Søges: Ærmeløs T-shirt i Latex
Fra : Jonny Jensen

Dato : 18-01-05 13:19

Hej hej

Det er nok lidt off-topic, men alligevel tager jeg chancen ;)

Jeg står og skal til et kostumebal her i midten februar, et af de mere sjove
slags, hvor værterne bestemmer udklædningen, og temaet er altså blevet tysk
dominans :)

Det er ikke en erotisk fest, eller, jo det kan jo være det ender med at
blive det, i hvert ald for nogle, når nu stilen er lagt, men altså som
udgangspunkt er det ikke... Derfor står jeg og mangler en ærmeløs t-shirt i
sort latex, da jeg i så fald har stykket et ret cool (og sexet) sæt tøj
sammen til aftenen, en dejlig blanding mellem millitær og s/m.

Har kigget lidt på denne her:

http://www.alatex.dk/shop/catalog/product_info.php?products_id=49

Men ved ikke helt med størrelse, hvor tæt den sidder, om der findes
billigere alternativer osv (regner ikke med at den skal bruges bagefter, men
man ved jo aldrig om jeg falder for det). Jeg har lige ½ kg for meget på
hver side af lænden endnu, og regner ikke med at jeg, selv med min for tiden
ret intense træning, kan nå at få dem helt væk, så den skulle helst primært
sidde til på overkroppen og vær mere løs forneden

Bruger normalt XL eller XXL, er 1:96 høj og alm bygning.

Forslag, modtages med kyshånd, også evt til andre materialer hvis fx
kunstlæder eller lignene kan gøre det...

Mvh

Jonny Jensen

Fra : Nana Sørensen

Dato : 18-01-05 19:35

"Jonny Jensen" <a@b.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Forslag, modtages med kyshånd, også evt til andre materialer hvis fx
> kunstlæder eller lignene kan gøre det...

Jeg syntes du skal tage en tur ned af Studiestræde i kbh. (Hvis du bor i
nærheden) Der ligger et ton butikker, som handler med mere eller mindre
fetish-agtigt tøj. Jeg har lige været nede i en kældershop i dag, og de
havde masser af latex/gummi og lak, til okay priser. Men billigt får du det
nok ikke.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 18-01-05 21:13

> [...]
> fetish-agtigt tøj. Jeg har lige været nede i en kældershop i dag, og de
> havde masser af latex/gummi og lak, til okay priser. Men billigt får du

Bor desværre i Nyborg endnu

Så kbh er nok lige langt nok væk til at det er det værd, for en enkelt
aften.

Ellers tak for buddet

Jonny.