fotos af kirker
Fra : palle jensen

Dato : 09-02-05 11:18

Sidste forår tog jeg min knallert og kørte ud iomegnen af århus og
fotograferede kirke. Hvis du er intereseret kan du se dem på:
http://www.pallefinn.dk/paintings/paintings.html

palle finn

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 09-02-05 22:33

"palle jensen" <palle@pallefinn.dk> skrev i en meddelelse
> Sidste forår tog jeg min knallert og kørte ud iomegnen af århus og
> fotograferede kirke. Hvis du er intereseret kan du se dem på:
> http://www.pallefinn.dk/paintings/paintings.html

Det findes allerede på nettet, se her:

http://dis-danmark.dk/kirkeimg/list_sogn.asp?Sogn=A

Mvh.Bodil.

Fra : palle jensen

Dato : 10-02-05 17:27

Jeg skrev en fejlagtig adresse på billederne af kirker. Der er flere
fotos af hver kirke :
http://www.pallefinn.dk/photo/PhotoChurches.html