aldrig fået en orgasme
Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-01-05 18:13

Jeg vil spørge om der er nogen der kender til det at aldrig have fået en
orgasme.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-01-05 18:34

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil spørge om der er nogen der kender til det at aldrig have fået en
> orgasme.

Jeg har en veninde som aldrig hår fået en. Hun kan ikke. Heller ikke ved
egen hjælp. Hun er godt nok den eneste jeg kender eller har hørt om, så jeg
tror det er ret få, der slet ikke kan. Jeg har indtryk af at de fleste vist
an, i hvertfald alene med dem selv.

Fra : Andropov

Dato : 17-01-05 18:39

On Mon, 17 Jan 2005 18:34:25 +0100, "Nana Sørensen"
<dodo20038@tiscali.dk> wrote:

> [...]

>tror det er ret få, der slet ikke kan. Jeg har indtryk af at de fleste vist

Kan det være fordi der er for meget hud omkring klitoris. Blot et løst
gæt. Ellers skulle man jo mene at det har noget med nervebaner at
gøre.

Fra : Bj@rne

Dato : 17-01-05 18:44

Andropov wrote:

> Kan det være fordi der er for meget hud omkring klitoris. Blot et løst
> gæt. Ellers skulle man jo mene at det har noget med nervebaner at
> gøre.

Eller også noget med tankegang. Det hele bliver meget sværere hvis man
tænker mens man dyrker sex.

Fra : Andropov

Dato : 17-01-05 19:11

On Mon, 17 Jan 2005 18:43:42 +0100, "Bj@rne"
<Refsing@vip.cybercity.dk> wrote:

>Eller også noget med tankegang. Det hele bliver meget sværere hvis man
>tænker mens man dyrker sex.

Ihvertfald hvis det er andet end sex hun tænker på imens :)

Fra : Jakob

Dato : 17-01-05 19:37

> Ihvertfald hvis det er andet end sex hun tænker på imens :)

Jeg tror spørgsmålet gik på om problemet også findes hos mænd.
Går ud fra at Lars er en mand...

--
Hilsen Jakob

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-01-05 20:00

"Jakob" <nejnej@nejnejnej.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror spørgsmålet gik på om problemet også findes hos mænd.
> Går ud fra at Lars er en mand...

Ja det plejer jeg da at være (i hvert fald sidst jeg kiggede efter), men nu
var det altså ikke mig selv der skrev spørgsmålet, og indlægsskriveren er nu
altså en kvinde.

Lars

Fra : Jakob

Dato : 17-01-05 21:19

> Ja det plejer jeg da at være (i hvert fald sidst jeg kiggede efter), men
> nu var det altså ikke mig selv der skrev spørgsmålet, og indlægsskriveren
> er nu altså en kvinde.

Ok... det var jo lidt svært at gætte...
Det lød også som en ubekendt problemstilling, men man ved jo aldrig...

--
Hilsen Jakob

Fra : Andreas

Dato : 17-01-05 22:15

"Jakob" <nejnej@nejnejnej.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror spørgsmålet gik på om problemet også findes hos mænd.
> Går ud fra at Lars er en mand...

Det findes også hos mænd - men det er nok sjældent.

For mange år siden var jeg på en fertilitetsklinik her i landsdelen til
undersøgelse for barnløshed. Forud for den (syntes jeg) meget ubehagelige
seance med at skulle onanere på et toilet mens der sad nogen og ventede på
resultatet blev jeg undersøgt af en overlæge, der udover den fysiske
undersøgelse stillede en lang række spørgsmål. Nogle af den lød mildt sagt
tåbelige, f.eks. om "den var inde når vi havde samleje"? (Ja, gu' var den da
inde...) Om jeg fik sædafgang i skeden? Her må mit ansigtsudtryk nok have
udtrykt betydelig skepsis, for han skyndte sig at forklare, at en gang
imellem var årsagerne til barnløshed så indlysende simple, at man
fuldstændig kunne overse dem. Han havde f.eks. selv haft et par, hvor manden
aldrig havde haft udløsning - han anede simpelthen ikke hvad det var. De
havde haft samleje, hvor han havde ligget lidt med den inde, og så trukket
sig ud igen. Driften var åbenbart ikke stor nok til at han selv fornemmede
at der var mere end det. Overlægens kollega på Riget havde haft et par, der
i fuldt alvor troede, at når man var gift og sov i dobbeltseng kom der også
børn. De havde aldrig haf sex. Så ja, de findes.

Andreas

Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-01-05 23:49

"Bj@rne" <Refsing@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Eller også noget med tankegang. Det hele bliver meget sværere hvis man
> tænker mens man dyrker sex.

Jeg tror det ikke. Hun har ALDRIG, heller ikke som eksperimenterende barn,
fået en orgasme. Hun nyder det ligeså meget som alle andre, hun mangler bare
orgasmen. Det er ikke et pres for hende, da hun jo aldirg har prøvet det. Så
de jager ikke en orgasme, men nyder det de har alligevel.

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-01-05 00:51

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message news:hhXGd.83838

> [...]
> bare orgasmen. Det er ikke et pres for hende, da hun jo aldirg har prøvet
> det. Så de jager ikke en orgasme, men nyder det de har alligevel.
Kunne det evt. tænkes, at hun faktisk har fået orgasmer, men ikke var klar
over det? Orgasmer kan jo variere stærkt i intensitet, og hvis hun har hørt
meget om, hvor vidunderligt det er, tænker hun måske: Den smule kan da ikke
være en RIGTIG orgasme.

Per V.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 18-01-05 02:13

> [...]
> over det? Orgasmer kan jo variere stærkt i intensitet, og hvis hun har
> hørt meget om, hvor vidunderligt det er, tænker hun måske: Den smule kan

Nope, ingen orgasme. Det er rart for hende, men hun når ikke til noget
klimaks. Hun oplever heller ikke de rytmiske sammentrækninger, som der som
regel ledsages af orgasme. Dvs, ingen orgasme, heller ikke en svag.

Fra : Tina

Dato : 18-01-05 07:04

> [...]
> over det? Orgasmer kan jo variere stærkt i intensitet, og hvis hun har
> hørt meget om, hvor vidunderligt det er, tænker hun måske: Den smule kan

nu ved jeg jo selvf. ikke hvordan en orgasme mærkes på mænd. nogle siger jo
de er svagere end kvinders, men jeg ved at jeg ville aldrig kunne undgå at
være klar over det.
Uanset hvor "stærk/svag" orgasmen er, mærker man jo musklerne der trækker
sig sammen. selv ved en lille orgasme. at man så er skuffet bagefter over
den ikke var god er jo en anden sag

Fra : Tina

Dato : 18-01-05 06:58

Det lyder bare underligt. hvis hun nyder det lige så meget som alle andre,
må der jo også dannes nogle af de der stoffer i kroppen der gør det dejligt.
De stoffer er jo med til at fremkalde orgasmen. derfor tror jeg snarer det
er noget psyisk end noget fysisk.

Lyder som om manden er en erfaren herre i kvindeunderliv*G* hva nu hvis han
afsatte en hel aften/nat kun til at tilfredsstille hende. det må da kan lade
sig gøre på en eller anden måde.

Jeg har helt ondt af hende, stakkels kvinde.

Fra : John Sahl

Dato : 18-01-05 08:26

Tina wrote:
> [...]
> gør det dejligt. De stoffer er jo med til at fremkalde orgasmen.
> derfor tror jeg snarer det er noget psyisk end noget fysisk.

Men hun ved jo slet ikke hvad hun kunne opnå, når hun nu
synes det er dejligt som det er

> Lyder som om manden er en erfaren herre i kvindeunderliv*G* hva nu
> hvis han afsatte en hel aften/nat kun til at tilfredsstille hende.

Så risikerer han, i mine øjne, at ødelægge deres sexliv ved,
at gøre det til en orgasmejagt.

> det må da kan lade sig gøre på en eller anden måde.

Se det tænker jeg dog også, for jeg har ikke mødt en kvinde
endnu, som ikke kunne overtales, heller ikke dem der påstod
det modsatte.

> Jeg har helt ondt af hende, stakkels kvinde.

Hvis hun lyver om at hun har det fint som det er, så er det
hendes eget tab.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Nana Sørensen

Dato : 18-01-05 09:33

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Men hun ved jo slet ikke hvad hun kunne opnå, når hun nu
> synes det er dejligt som det er

Men hun er jo tilfreds? Hun savner det ikke.

> Så risikerer han, i mine øjne, at ødelægge deres sexliv ved,
> at gøre det til en orgasmejagt.

Ja, det er netop det de ikke har gjort. De har taget det stille og roligt.
Hun har aldrig fået orgasme. Ikke med nogen af sine kærester eller andre
elskere. Hun kan heller ikke ved egen hjælp.

> Se det tænker jeg dog også, for jeg har ikke mødt en kvinde
> endnu, som ikke kunne overtales, heller ikke dem der påstod
> det modsatte.

Jeg tror også det er ret sjældent. Nogle skal måske stimuleres helt
anderledes end alle andre. (BW udtalte på et tidspunkt: Jeg har mødt en
svensk turistpige, som kunne komme hvis man slikkede hende på overarmen.
OMG, jeg kan huske noget af BW indlæg.)

Hvorfor er det "synd" for hende? Hun savner ikke noget og er glad og
tilfreds med sit sexliv.

> Hvis hun lyver om at hun har det fint som det er, så er det
> hendes eget tab.

Men nej, hun lyver ikke. Hun har aldrig oplevet det, og syntes ikke at der
mangler noget i hendes sexliv.

Fra : Andropov

Dato : 18-01-05 10:45

On Tue, 18 Jan 2005 09:33:26 +0100, "Nana Sørensen"
<dodo20038@tiscali.dk> wrote:

> (BW udtalte på et tidspunkt: Jeg har mødt en
>svensk turistpige, som kunne komme hvis man slikkede hende på overarmen.
>OMG, jeg kan huske noget af BW indlæg.)

Der skal nok koncentreret slik på overarmen til, før hun kommer :)

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-01-05 23:23

> Men nej, hun lyver ikke.

Du er clairvoyant?

--
-Jens B.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 18-01-05 09:30

"Tina" <tije@123.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan lade sig gøre på en eller anden måde.
>
> Jeg har helt ondt af hende, stakkels kvinde.

Ja, han er erfaren. Og tro mig.. Det er ike fordi han haster. Hun har haft
en del kærester, og de har alle virkelig forsøgt. Slik i timevis,
håndarbejde, dildoer, mystiske cremer osc. Mest for deres egen skyld, da hun
faktisk ikke savner noget. Hun har jo aldrig oplevet det.
Det med at tage en aften i tilfredsstillelsens tegn, det har de prøvet mange
gange. Uden resultat. Det er lækkert for hende, men kuliminerer ikke i en
orgasme, heller ikke en svag, ligegyldigt hvor længe de bliver ved.
Jeg tror ikke det er noget psykisk, da dette orgasmehæmmende traume så
skulle være opstået længe før det stadie, hvor børn opdager deres kønsdele.
For hun har aldrig oplevet en orgasme.

Og forresten... Jo, man er ikke i tvivl. Selv en dårlig orgasme, eksisterer
dog, og dne kan mærkes.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-01-05 23:47

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det være fordi der er for meget hud omkring klitoris. Blot et løst
> gæt. Ellers skulle man jo mene at det har noget med nervebaner at
> gøre.

Jeg har ikke personligt konstateret noget unormalt. Men hendes kæreste er
min allerbedste ven, og han siger at alt ser normalt ud, og fisser har han
set mange af.
Jeg tror det må være en forbindelse der er gået et sted, måske nervebaner
som du siger. Hun lider i hvertfald ikke af psykiske blokeringer, tror jeg.
Det er bare ikke muligt, selvom du har forsøgt MEGET. Hun har også øvet sig
rigtig meget,men uden gevinst

Fra : Steen Jensen

Dato : 18-01-05 16:34

Lars Wagner Hansen <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote:

> Jeg vil spørge om der er nogen der kender til det at aldrig have fået en
> orgasme.

Både og...
Et par af mine få, men nære venner, har problemet inde på livet.
Pigen er kontrolfreak, og VIL ikke miste kontrollen - og nægter derfor
at få orgasme.
Man kan så overveje, om det forhold ikke hænger i en tynd tråd....
--
Bedste hilsener

Steen

Fra : Nana Sørensen

Dato : 18-01-05 19:37

"Steen Jensen" <isteen@os.danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
> at få orgasme.
> Man kan så overveje, om det forhold ikke hænger i en tynd tråd....

Tja... De har nu været sammen i over to år. Planlægger familie om et års
tid. Og er lige blevet forlovede. Så derws forhold fungerer fint, også uden
orgasme.

At hende du taler om, NÆGTER at få orgasme, det betyder vel at hun KAN?

Fra : L. Jensen

Dato : 08-05-05 12:03

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil spørge om der er nogen der kender til det at aldrig have fået en
> orgasme.

_____________
undskyld jeg maser mig på heroppe i tråden men den vil ikke sende længere
nede..

_____________
Hej Gruppe,

Har de også prøvet med numsedildoer.. Jeg ved fra mig selv at når jeg har
noget i numsen så mister jeg totalt kontrollen da der åbenbart er nogle
punkter dere bag i som gør at man slapper af på den rigtige måde kan jeg
anbefale!. Tror det er prostata stimulation (som at svømme og tisse
samtidig) .. Prøv det alle også de orgasmeløse.

_________________________

Og så lige et emne jeg vil vide mere om:

Jeg har en kæreste som godt kan få orgasmer selv, klitoris og vaginal
orgasmer, men hun har dog aldrig fået en orgasme via eller med penis.

Jeg ville derfor vide om der er der nogle råd i den retning, inden jeg
lokker hende til numsevibrator som forhåbentlig kan få hende til at slappe
af elelr hvad det er der skal til.

På forhånd tak, glæder mit til jeres svar.

Mvh.

Søren

Den har indtil videre sparet mig for at få 20368 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : ThomasB

Dato : 09-05-05 12:48

"L. Jensen" <donotwritehere@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> af elelr hvad det er der skal til.
>
> På forhånd tak, glæder mit til jeres svar.

Det er under 5% der oplever en vaginal orgasme, og under 1% der oplever det
jævnligt.

Held og lykke med jagten på orgasmen :)

Fra : Bo Nielsen

Dato : 09-05-05 15:51

> [...]
> af elelr hvad det er der skal til.
>
> På forhånd tak, glæder mit til jeres svar.

Hej Søren.

Du skal lade din kæreste sidde ovenpå dig med penis i skeden, samtidig med
at du fører numsevibratoren op i hende. Din egen numsevibrator har du
selvfølgelig haft i fra starten . Jeg kan bare sige jer at I vil opleve en
orgasme/udløsning ud over alle sengekanter . I vil simpelthen skide og pisse
af fryd over det hele, så det er nok en fordel hvis det foregår i
badeværelset.
Prøv det , man bliver simpelthen afhængig

mvh Boni

Fra : Søren M

Dato : 25-05-05 10:48

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af fryd over det hele, så det er nok en fordel hvis det foregår i
> badeværelset.
> Prøv det , man bliver simpelthen afhængig

Hej Boni og andre,

Nu er det jo ikke sikkert hun er med på det, er der andre muligheder?

Mvh.
Søren

Den har indtil videre sparet mig for at få 21987 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Brian Olesen

Dato : 25-05-05 11:47

Hej
> Nu er det jo ikke sikkert hun er med på det, er der andre muligheder?

Ny kæreste.

Mvh. Brian

Fra : Søren M

Dato : 25-05-05 12:40

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>>

> Ny kæreste.
>
> Mvh. Brian

Hej Brian,

eej det er for nemt..

Fra : Bo Nielsen

Dato : 26-05-05 00:30

"Søren M" <donotwritehere@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Brian,
>
> eej det er for nemt..
>
> Mvh.
> Søren

Det _skal_være nemt, der er ikke en spand fuld, men et helt land fuld af
liderlige tøser, som er med på den værste.
Bare på med scorehabitten, og kom igang.

Boni