Brasiliansk voksning
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 18-01-05 21:04

Hej

Er der nogle der kender til steder i Østjylland man kan få en Brasiliansk
voksning og som også ordner mænd?

/s

--
---
Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht

Fra : Non-Desperado

Dato : 19-01-05 09:55

Der var engang en bruger ved navn "Stefan Jacobsen"
<notforreal@email.dk> der skrev:

>Hej
>
>Er der nogle der kender til steder i Østjylland man kan få en Brasiliansk
>voksning og som også ordner mænd?

Det burde kunne gøres i de fleste klinikker der har med
hårfjernelse at gøre.

Da det er et meget kendt fænomen, er de sikkert blevet spurgt
før.
Og de ved også at hvis de ikke udfører den, så er der bare en af
konkurrenterne der gør det.

Så fat mod og spørg i den nærmeste hudplejeklinik (eller hvad den
korrekte betegnelse nu er)
- -
Non-Desperado

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-01-05 19:51

"Non-Desperado" <nogetskulledenjoheddeFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:ms7su0d36r773kt30k45kf1vomjl2n6tai@4ax.com...

Hej,

Hvad er en brasiliansk voksning egentlig?

mange hilsner

Fra : Non-Desperado

Dato : 19-01-05 21:16

Der var engang en bruger ved navn "nusle nuslesen"
<nuslepige@hotmail.com> der skrev:

>"Non-Desperado" <nogetskulledenjoheddeFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
>meddelelse news:ms7su0d36r773kt30k45kf1vomjl2n6tai@4ax.com...
>
>Hej,
>
>Hvad er en brasiliansk voksning egentlig?

Hvis jeg ellers husker rigtigt er det en voksning omkring de
nedre regioner, hvis det da ikke er direkte på/omkring
kønsdelene...

Ikke at jeg har prøvet, men jeg mener at jeg læste det i Metro
Express eller var det Urban ?
- -
Non-Desperado

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 19-01-05 23:45

> Hvis jeg ellers husker rigtigt er det en voksning omkring de
> nedre regioner, hvis det da ikke er direkte på/omkring
> kønsdelene...

Det er korrekt, det her barbering virker ikke rigtigt

Stef

Fra : Nezide

Dato : 19-01-05 23:20

Beauty Zone i Randers.

Det står vist ikke på prislisten, men de ER begyndt på det....det ved jeg af
erfaring *s*

http://www.beautyzone.dk/main_pg/randers.htm

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 19-01-05 23:42

> Det står vist ikke på prislisten, men de ER begyndt på det....det ved jeg
af
> erfaring *s*
>
> http://www.beautyzone.dk/main_pg/randers.htm

Også til mænd? Did it hurt?

Stef

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 19-01-05 23:53

> Det står vist ikke på prislisten, men de ER begyndt på det....det ved jeg
af
> erfaring *s*
>
> http://www.beautyzone.dk/main_pg/randers.htm

Kan du huske hvad det kostede?