Hvor kan man købe det?
Fra : Helle Nielsen

Dato : 18-01-05 11:30

Hejsa.

Jeg og kæresten så noget specielt sexlegetøj på tv2 den anden aften i
programmet der hedder Sextip for piger og mænd.
Det var en nupret dims som skulle på manden penis og kunne vidst nok
tændes(?) så den stimulerede pigens klitoris imens man havde sex. Vi kunne
godt tænke os at prøve en sådan men hvor på nettet kan man købe den?
Den viste model var sort.
Jeg er godt klar over at man kan få dem hvor de kommer ind i pigen også men
det har vi ikke interesse i - det var KUN til stimulering af pigen klit mens
man havde samleje.

Hjælp - please

Mvh Helle

Fra : Pinus

Dato : 18-01-05 14:58

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er godt klar over at man kan få dem hvor de kommer ind i pigen også
> men det har vi ikke interesse i - det var KUN til stimulering af pigen

Prøv
http://www.lust.dk/cactushop/asp/prodtype.asp?prodtype=44&ph=&keywords=&recor=&SearchFor=&PT_ID=

Tror at de har det ud søger

Pinus

Fra : Helle

Dato : 18-01-05 15:25

"Pinus" <Pinus@spamfri.dk> skrev i en meddelelse

> "Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hmm synes ikke rigtig jeg kunne finde det der...

Mvh Helle

Fra : Corax

Dato : 18-01-05 16:21

> Hmm synes ikke rigtig jeg kunne finde det der...
>
> Mvh Helle

Har du set på sådan noget som den her "Utopia Love Ring":
http://www.lust.dk/cactushop/asp/product.asp?recorprod=1&product=709&cat=50&ph=&keywords=&recor=&SearchFor=&PT_ID=

Ellers kan du prøve at se hvad andre butikker har i kategorien "penisringe".

Fra : Helle

Dato : 18-01-05 17:11

"Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ellers kan du prøve at se hvad andre butikker har i kategorien

Okay tak for hjælpen, det er dog ikke lige helt sådan en men ligner hen
efter den. Den var ligesom mindre den jeg så på tv2. Jeg prøver at lede
videre...

Mvh Helle