Hvilken ladyshaver?
Fra : Helle

Dato : 18-01-05 21:58

Hejsa.

Jeg barberer mig i øjeblikket med skraber og gele fra Gilette under armene
og på benene hvilket jeg er fint tilfreds med. Desværre kan jeg ikke bruge
skraber mellem benene og bikinilinjen da det kommer til at genere meget. Jeg
bruger i stedet min kærestes barbermaskine hvilket fungerer ganske godt.
Dog vil jeg gerne have min egen og har hørt at man kan få en wet and dry fra
OBH. Hvad er jeres erfaringer med wet and dry barbermaskiner til kvinder?
barberer de helt tæt til huden?
Hvilke mærker vil I anbefale?

Mvh Helle