krak.dk
Fra : Anders Jakobsen

Dato : 23-05-01 21:22

Er der nogen, som er i stand til at bruge deres kort? Jeg kunne sagtens før
de lavede siden om med menuer o.lign.

Fra : Henrik Enslev

Dato : 23-05-01 21:50

> [...]
> Subject: krak.dk
>
> Er der nogen, som er i stand til at bruge deres kort? Jeg kunne sagtens før

Nei egentligt ikke, jeg bruger Icab og tænkte det måske var noget
microsoftfasicme

Venlig hilsen

Henrik

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 30-05-01 15:52

drop down menuerne ser mærkelige ud når jeg prøver med IE5, alt teksten
lander oven i hindanden.

Hygge

Jakob H K

Fra : Martin Edlich

Dato : 23-05-01 21:55

In article <B731E88C.42DF%newton@os.dk>, Anders Jakobsen <newton@os.dk>
wrote:

> Er der nogen, som er i stand til at bruge deres kort? Jeg kunne sagtens før
> de lavede siden om med menuer o.lign.

Den eneste browser jeg kan få det til at fungere i, er Netscape. Jeg har
ikke testet Opera.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 24-05-01 04:09

Hej Martin

Det her er lidt sjovt -) - Den eneste browser, jeg kan få det til at fungere med
er MSIE 5.02. Hverken Netscape 4.77/128bits med SSL Level2 security eller Opera
med højeste security niveau kan virke på siden.

Som jeg svarede til det opr. indlæg, så er der tilsyneladende en VBScript fejl i
hele websiden.

Ud over det er der smækfyldt med fejl i oplysningerne, hvis man foretager en
personsøgning. Jeg har fx. søgt på mig selv.... Jeg eksisterer ikke -), - hvis
altså ikke at jeg stver vejnavn forkert. - 'Edwin Rahrsvej' er den korrekte
iflg. Matrikelstyrelsen, men Krak kalder den for 'Edwin Rahrs Vej'. - Min svoger
står opgivet under _2_ forskellige navne, forkerte tlf.nr. osv.....

mvh. Erik Richard

Martin Edlich wrote:

> Den eneste browser jeg kan få det til at fungere i, er Netscape. Jeg har
> ikke testet Opera.

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 23-05-01 21:57

Anders Jakobsen <newton@os.dk> wrote:

> Er der nogen, som er i stand til at bruge deres kort? Jeg kunne sagtens før
> de lavede siden om med menuer o.lign.

Det virker fint hos mig. IE5 Mac OS 9.1 og IE5.1 Preview Mac OS X.

--
René

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 23-05-01 22:33

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Det virker fint hos mig. IE5 Mac OS 9.1 og IE5.1 Preview Mac OS X.

Virker også dejligt her (9.1, IE 5) men brug DGS.dk hvis Krak ikke
virker. DGS er også gode

Mojn, Thomas

--
I thought "Loading the dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-05-01 01:27

Anders Jakobsen <newton@os.dk> wrote:

> Er der nogen, som er i stand til at bruge deres kort? Jeg kunne sagtens før
> de lavede siden om med menuer o.lign.

Den fungerer fint med OmniWeb, jeg havde dog overraskende problemer med
IE (mac OS X) og IE (classic) i sidste weekend da jeg skulle bruge et
kort. Opera (Ingen javascript) kunne heller ikke bruges.

NB. krak kortet på www.degulesider.dk, fungerer dog stadig i alle mine
browsere.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg har været boligløs i København siden 1 april

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 24-05-01 03:34

Hej Anders

Tjah, - jeg kan godt komme ind på selve krak.dk, men såsnart, der skal
foretages en søgning, så stopper den uden videre. Jeg har prøvet både med
Opera og Netscape 4.77/128bits.

Hver gang får jeg flg. fejlmelding:

Microsoft VBScript runtime error '800a000d'
Type mismatch: 'strEnd'
/INCLUDE/FUNKTIONER/ASP/SOEGNINGER/diverse.asp, line 464

- Og hvis jeg da ellers forstår bare en lille smule, så er der fejl i hele
websiden.....

mvh. Erik Richard

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 27-05-01 16:50

Anders Jakobsen <newton@os.dk> wrote:

> Er der nogen, som er i stand til at bruge deres kort? Jeg kunne sagtens før
> de lavede siden om med menuer o.lign.

Virker hos mig med iCab, IE og Netscape. Men ikke med Opera. Mon ikke
det har noget at gøre med java-versionen? Jeg har den sidste nye danske!

Stig

www.simplesoft.dk - www.macperiferi.dk

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 30-05-01 08:31

Jeg har også oplevet problemer - også med en Netscape for Windoze på jobbet -
jeg ville have kortet skrevet ud på farvelaser

Jeg gik så til www.geovision.dk - og det fungerede

/Ulrich

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-05-01 12:08

Ulrich Oswald <MacUlrich@mac.com> wrote:

> Jeg har også oplevet problemer - også med en Netscape for Windoze på jobbet -
> jeg ville have kortet skrevet ud på farvelaser
>
> Jeg gik så til www.geovision.dk - og det fungerede :-

De gule sider er også en mulighed, og ikke når så kritsik mht. browser
som krak.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 01-06-01 08:56

On Wed, 30 May 2001 13:08:03 +0200, Morten Reippuert Knudsen wrote

> De gule sider er også en mulighed, og ikke når så kritsik mht. browser som
> krak.

Yes - de bruger www.geovision.dk som kilde, men jeg kunne kun skrive ud fra
geovision - og så har jeg i øvrigt også fundet vejen til Mi'fa' - ellers
kunne jeg ikke skrive det nu

/Ulrich

Fra : Christian Dyhr

Dato : 28-05-01 20:45

Jeg synes, at sider med Javascripts er et generelt problem med Explorer. Men
efter at have givet Applet runner lidt mere hukommelse, så kører det
fintfint!
Jeg har givet Applet Runner 1212 i minimal størrelse og 1500 i ønsket
størrelse.

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 29-05-01 19:42

Christian Dyhr <abbmac@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> fintfint!
> Jeg har givet Applet Runner 1212 i minimal størrelse og 1500 i ønsket

Så vil du nok blive overrasket over at høre, at Applet runner intet har
med applets i din browser at gøre, og da slet ikke javascript =)

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Fra : Christian Dyhr

Dato : 31-05-01 20:54

"Jan Oksfeldt Jonasen" <jonasenREMOVE@THISit.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med applets i din browser at gøre, og da slet ikke javascript =)
>
> --
> You read this far? Okay, have a signature.

Nåja, hvad katten, det hjalp jo!

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 01-06-01 20:07

Christian Dyhr <abbmac@mail.tele.dk> wrote:

> Nåja, hvad katten, det hjalp jo!

Nej, det er der noget andet, der har gjort.