Problemer med ati Radeon ve 32mb
Fra : Julius Larsen

Dato : 23-05-01 22:58

Hej...
Jeg har det problem med mit radeon kort at når jeg her spillet fra 15min-1
time så fryser computeren og der kommer en hyletone fra højtalerne. Jeg har
opdateret driverne og fjernet alle kørende programmer i baggrunden.
Computeren er en 750 mhz athlon på et via k7 bundkort med 128 mb ram. Jeg
har også et Sound blaster live 1024 lydkort hvis det kan hjælpe.

Fra : Frank Andersen

Dato : 25-05-01 18:57

Hvorfor tror du det er dit grafikkort der er noget galt med og ikke dit
lydkort ??

Frank
Julius Larsen <Julle-l@wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:nmWO6.282$ll7.169414776@news.mobilixnet.dk...

Fra : DaWizeGuy

Dato : 25-05-01 23:09

"Julius Larsen" <Julle-l@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
> Computeren er en 750 mhz athlon på et via k7 bundkort med 128 mb ram. Jeg
> har også et Sound blaster live 1024 lydkort hvis det kan hjælpe.

Det er højest sandsynligt den velkendte konflikt mellem VIA og SB Live! der
driller. Der er frigivet en patch som skulle løse problemet på
www.viahardware.com. Alternativt kan du også installere VIA 4-in-1 4.31
driveren, som inkluderer denne patch.
---
Mvh. Anders