Forgaffelolie GSX-R 400 R
Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 23-05-01 21:10

Hej

Er der en af jer, der ved, hvor meget olie med hvilken viskositet der
skal være i forgaflen på en GSX-R 400 R? Det er den med RSU forgaffel.

--
Susanne

GSX-R 400 R
What matters is not the size of the machine but the skills of the rider

Fra : kriller

Dato : 24-05-01 13:38

det skulle gerne stå i indstruktionsbogen.
Susanne Lund Pedersen <susanne@groenjord.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9eh5ee$12c0$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 24-05-01 13:54

"kriller" <krillers@privat.dk> skrev
> det skulle gerne stå i indstruktionsbogen.

Ja, hvis du kan fortælle mig, hvor man får fat i en instruktionsbog på
et mere forståeligt sprog end japansk til en GSX-R 400, er jeg tæt på at
være lykkelig

--
Susanne

Fra : Henrik H. Hansen

Dato : 25-05-01 06:04

Hvad med http://www.motorcycling.net/

Henrik

Fra : Morten Dybdal

Dato : 25-05-01 18:50

"Henrik H. Hansen" wrote:

> Hvad med http://www.motorcycling.net/

Nope!

--
Morten Dybdal

Fra : Jonas Holt

Dato : 26-05-01 13:21

> Ja, hvis du kan fortælle mig, hvor man får fat i en instruktionsbog på
> et mere forståeligt sprog end japansk til en GSX-R 400, er jeg tæt på at
> være lykkelig

Kender en der bor i Aalborg der kan lidt japansk

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Rene ejlergaard

Dato : 24-05-01 16:53

Susanne Lund Pedersen wrote:

> [...]
> Susanne
>
> GSX-R 400 R
> What matters is not the size of the machine but the skills of the rider

Hej Susanne
jeg har selv haft en gsx-r 400 91 (GK73A) enkel sæde model..
da jeg købte den fik jeg en meget tynd owner's manual med der kun om taler
de mest nødventige ting.. men i den står der at der skal 404ml i......men
ikke noget om viskositet......

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 24-05-01 20:07

"Rene ejlergaard" <reneejle@post1.tele.dk> skrev
> [...]
taler
> de mest nødventige ting.. men i den står der at der skal 404ml

Tak - du har vel ikke stadig den manual, for så ku' jeg godt tænke mig
en kopi?

Susanne