Sexbutikker på nettet
Fra : Eliza

Dato : 18-01-05 23:10

Hej alle

Vi er nye i handel på nettet og vil gerne købe noget sexlegetøj, men
hvor? Hvilke butikker kan man stole på? Altså at man rent faktisk får
det man har købt? Nogen der har erfaringer at dele ud af?

Vi har set at sexlageret.dk har nogle rimelige priser og så er de
e-mærke godkendt (noget vi hørte på tv, at man skulle kigge efter, når
man ville handle på nettet). Er der nogen der har handlet der?

..Eliza

Fra : pepss

Dato : 18-01-05 23:39

"Eliza" skrev

> Vi har set at sexlageret.dk har nogle rimelige priser og så er de
> e-mærke godkendt (noget vi hørte på tv, at man skulle kigge efter, når
> man ville handle på nettet). Er der nogen der har handlet der?

de glemte lige at sige i tv at det e-mærke er noget butikken skal betale (1)
for at få! jeg kan godt forstå de ikke har den helt stor tilslutning til det
mærke

(1)engangsbeløb 1.500 kr min. og så årligt gebyr 1875 kr

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Ole Laursen

Dato : 19-01-05 00:38

"pepss" <olefriis@privat.invalid> writes:

> "Eliza" skrev

Nu har jeg aldrig handlet i en sexbutik, men generelt er der ikke så
meget at være bange for fordi banken kan annullere betalingen hvis de
forsøger at snyde dig. Man skal selvfølgelig bruge hovedet og lige
holde sine oplysninger for sig selv hvis det ser alt for skummelt ud.
Forbrugerstyrelsen har udgivet en pjece om internethandel som du kan
se her, de første par sider forklarer hvorfor man ikke behøver at være
bange:

http://netbutik.forbrug.dk/product_info.php?products_id=61

Resten er OT her:

> de glemte lige at sige i tv at det e-mærke er noget butikken skal betale (1)
> for at få! jeg kan godt forstå de ikke har den helt stor tilslutning til det
> mærke

De er næsten lige startet så vidt jeg har forstået, og alligevel er
næsten alle på EDB-priser med. Se f.eks. her på den første oversigt
jeg klikkede mig frem til:

> (1)engangsbeløb 1.500 kr min. og så årligt gebyr 1875 kr

Du tager tilsyneladende fejl. Det er 1500 kr. for 0-4 ansatte og 3750
kr. årligt. Men det koster også noget i administration at køre sådan
et mærke hvis de skal ud og tjekke at det overholdes, og det burde
trods alt være håndører for de fleste virksomheder. Man får ikke meget
kontorplads for de penge.

--
Ole Laursen
http://www.cs.aau.dk/~olau/

Fra : Helle

Dato : 19-01-05 00:07

"Eliza" <dorpa@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> e-mærke godkendt (noget vi hørte på tv, at man skulle kigge efter, når
> man ville handle på nettet). Er der nogen der har handlet der?

Min kæreste og jeg har fået en super service og behandling hos
www.sexbutik.dk

Mvh Helle

Fra : Emilie

Dato : 19-01-05 10:00

Hej Eliza

Min kæreste og jeg kan absolut anbefale Sexlageret. Priserne er billigere
end hos mange af de andre og servicen er tip-top. Vi bestilte 3 ens varer
hos Sexlageret, men deres lagermedarbejder havde ved en fejl kun pakket een.
Da vi ringede fik vi at vide, at de havde solgt så mange af dem, at de
desværre kun havde en tilbage på lageret lige nu, men at de ville få flere
hjem senere på ugen. De ville så sende os nr. 2 nu - sammen med en check på
nr. 3, for den ville de sende gratis som prisreduktion for dårlig
betjening... !!! Hvis vi kunne give dem 10 stjerner, så gjorde vi det. Bedre
service skal man lede længe efter.

Emilie & Søren

Fra : Tina

Dato : 19-01-05 17:12

Her har vi handlet og fået god betjening:

http://www.alfagud.dk/shop/

http://www.sexartikler.dk/

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 19-01-05 20:55

"Eliza" <dorpa@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle

Hej Eliza

> Vi er nye i handel på nettet og vil gerne købe noget sexlegetøj, men
> hvor? Hvilke butikker kan man stole på? Altså at man rent faktisk får
> det man har købt? Nogen der har erfaringer at dele ud af?

Paradis sendte det jeg bestilte, og det kom dagen efter bestilling.

Men til alt andet en sex-artikler, har jeg stort set blot brugt dem der
havde det jeg ønskede, til den pris jeg ønskede, og det er aldrig gået galt.
Forretninger der snyder lever generelt ikke længe.

Lars