Hvad siger I til denne her ;-)
Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-01-05 22:33

Fra : PerX ...

Dato : 28-01-05 23:02

In article <41faaf98$0$220$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nuslepige@hotmail.com says...

At det er et spørgsmål om hvilken SpinnDoctor man hyrer:

Kvinder med en høj intelligenskvotient (IQ) har sværere ved at blive
gift end kvinder, der er mere jævnt begavede.

En undersøgelse foretaget på universiteter i henholdsvis Aberdeen,
Bristol, Edinburgh og Glasgow viser, at ægteskabschancen falder med 40
procent, når IQ'en er over 16 punkter højere end normalt.

Intelligente mænd har dog intet problem med at blive gift. Chancen for
at indgå ægteskab forøges med 35 procent, hvis mandens IQ er 16 punkter
over gennemsnittet. Og jo højere IQ'en er, desto større er chancen for
at indgå ægteskab.

Undersøgelsen bygger på 900 personer med en maximumalder på 40 år,
skriver Sunday Times.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-01-05 23:06

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Så må du jo være blevet gift for mange år siden.......

/Johnny

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-01-05 23:42

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Så må du jo være blevet gift for mange år siden.......

mange hilsner

Fra : Per Vadmand

Dato : 29-01-05 00:36

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> "nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Så må du jo være blevet gift for mange år siden.......

Tillykke! Du har netop vundet Bo Warming-prisen for dagens platteste
kommentar. Bliv sådan ved, så får du lov at beholde den.

Per V.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 29-01-05 02:21

> "Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> Tillykke! Du har netop vundet Bo Warming-prisen for dagens platteste
> kommentar. Bliv sådan ved, så får du lov at beholde den.

Dummer end dig kan man jo næsten ikke blive - selv hvis man prøve rigtig
hårdt........

Prøve over50.snak.sex.dk - hvis der var en sådan en gruppe - ville nok passe
bedre til dig.........

/Johnny

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 29-01-05 10:58

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse

at nogle mænd er bange for veluddannede kvinder
at nogle veluddannede kvinder fordrer (for) meget

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-01-05 11:45

"Jørgen Flainard" <smallerb@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> at nogle mænd er bange for veluddannede kvinder
> at nogle veluddannede kvinder fordrer (for) meget

Det var også det jeg tænkte, så jeg grinede lidt af måden artiklen vinkler
det på:
"Kvinder med høj intelligenskvotient er mindre tilbøjelige til at gifte sig
end kvinder med en gennemsnits-IQ"

Min erfaring er at nogle mænd mister troen på eget værd, når kvinden er
"klogere" end dem.

mange hilsner

Fra : Andropov

Dato : 29-01-05 12:12

On Sat, 29 Jan 2005 11:44:45 +0100, "nusle nuslesen"
<nuslepige@hotmail.com> wrote:

> [...]
>end kvinder med en gennemsnits-IQ"
>
>Min erfaring er at nogle mænd mister troen på eget værd, når kvinden er

Da kvinder gifter sig opad har kloge kvinder naturligvis sværere ved
at finde en partner og det kan være årsagen.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-01-05 22:21

On Sat, 29 Jan 2005 11:44:45 +0100, "nusle nuslesen"
<nuslepige@hotmail.com> wrote:

>Min erfaring er at nogle mænd mister troen på eget værd, når kvinden er
>"klogere" end dem.

Det kan da godt være - jeg føler det nu tilsvarende befriende hvis
kvinden ved mere ind en selv så slipper man for at tænke så meget
imellem freYa og jeg har der aldrig været nogen tivl om at hun er den
suverent bedst begavede af os to :)
Det er bare synd hun ikke er bedre til PRALE med det !

--

Mv.
Bo M Mogensen

All history does unfold.Down here it's made of wood and wire
And my body is on fire ,And God is never far away.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-01-05 19:57

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Det er bare synd hun ikke er bedre til PRALE med det !

Prale med hvad? Er intelligens da en særlig kvalitet?

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-01-05 22:33

det !

> Prale med hvad? Er intelligens da en særlig kvalitet?

Et yderst relevant spørgsmål netop fra dig

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-01-05 09:55

> Et yderst relevant spørgsmål netop fra dig

Men du så dig ikke i stand til at besvare det, kan jeg jo så konstatere.

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-02-05 04:27

ja det skulle jeg mene !

Fra : Paul

Dato : 30-01-05 01:03

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Tja, der er stor sandsynlighed for du aldrig bliver gift...

Såe, skal vi ikke bare glemme al bullshit og hoppe på hinanden? ;)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
Få Firefox: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=1
Få Thunderbird: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=183

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-01-05 10:03

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-01-05 23:48

Hej Nusle

Det er vel derfor, du ikke er gift

Mark

Fra : PerX ...

Dato : 31-01-05 14:22

In article <ctjo2q$2vh$1@news.net.uni-c.dk>, markgazel@hotmail.com
says...
> Hej Nusle

> Det er vel derfor, du ikke er gift

Du glemte at dukke dig ;)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 31-01-05 14:49

> Du glemte at dukke dig ;)

Det var en kompliment. Nusle *har* tævet mig og andre i en IQ-test.

Mark

Fra : PerX ...

Dato : 04-02-05 01:36

In article <ctlcr8$oic$1@news.net.uni-c.dk>, markgazel@hotmail.com
says...

> Det var en kompliment. Nusle *har* tævet mig og andre i en IQ-test.

Ooh - har du en link? :)

Fra : John Sahl

Dato : 04-02-05 09:28

PerX ... wrote: