Cyber Link
Fra : Lotte

Dato : 18-01-05 07:18

Hej alle.

Jeg fik et kort kig på en side på min kammerats pc - det var en side hvor
der var et billede af en dame - sådan lidt tegnet - ikke et rigtigt foto. Og
der stod Cyber Link med store bogstaver. Er der nogle der kender denne
internetside? Eller er det måske en cd? Fik ikke lige spurgt - tænkte om man
kunne chatte der eller se frække film eller billeder..........Er der nogle
af jer som kender denne side?

--
Hilsen Lotte
charlotte_andersen (snabel a)ofir.dk

Fra : Non-Desperado

Dato : 18-01-05 10:00

Der var engang en bruger ved navn "Lotte"
<charlotte_andersen@ofir.dk> der skrev:

> [...]
>kunne chatte der eller se frække film eller billeder..........Er der nogle

Prøv Google.....der er nok CyberLink at gå i krig med.
- -
Non-Desperado