Hvem kan reparere en trådløs...
Fra : GJ

Dato : 24-05-01 08:11

telefon af mærket Jazz.

Jeg har indvesteret i en en ny strømforsyning, og det var IKKE det.

Den virker når jeg kommer alm. batterier i, så det er et sted i opladeren
det er galt.

Jeg bor i Næstved.

venligst Gitte Jonassen.

Fra : Henning

Dato : 24-05-01 10:17

On Thu, 24 May 2001 09:11:02 +0200, "GJ" <dsl10095@vip.cybercity.dk>
wrote:

>telefon af mærket Jazz.
>
>Jeg har indvesteret i en en ny strømforsyning, og det var IKKE det.
>
>Den virker når jeg kommer alm. batterier i, så det er et sted i opladeren
>det er galt.
Hvad med andre batterier? Genopladelige batterier har det med at "dø".

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Jogge

Dato : 25-05-01 19:36

Telebutikkerne har solgt den der karl, så prøv hos dem, men tror (hvis det
ikke er batterierne) at det er billigere at købe en ny trådløs *S* men husk
at det skal være opladlige batterier

Fra : GJ

Dato : 26-05-01 13:40

Jeg er godt klar over, at hvis telebutikken skal ordne den, er det billigere
at købe en anden. Derfor denne forespørgsel her *S*
GJ