Erfaringer med piske
Fra : Nebukanezer

Dato : 23-01-05 22:13

Hej
Vi er et modent par som overvejer at udvide legen med en pisk og evnt
andre "smertende" indretninger.

Er der nogen med erfaringer i sådanne ting, herunder valg af starter-
pisketype, som vil dele dem med gruppen?

Nebukanezer

Fra : Nuser

Dato : 24-01-05 13:31

"Nebukanezer" <nebu@ofir.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hejsa
Kender kun pisken fra den "smertende " ende. Man kan da som start anbefale
en russkindspisk, den er blød og behagelig. Ridepiske især de lange tynde
dressurpiske er meget smertende, og kan lave virkelige mærker a.la
spanskrøret.

Vedr. spanskrør, så husk at spanskrør ikke er lig med bambus. Bamsus kan
flække og splintre og som sådan lave varige skader, hvilket vel ikke er
meningen.
Derforuden vil jeg anbefale, den der skal svinge pisken at øve sig lidt på
noget der ikke siger av, f.eks en pude, således at vedkomne ved hvorledes
snørrene fordeler sig.

Husk kun at piske hvor der er kød, så som ende, det øverste af ryggen, lår
og arme.....aldrig på vitale steder så over nyrer, i hovedet, på led o.l.

Kan også anbefale at læse på følgende sider:
http://www.soulconnected.dk/
http://sm-debatten.dk/

Den sidste er et BDSM (Bondage- dominans- sadisme- masochisme) debatforum
hvor man kan stille spørgsmål

Derforuden kan klemmer (alm. tøjklemmer) anbefales (Hmmmmm...siger jeg der
"hader" tøjklemmer *smiler*) P.s. klemmer gør mest ondt når de bliver
fjernet, og blodet løber tilbage
Stearin....og husk det skal være alm. stearinlys og ikke vokslys eller
fyrfadslys.
Isterninger
Og sidst men ikke mindst HUSK stopord. Det er meget vigtigt
!!!!!!!!!!!!!!!!!

God fornøjelse

Nuser

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-01-05 08:06

"Nebukanezer" <nebu@ofir.dk> wrote in message
[...]

Davs Nebbe.

I kan jo starte med en blød flad pisk, og gå derfra over til de lidt mere
bistre, alt efter temperament.
Min erfaring er at afprøve slagene forsigtigt og med tiltagende styrke på
enten egen håndflade eller hen over eget lår, sa man så får en ide om hvor
meget kraft der skal lægges i slagene, før det gør ondt.
En god huskeregel er:
Jo tyndere snert på pisken, jo mere smerte.

Læs evt. lidt mere på http://www.smshop.dk, hvor alle piskene har fået
karakterer på Av-skalaen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Nebukanezer

Dato : 26-01-05 20:11

In article <MPG.1c5e31b9ab5b4a19989682@news.arrownet.dk>, nebu@ofir.dk
says...
> [...]
>
> Er der nogen med erfaringer i sådanne ting, herunder valg af starter-
> pisketype, som vil dele dem med gruppen?

Tak for inputene og links.
Vi har fået noget at gå videre med. Også tak for rådet om et stopord -
det nok blive nyttigt

Nebukanezer