Tilføje "Postkontor" i Outlook 2000
Fra : Hanne Jaksland

Dato : 24-05-01 00:14

Hvordan kan man tilføje et "postkontor" i Outlook 2000, når der ikke er
exchange server som i Outlook 97?

Jeg vil gerne kunne sende mail til en anden computer på lokal netværk.
Hanne Jaksland

Fra : Berit Hartvith

Dato : 26-05-01 16:08

Har i en Exchange-server??

mvh
Speednissen

Fra : Hanne Jaksland

Dato : 28-05-01 02:22

Ja - jeg har nu langt om længe fundet den i Outlook 2000. Men jeg har dog
problemer med at få sat det op.
Jeg har forsøgt at tilføje Exchange-server under serviceprogrammer i
pofilen, men det vil ikke lykkedes. Det går galt når skal skrive navn på
Exchange-serveren og navn på postkassen og derefter kontrollerer navne.
Måske er noget jeg skal gøre før dette?
mvh
Hanne