Sædproduktion :)
Fra : Mark V. Nielsen

Dato : 23-01-05 15:47

Hello

Findes der en måde, hvorpå man producere lidt mindre sæd?

Jeg kommer ret meget... og det er på en måde lidt træls :o|

Min nuværende kæreste og alle min ex'er har sagt det samme... det kommer
vildt meget.

Mark

Fra : Andropov

Dato : 23-01-05 15:57

On Sun, 23 Jan 2005 15:46:40 +0100, "Mark V. Nielsen" <du@må.ikke>
wrote:

> [...]
>
>Jeg kommer ret meget... og det er på en måde lidt træls :o|
>
>Min nuværende kæreste og alle min ex'er har sagt det samme... det kommer

Men hvis du kommer en 10 gange om dagen kan der vel ikke blive ved med
at komme lige meget :)

Fra : Jens.

Dato : 23-01-05 16:07

"Mark V. Nielsen" <du@må.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kommer ret meget... og det er på en måde lidt træls :o|
>
> Min nuværende kæreste og alle min ex'er har sagt det samme... det

så må der jo være nok til du kan blive industrisæddoner.

Fra : Andropov

Dato : 23-01-05 16:08

On Sun, 23 Jan 2005 16:06:56 +0100, "Jens." <postkasse_66@hotmail.com>
wrote:

>"Mark V. Nielsen" <du@må.ikke> skrev i en meddelelse

>så må der jo være nok til du kan blive industrisæddoner.

Måske han skulle have Bo Warmings telefonnr. :)
Han har da gjort det i sæddonation.

Fra : Jens.

Dato : 24-01-05 04:20

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
newsf7v0hvut0mq8iljtmfvdaqovo0d12ghk@4ax.com

> Måske han skulle have Bo Warmings telefonnr. :)
> Han har da gjort det i sæddonation.

LOL
han kunne blive en rig mand.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-05 11:10

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
newsf7v0hvut0mq8iljtmfvdaqovo0d12ghk@4ax.com...

> Måske han skulle have Bo Warmings telefonnr. :)
> Han har da gjort det i sæddonation.

1979-85 meldte over hundred mænd sig under fanerne, men kun familiefædre med
sunde børn benyttedes

Vi ville ikke nedlade os til hospitalernes uansvarlighed vedr kønssygdom og
arvelig sygdom.

Fra : Nicolai

Dato : 23-01-05 16:01

wrote:

>Findes der en måde, hvorpå man producere lidt mindre sæd?

Onaner noget oftere. Det er det eneste jeg lige kan komme i tanke om.

Men personligt så synes jeg da det er fedt jo mere der kommer - det er
tegn på at man har været rigtig ophidset i lang tid.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Andropov

Dato : 23-01-05 16:21

On Sun, 23 Jan 2005 16:00:49 +0100, Nicolai <nicolai@spamcop.net>
wrote:

>Onaner noget oftere. Det er det eneste jeg lige kan komme i tanke om.
>
>Men personligt så synes jeg da det er fedt jo mere der kommer - det er
>tegn på at man har været rigtig ophidset i lang tid.

Hvis man havde Katja Keans frække blik foran en kunne det nok ophidse
en.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-01-05 03:33

Andropov wrote:

> Hvis man havde Katja Keans frække blik foran en kunne det nok ophidse
> en.

Nej.

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 10:07

On Mon, 24 Jan 2005 03:32:36 +0100, Hobert Idiart <in@your.dreams>
wrote:

>Nej.

Nu troede jeg lige først det var Nicolai som skrev Nej så kunne jeg
forstå det på grund af seksuelle præferencer. Men du Hobert må vel som
hetero kunne se at hun er en lækker fræk steg.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-01-05 21:42

Andropov wrote:

> Nu troede jeg lige først det var Nicolai som skrev Nej så kunne jeg
> forstå det på grund af seksuelle præferencer. Men du Hobert må vel som
> hetero kunne se at hun er en lækker fræk steg.

Da jeg ikke kender Katja pesonligt og derfor ikke har stiftet
bekendtskab med hendes sjæl, vil jeg tillade mig at være skeptisk over
for, om jeg ville kunne blive ophidset af samvær med hende.
Jeg er slet ikke typen, som kunne finde på at gå i byen, for at få et
hurtigt engangsknald. Jeg interesserer mig heller ikke for købesex.
At andre har det modsat, respekterer jeg dog. Der skal være plads til os
alle.

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 21:49

On Mon, 24 Jan 2005 21:42:14 +0100, Hobert Idiart <in@your.dreams>
wrote:

> [...]
>hurtigt engangsknald. Jeg interesserer mig heller ikke for købesex.
>At andre har det modsat, respekterer jeg dog. Der skal være plads til os

Jeg kan kun vurdere ud fra film hvor hun virker fræk og engageret.
Ikke bare en type som ligger sig ned og spreder benene.

Fra : Jens.

Dato : 24-01-05 04:22

> Hvis man havde Katja Keans frække blik foran en kunne det nok ophidse
> en.

også hvis du tænker hvor mange der har været på dyret ?

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 10:09

On Mon, 24 Jan 2005 04:21:44 +0100, "Jens." <postkasse_66@hotmail.com>
wrote:

>"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

>også hvis du tænker hvor mange der har været på dyret ?

Hvis ellers hun ikke fejler noget skulle der vel ikke være noget i
vejen for det.

Fra : Per

Dato : 23-01-05 22:07

> [...]
>
> Jeg kommer ret meget... og det er på en måde lidt træls :o|
>
> Min nuværende kæreste og alle min ex'er har sagt det samme... det kommer

Det skal du kun være meget stolt og tilfreds over.

Det er meget vigtigere at komme meget, end at man har en stor pik. Det er
tegn på maskulinitet og virilitet.

Og det tænder utroligt mange kvinder at der kommer rigtig meget sæd. Jeg
kommer selv helt vildt meget og de piger jeg har været sammen med, blev
særdeles ophidsede og forbløffede over mængden.

De føler sig nok mere kvindelige over at kunne "frembringe" så megen lykke
hos en mand.

Mvh. Per!

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-01-05 10:06

[Mark V. Nielsen | Sun, 23 Jan 2005 15:46:40 +0100]

>Jeg kommer ret meget... og det er på en måde lidt træls :o|

Fashinerende - rigtigt mange mænd kunne godt tænke sig at komme mere...
måske fordi man fejlagtigt opfatter det som et tegn på virilitet?

>Min nuværende kæreste og alle min ex'er har sagt det samme... det kommer
>vildt meget.

Så udover at jeg kan misunde dig lidt, er det eneste råd eksisterende vist
at have mere & flere regelmæssige udløsninger.

/René

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-01-05 13:06

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> måske fordi man fejlagtigt opfatter det som et tegn på
> virilitet?

Hvorfor er det fejlagtigt? Chancen/risikoen for graviditet stiger
proportionalt med mængden af sæd/antallet af sædceller. En gang i mellem er
tingene faktisk ikke så komplicerede, selvom mange ønsker, de var det.

Flere tilsvarende myter:

- Størrelsen betyder ikke noget
- Det er det indre, der betyder noget; ikke det ydre
- Platonisk venskab mellem to af forskelligt køn er muligt og naturligt
- Kvinder er ikke mere interesseret i kvindesex, end mænd er i mandesex
- Kvinder kan sagtens have jævnbyrdige venskaber uden bagtanker (her tænkes
ikke nødvendigvis på sex)
- Kvinder kan sagtens leve et helt liv uden at opleve orgasme
- Homoseksualitet er altid medfødt - homoseksualitet kan ikke tillæres
- Fibromyalgi, mave/tarmkatar o.lign. er reelle sygdomme med baggrund i
fysiologiske forhold
- Nej, skat, selvfølgelig er du ikke for tyk
- Nej, skat, selvfølgelig er jeg ikke interesseret i andre mænd/kvinder
- Kvinder får lavet større patter for deres egen skyld - ikke for, at andre
skal glo på dem
- Kvinder ønsker ikke at blive betragtet som rene sexobjekter
- Mænd elsker at blive betragtet som rene sexobjekter
- Mænd tænder på kvinder, der tør tage initiativet
- Mænd drømmer om at leve sammen med en kvinde, der er seksualt avanceret
- Mænd er mindre trofaste end kvinder
- Pornoindustrien er mandeskabt og kvindeundertrykkende/nedgørende
- Nudisme/naturisme har intet med sex at gøre
- Kvinder, der medvirker i pornofilm eller er prostituerede, gør det alene
for pengenes skyld og spiller altid skuespil
- Kvinder har en højere smertetærskel end mænd
- Kvinder er lige så gode bilister som mænd
- Kvinder elsker følsomme og forstående mænd
- Den moderne mand foretrækker at blive opfattet som følsom og forstående
- Der er ikke forskel på kvinder og mænd - vi kan de samme ting og har samme
potentiale, intellektuelt såvel som fysisk
- Ægte kærlighed - frigjort fra vor dyriske lillehjerne - eksisterer
- Vi kan kontrollere os selv og vor seksualitet, hvis vi ønsker det
- Mænd er lige så gode til at passe børn, som kvinder er
- Kvinder er lige så gode ledere, som mænd er
- Vi har brug for flere kvindelige politikere
- Hvis kvinder bestemte alt, ville der ikke være krig i denne verden
- Moral/etik er en absolut størrelse - der eksisterer universelle sandheder
og universelt godt og ondt
- Altruisme eksisterer i virkeligheden
- Nej, jeg er ikke selvbedrager - jeg kender mig selv og er altid bevidst
afklaret med, hvorfor jeg gør og tænker, som jeg tænker og gør
- osv. osv.

--
-Jens B.

Fra : Ole Laursen

Dato : 26-01-05 16:39

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

> [...]
> tingene faktisk ikke så komplicerede, selvom mange ønsker, de var det.

Virilitet er ikke det samme som fertilitet.

http://www.dendanskenetordbog.dk/netdob/FMPro?-Db=NetDOB.fp5&-Lay=Artikel&-Format=/netdob/searchresult.html&-Error=error.html&-Op=equals&SearchField=virilitet&-Max=5&-Sortfield=Lemma&-Sortfield=HomIDX&-Sortfield=PolIDX&-SortOrder=ascend&-Find

> Flere tilsvarende myter:

Provokationer mener du.

--
Ole Laursen
http://www.cs.aau.dk/~olau/

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-01-05 16:49

"Ole Laursen" <olau@cs.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Virilitet er ikke det samme som fertilitet.

Har jeg da påstået det?

> http://www.dendanskenetordbog.dk/netdob/FMPro?-Db=NetDOB.fp5&-Lay=Artikel&-Format=/netdob/searchresult.html&-Error=error.html&-Op=equals&SearchField=virilitet&-Max=5&-Sortfield=Lemma&-Sortfield=HomIDX&-Sortfield=PolIDX&-SortOrder=ascend&-Find

Måske du skulle slå lidt flere ord og synonymer op samme sted, inden du
udtaler dig så skråsikkert.

> Provokationer mener du.

Nej, så havde jeg skrevet det. Du kender godt forskellen på ordet "myte" og
ordet "provokation", ikke? Hvis ikke, skulle du måske slå begge ord op i din
fine netordbog.

Hvad _du_ mener, kan jeg derimod af gode grunde ikke udtale mig om, da du
tilsyneladende har mere travlt med at lægge mig ord i munden i stedet for at
redegøre for din egen mening.

Sig mig, er det fordi du selv skriver ét og mener noget andet, at du nægter
at tage mine ord for pålydende?

--
-Jens B.

Fra : Ole Laursen

Dato : 27-01-05 14:54

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

> "Ole Laursen" <olau@cs.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Har jeg da påstået det?

Din argumentation gik på det:

Chancen/risikoen for graviditet stiger proportionalt med mængden af
sæd/antallet af sædceller. En gang i mellem er tingene faktisk ikke
så komplicerede, selvom mange ønsker, de var det.

Medmindre du mener at du bliver mere mandig/maskulin/potent ved at
være mere frugtbar, hænger det ikke sammen.

> Hvad _du_ mener, kan jeg derimod af gode grunde ikke udtale mig om, da du
> tilsyneladende har mere travlt med at lægge mig ord i munden i stedet for at
> redegøre for din egen mening.

Jeg synes de fleste af dine "myter" er uinteressante fordi de er
overdrevne generaliseringer. De færreste mennesker er særligt ens når
det gælder kærlighed, ikke engang hvis du sammenligner dem med dem
selv på forskellige tidspunkter. Du kan vende myterne om, og de vil
stadig være forkerte. I øvrigt var det tydeligt hvem du sigtede mod
med de fleste af dem - jeg bryder mig ikke om at fodre en trold.

--
Ole Laursen
http://www.cs.aau.dk/~olau/

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-01-05 21:44

Hej,

> [...]
> - Ægte kærlighed - frigjort fra vor dyriske lillehjerne - eksisterer
> - Vi kan kontrollere os selv og vor seksualitet, hvis vi ønsker det

- og meget, meget mere.

Jeg er overraskende skuffet over din stadige fremturen, Jens.

Fremover indgår jeg ikke i debatter med dig, dette til din orientering.

Beslutningen skyldes ikke dette sidste udfald mod "alt og ingenting", men en
over længere tid stigende tristhed ved at bemærke dit sortsyn/snævertsyn.

Tak for enkelte gode og givende debatter.

mange hilsner

Fra : Andropov

Dato : 26-01-05 22:11

On Wed, 26 Jan 2005 21:44:18 +0100, "nusle nuslesen"
<nuslepige@hotmail.com> wrote:

> [...]
>over længere tid stigende tristhed ved at bemærke dit sortsyn/snævertsyn.
>
>Tak for enkelte gode og givende debatter.

Jeg synes da Jens klarede sig godt i religionsdebatten du lige havde
med ham.
Ret velformuleret og grundig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-01-05 11:04

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fremover indgår jeg ikke i debatter med dig, dette til din
> orientering.

C'est la guerre - c'est la vie!

--
-Jens B.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-01-05 16:49

[Jens Bruun | Wed, 26 Jan 2005 13:05:40 +0100]

>Hvorfor er det fejlagtigt? Chancen/risikoen for graviditet stiger
>proportionalt med mængden af sæd/antallet af sædceller.

Hvilket efter min mening ikke har så meget med virilitet at gøre, altså
uodver at en større virilitet måske nedsætter fertiliteten :)

>- osv. osv.

Woah - en interessant samling af populære myter - god læsning.

/René

Fra : Ulvir

Dato : 26-01-05 22:20

Mark V. Nielsen wrote:
> Hello
>
> Findes der en måde, hvorpå man producere lidt mindre sæd?
>
> Jeg kommer ret meget... og det er på en måde lidt træls :o|

Det er muligt at du sprøjter en halv liter ud, hver gang du kommer- men
husk at 99% af væsken er netop ikke sæd, derimod sædvæske. Jeg afleverer
også en pen klat- men er lige så steril som månen..

Fra : Jens.

Dato : 30-01-05 10:52

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er muligt at du sprøjter en halv liter ud, hver gang du kommer-
> men husk at 99% af væsken er netop ikke sæd, derimod sædvæske. Jeg
> afleverer også en pen klat- men er lige så steril som månen..

pas nu på du ikke får et væsketab der bliver for stort.

Fra : Tina

Dato : 05-02-05 07:55

"Jens." <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> pas nu på du ikke får et væsketab der bliver for stort.

Måske i mænd syntes det er fedt med en stor klat, men jeg må da nok indrømme
jo mindre sæd der kommer jo bedre, tænk at skulle sluge en halv liter yarks
*G*

Tina

Hvorfor kommer mænds udløsning i sprøjt?
fordi gud synkroniserede det med kvindens synkebevægelser.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 06-02-05 19:16

[Tina | Sat, 5 Feb 2005 07:55:15 +0100]

>Måske i mænd syntes det er fedt med en stor klat, men jeg må da nok indrømme
>jo mindre sæd der kommer jo bedre, tænk at skulle sluge en halv liter yarks
>*G*

Woah, kan du SÅ lade være med at påvirke min fantasi...

>Hvorfor kommer mænds udløsning i sprøjt?
>fordi gud synkroniserede det med kvindens synkebevægelser.

hehe - fedt!

/René

Fra : Tina

Dato : 07-02-05 15:46

> [Tina | Sat, 5 Feb 2005 07:55:15 +0100]

> Woah, kan du SÅ lade være med at påvirke min fantasi...

> hehe - fedt!
>
> /René

Jamen jeg undskylder da gerne hvis jeg har ødelagt din fantasi*G* men
forestil dig selv lige at skulle sluge en halv liter der mest af alt minder
om en klistret snotklat når man er allermest forkølet. nej vel* G* så
hellere en lille snotklat

Tina

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 07-02-05 18:48

"Tina" <321@123.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forestil dig selv lige at skulle sluge en halv liter der mest af alt
> minder om en klistret snotklat når man er allermest forkølet. nej vel* G*

Du ved tydeligvis ikke hvem du skriver til...

Lars

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-02-05 19:19

[Tina | Mon, 7 Feb 2005 15:45:58 +0100]

>Jamen jeg undskylder da gerne hvis jeg har ødelagt din fantasi*G*

Beklager, det var lidt af en joke. Jeg skrev bestemt ikke at du *ødelagde*
min fantasi, faktisk tværtimod...

Hint... jeg kan godt tænde på smagen og mængderne...

/René

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-02-05 19:56

> Hint... jeg kan godt tænde på smagen og mængderne...

Billede, gå væk!

--
-Jens B.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-02-05 23:44

[Jens Bruun | Wed, 9 Feb 2005 19:55:51 +0100]

>Billede, gå væk!

Hehe, ja jeg forsøgte jo at undgå situationen hvor jeg måtte være mere
konkret, men Tina var åbenbart en tand for uskyldig :)

/René