

Der var engang et barn, der var så lille, at alle troede, det var
et barnebarn.
Storm P.

kmo

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-02-05 10:09

"kristian mikael de freitas olesen" <kmo@gbmail.invalid> wrote in message

> Der var engang et barn, der var så lille, at alle troede, det var
> et barnebarn.
> Storm P.

Det er da vist Villy Sørensen?

Per V

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 17-02-05 14:02

On Thu, 17 Feb 2005 10:08:50 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Det er da vist Villy Sørensen?

Jeg så det for mange år siden på en plakat med en masse sjove citater,
og der var det Storm P. der var angivet som ophavsmand.

En fejl er ikke usandsynlig.

mvh kmo

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-02-05 18:19

> Jeg så det for mange år siden på en plakat med en masse sjove citater,
> og der var det Storm P. der var angivet som ophavsmand.
>
> En fejl er ikke usandsynlig.

Jeg kan ikke lige stedfæste det, men jeg mener, at det er indledningen til
en af Sørensens "Sære" eller "Ufarlige" historier, eller muligvis en
"Formynderfortælling."

Per V.

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 18-02-05 01:34

On Thu, 17 Feb 2005 18:18:53 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Jeg kan ikke lige stedfæste det, men jeg mener, at det er indledningen til
>en af Sørensens "Sære" eller "Ufarlige" historier, eller muligvis en
>"Formynderfortælling."

Jeg har ikke læst sidstnævnte, men jeg begynder at tvivlle på at du
kan have ret.
Jeg har forsøgt at søge på det, men uden resultat.

kmo