Amatør video sex?
Fra : Nix

Dato : 19-01-05 00:52

Hejsa Gruppe

Hvis man ønsker at sælge sin Amatør videoer, hvad tror i så man kunne få for
dem?

Har set nogle hjemmesider reklamere med at opkøbe videoer fra private..

Er der nogle derinde der har erfaring med det, eller et realistisk bud
måske?

-Nix

Fra : Poul Nielsen

Dato : 19-01-05 06:22

"Nix" <nix@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har set nogle hjemmesider reklamere med at opkøbe videoer fra private..
>
> Er der nogle derinde der har erfaring med det, eller et realistisk bud

Der må være oceaner af par der har optaget deres sexliv, jeg tror næppe du
vil tjene en formue der. Men prøv evt at bytte med andre par´s videoer.

Fra : Magnus Tagmus

Dato : 19-01-05 13:28

Prøv på QXL.
Har set nogen sælge deres private fotos på CD for 100-200.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-01-05 20:29

> [...]
> Hejsa Gruppe
>
> Hvis man ønsker at sælge sin Amatør videoer, hvad tror i så man kunne få

Husk lige at få samtlige medvirkendes samtykke, ikk'?

(Sorry, men verden er nu engang fuld af afskum der ikke holder sig tilbage,
men rask væk handler umoralsk - så jeg synes lige en "reminder" herom var på
sin plads)

mange hilsner

Fra : Per O.

Dato : 20-01-05 01:00

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Nix" <nix@mail.dk> skrev i en meddelelse

> for
>
> Husk lige at få samtlige medvirkendes samtykke, ikk'?

Og husk også lige at de film også cirkulerer rundt om ti år, når du måske
står i en situation, hvor du ikke er så vild med at en f.eks. kommende
kæreste skal se dig på coveret af Danske Amatører ! Mange unge piger er
havnet i den fælde. Mange tror at optagelserne er glemt efter et par år, men
man kan lige så godt indstille sig på, at er filmen først kommet ud, så er
den der resten af dit liv!

Per O.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 20-01-05 15:57

Per O. wrote:
> [...]
> man kan lige så godt indstille sig på, at er filmen først kommet ud, så er

Og?
At have været med i en pornografisk film eller blad er vel ikke verdens
undergang og det burde ikke have negativ indflydelse på, hvordan folk
opfatter personen.
I min verden ville en tidligere pornostjerne sagtens kunne blive f.eks.
statsminister. De to ting har jo ikke noget med hinanden at gøre.

Fra : Klaus G.

Dato : 20-01-05 16:31

> [...]
> I min verden ville en tidligere pornostjerne sagtens kunne blive f.eks.
> statsminister. De to ting har jo ikke noget med hinanden at gøre.

Men hvad vil svigerforældrene ikke sige, hvis de er halvvejs armish people?
:)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Hobert Idiart

Dato : 20-01-05 16:50

Klaus G. wrote:

> Men hvad vil svigerforældrene ikke sige, hvis de er halvvejs armish people?
> :)

De burde respektere personen og ikke være fordømmende.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 20-01-05 20:34

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

Hej,

> De burde respektere personen og ikke være fordømmende.

I den perfekte verden, ja - men dette er ikke en perfekt verden.

mange hilsner

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-01-05 17:14

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

> I min verden ville en tidligere pornostjerne sagtens kunne blive f.eks.
> statsminister. De to ting har jo ikke noget med hinanden at gøre.

Se, DER sagde du undtagelsesvis noget fornuftigt

Per V.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 20-01-05 20:57

Per Vadmand wrote:
> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

> Se, DER sagde du undtagelsesvis noget fornuftigt

Jeg siger tak.

Fra : Per O.

Dato : 22-01-05 01:30

> [...]
> I min verden ville en tidligere pornostjerne sagtens kunne blive f.eks.
> statsminister. De to ting har jo ikke noget med hinanden at gøre.

Du står ret alene med den holdning i lille danmark! Danskerne hylder den
tanke at hvis moral er godt, så er dobbeltmoral dobbelt så godt!
Der er også mange som gerne vil være tolerante overfor udlændinge, lige
indtil ders lille Lise står med en udlænding under armen og vil have barn
med ham, så rækker tolerancen ikke så langt!

Per O.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-01-05 19:19

Hej Per

> [...]
> lige indtil ders lille Lise står med en udlænding under armen og vil
> have barn med ham, så rækker tolerancen ikke så langt!

Med det kvindesyn indvandrermænd typisk har er den jo sådan set
velbegrundet. Ikke alle, bevares, men har man set det ni ud af ti gange, så
forholder man sig nu engang mest til de ni gange (læs: tendensen).

Mark

Fra : Per O.

Dato : 23-01-05 01:01

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> velbegrundet. Ikke alle, bevares, men har man set det ni ud af ti gange,
> så forholder man sig nu engang mest til de ni gange (læs: tendensen).

Jeg giver dig fuldstændig ret. Jeg er bare træt af alle dem som er ååhhh så
forstående, sålænge de altså ikke selv har problemet inde på livet. Og at
forvente at alle andre er lige så frisindede og forstående som en selv er
ret naivt!

Per O.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 23-01-05 01:42

Per O. wrote:
> [...]
> forvente at alle andre er lige så frisindede og forstående som en selv er

I mit svar brugte jeg vist bl.a. ordene "I min verden".