Hvilket legetøj har I?
Fra : Helle

Dato : 29-01-05 19:30

Hejsa.

Ja jeg er jo nysgerrig og ville lige høre hvilket sexlegetøj I andre har?
Personligt har jeg selv en sommerfugl/butterfly (rød) med stropper så man
kan bære den ligesom et par trusser.
Så har jeg en dildo der kan rotere med perler indeni og så er der en dims
der stimulerer klitten imens. Denne opfindelse er genial!
Udover det har min kæreste og jeg et par terninger som vi endnu ikke har
prøvet at spille med. Så har jeg en lille dildo på 5 cm som er lyserød med
perler i og kan snurre, ikke meget ved og til sidst en lille blå jelly dildo
som heller ikke er meget ved da den kun er 1,5 cm bred.

Hvad med jer andre? hvad ligger I inde med?

Mvh Helle

Fra : Henri Gath

Dato : 29-01-05 19:50

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dildo som heller ikke er meget ved da den kun er 1,5 cm bred.
>
> Hvad med jer andre? hvad ligger I inde med?

Jeg har en dildo på 80 cm og på tykkelse med en underarm ,som jeg anbringer
i mit blokkede røvhul...

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-01-05 21:46

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
-sakse-
> Jeg har en dildo på 80 cm og på tykkelse med en underarm ,som jeg
anbringer
> i mit blokkede røvhul...

Ahhh, det er *dig* der er billede af her??? ;oD

http://goat.cx/

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Paul

Dato : 30-01-05 12:08

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en dildo på 80 cm og på tykkelse med en underarm ,som jeg
> anbringer i mit blokkede røvhul...

Såe, du er også glad for "small Bill's"?
Jae, sådan en lille dværg kan vel tage på analrundfart i dig. ;)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
Få Firefox: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=1
Få Thunderbird: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=183

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-01-05 12:24

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en dildo på 80 cm og på tykkelse med en underarm ,som jeg
> anbringer i mit blokkede røvhul...

Hvad bruger du så til at fylde resten ud med?

--
-Jens B.

Fra : Jens.

Dato : 01-02-05 03:24

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad bruger du så til at fylde resten ud med?

per v. ?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-01-05 22:24

On Sat, 29 Jan 2005 19:30:20 +0100, "Helle" <mail@hellenielsen.dk>
wrote:

>Hvad med jer andre? hvad ligger I inde med?

jeg invatsrede i en kunstig skede for at øve mig i at komme i en
rigtig den er detsvære blevet væk :(

--

Mv.
Bo M Mogensen

All history does unfold.Down here it's made of wood and wire
And my body is on fire ,And God is never far away.

Fra : Peter

Dato : 29-01-05 23:01

> [...]
>
> Ja jeg er jo nysgerrig og ville lige høre hvilket sexlegetøj I andre har?
> Hvad med jer andre? hvad ligger I inde med?

Jeg har et par tommeskruer som jeg sætter på min kærestes fingre og det er
så skønt når hun skriger ved brug af tommeskuerne.

Fra : Paul

Dato : 30-01-05 01:01

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa.

Halløjsa,

> Ja jeg er jo nysgerrig og ville lige høre hvilket sexlegetøj I andre har?

> Hvad med jer andre? hvad ligger I inde med?

Jeg har investeret i to oppustelige kvinder som jeg benytter når jeg skal
have gang i lidt pigesex action til opvarmning.
Det er nok det tætteste jeg kommer på "the real thing", men det er ikke helt
værst... kræver dog en god fantasi. ;)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Hobert Idiart

Dato : 30-01-05 01:40

Helle wrote:
> [...]
> som heller ikke er meget ved da den kun er 1,5 cm bred.
>
> Hvad med jer andre? hvad ligger I inde med?

Absolut intet.
Sådan noget har jeg ingen interesse i og jeg forstår ærlig talt ikke, at
der findes købere til det.

Fra : Non-Desperado

Dato : 30-01-05 09:36

Hobert Idiart <in@your.dreams> skrev:

>Absolut intet.
>Sådan noget har jeg ingen interesse i og jeg forstår ærlig talt ikke, at
>der findes købere til det.

Big Surprise !

Nå, legetøj....
Jeg har pt. intet, men hvis jeg vandt i lotto ville jeg købe en
Real Doll (Rolls-Royce'n indenfor samlejedukker, Pris: ca. 8000
USD).

Om ikke andet så bare for sjov skyld.
(Hvis man har penge nok, så _er_ det jo bare legetøj. Det har jo
vist sig at selv ved relativt "små" lottogevinster (5 mill. kr)
bliver mandlige vindere rendt på dørene af interesserede
kvinder.)

Måske var det noget for dig, hun kan ikke smitte dig med noget.
(Hvis du ellers husker at rengøre hende efter brug.) *LOL*
Hun sladrer ikke om dig og dine sexvaner.
Hun knevrer ikke i telefon og power-shopper heller ikke for dine
penge. (Mange penge at spare)
Hun laver ikke mad og vasker heller ikke op (Så her fortsætter
dit liv som normalt)
Hun forlader dig ikke for andre og mere spændende mænd (OK, her
er jeg faktisk lidt usikker i netop dit tilfælde) *G*
Hun kan fremstilles næsten som man vil have hende (Race, højde,
drøjde, frisure, bryststørrelse, øjenfarve, etc.)

Have fun
- -
Non-Desperado

Fra : Hobert Idiart

Dato : 30-01-05 17:15

Non-Desperado wrote:

> Måske var det noget for dig, hun kan ikke smitte dig med noget.

Jeg har ikke sådanne overfladiske lyster.

> (Hvis du ellers husker at rengøre hende efter brug.) *LOL*
> Hun sladrer ikke om dig og dine sexvaner.

Der er heller ikke noget at sladre om.

> Hun knevrer ikke i telefon og power-shopper heller ikke for dine
> penge. (Mange penge at spare)

Jeg har ikke telefon.

> Hun kan fremstilles næsten som man vil have hende (Race, højde,
> drøjde, frisure, bryststørrelse, øjenfarve, etc.)

Det er jo kun overflade. Kan man også få dem med en sjæl og personlighed?

> Have fun

Ellers tak.

Fra : PerX ...

Dato : 04-02-05 01:52

In article <362on5F4rapmoU1@individual.net>, in@your.dreams says...

> Absolut intet.
> Sådan noget har jeg ingen interesse i og jeg forstår ærlig talt ikke, at
> der findes købere til det.

Fordi du er bange for at leve.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 04-02-05 02:10

PerX ... wrote:
> In article <362on5F4rapmoU1@individual.net>, in@your.dreams says...

> Fordi du er bange for at leve.

Det gælder ikke i det her tilfælde.

Fra : Andreas

Dato : 30-01-05 11:27

> [...]
> <snip>
> Hvad med jer andre? hvad ligger I inde med?

Et gammeldags Jomi massageapparat fra halvfjerdserne. Støjende, men meget
effektivt!

Andreas

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-01-05 11:32

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvad med jer andre? hvad ligger I inde med?

Ingenting.

mange hilsner

Fra : Paul

Dato : 30-01-05 12:06

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Ingenting.

Nå, nå... Når man gnubber sig på lænestolens armlæn, så bliver den i
mistænkelig grad gjort til et legetøj.

En af mine kolleger fortalte mig engang, at hun heller ikke har sexlegetøj
derhjemme, hvorefter hun fortalte mig om hvordan hun gav en rigtig stor
gulerod kondom på før hun legede med den. Sådan en frækkert... ;)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Ulvir

Dato : 30-01-05 16:13

Paul wrote:

> [...]
> sexlegetøj derhjemme, hvorefter hun fortalte mig om hvordan hun gav
> en rigtig stor gulerod kondom på før hun legede med den. Sådan en

Økologisk?

Fra : Morten

Dato : 30-01-05 17:49

Jeg må desvære nøjes med venstre hånd da min højre er letter skadet....

Fra : Per

Dato : 30-01-05 17:53

> [...]
> dildo som heller ikke er meget ved da den kun er 1,5 cm bred.
>
> Hvad med jer andre? hvad ligger I inde med?

Hjemme hos os har vi altid brugt alterlys til udblokning.

Det tænder os meget og så er de billige

Mvh. Per!

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 30-01-05 23:01

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.

Hej Helle

> Hvad med jer andre? hvad ligger I inde med?

Lyserød jellydildo, naturtro dildo, 3 sæt elskovskugler, clit-finger, 2 små
dildoer, nogle penis-ringe, og sikker noget jeg har glemt.

Det meste bruges dog ved særlige lejligheder.

Lars

Fra : Nana Sørensen

Dato : 31-01-05 00:38

> [...]
> dildo som heller ikke er meget ved da den kun er 1,5 cm bred.
>
> Hvad med jer andre? hvad ligger I inde med?

Hmm...

En mystisk blå dildo/plug med glimmer, en jelly-bytterfly, en begynder
buttplug, duftende glidecreme, en minidildo i gennemsigtig hylegrøn plastic,
håndjern af forskellig slags, noget godt bondage-reb der ikke slider huden i
smadder, nogle poppers som er for neder, og min ynglingsdildo: Pink gummi,
formet som en glad larve. Trinløs regulering og 100% vandtæt. Den dildo er
for sej. Kostede en kvart bondegård, men er også min ynglings for evigt.
Overvejer dog at investere i en af dem med perler, vibration, klitdimser mm.
Men hmmm....

Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 01-02-05 14:57

> [...]
dildo
> som heller ikke er meget ved da den kun er 1,5 cm bred.
>
> Hvad med jer andre? hvad ligger I inde med?

Hmm, gad vide om jeg kan huske det hele...
Håndjern, "briller" til at dække for øjnene så man ikke kan se, ligesom de
der ansigtmasker der er gode mod hovedpine, glidecreme, massageolie med
duft, latexlagen til at lege med olien, et par skod-dildoer, en lady-finger,
en "anal-kæde", et par penisringe, noget body-chokolade, et lyst æg.... Og
min elskede krystal. :D

--
Mvh Stefanie

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-02-05 15:12

> Hvad med jer andre? hvad ligger I inde med?

Har nogen en Rampant Bunny og er den pengene værd? Det er den med kugler i
skaftet og klitorisstimulator og hele svineriet. Mange føler den er lidt
skræmmende, og jeg forstår dem udemærket. Til gengæld skulle den være *ret*
effektiv.

Mark

Fra : Irene

Dato : 01-02-05 15:54

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> skræmmende, og jeg forstår dem udemærket. Til gengæld skulle den være *ret*

Sådan en har jeg - helt i hvid og med roterende hoved og de der perler,
der kører den anden vej og så en lille finger, der kan ramme lige ved
klitten. Jeg er vild med den, ville ikke undvære den. Den har ganske
simplet orgasmegranti.
Jeg har også et par almindelige dildoer med snurrebasser og en lille
buttplug. Den sidste kan jeg godt lide at bruge samtidig med at jeg
rider min kæreste. Lige nu overvejer jeg at købe sådan et par
latextrusser med en indbygget dildo. Tanken virker fræk på mig, men jeg
ved jo ikke hvordan det vil være at bruge dem. Det er der måske nogle
herfra, der kan sige noget om?

Knuzz fra Irene

Fra : Tina

Dato : 04-02-05 15:51

"Irene" <djf@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> latextrusser med en indbygget dildo. Tanken virker fræk på mig, men jeg
> ved jo ikke hvordan det vil være at bruge dem. Det er der måske nogle

Sådan en har jeg haft, jeg syntes det er enormt ubehageligt når man feks
skal sætte sig ned. Jeg klippede trussen af og beholdt dildoen )

Fra : Tina

Dato : 04-02-05 16:05

> [...]
> dildo som heller ikke er meget ved da den kun er 1,5 cm bred.
>
> Hvad med jer andre? hvad ligger I inde med?

Jeg har en del forskelligt. dildoer, håndjern, butterfly, nogle underlige
dimser med nupre på, penisringe, en delfin, glidecreme, kæder, og så mine
elskede æg. æggene holder bare ikke en meter. jeg havde endelig et der var
vandtæt og betrukket med latex det var rigtig godt, men desværrer slidt op
nu (løs forbindelse) . købte så et nyt, hvad der ikke stod var at det var
med jordbær duft jow tak hele soveværelset stinker af jordbær sengetøj
hænder kønsdele alt stinker af jordbær*G* har ledt efter et ligesom det
gamle men kan desværrer ikke finde det.

overvejer da også en af dem der med perler i når nu i andre anbefaler dem

Tina