Jeg kan ikke deltage i debatten!
Fra : Alex

Dato : 24-01-05 14:05

Hej forum,

Jeg kan godt få lov til at oprette en tråd som denne, men hvis jeg vil
deltage i en allerede eksisterende tråd får jeg denne besked:

"Unable to retrieve message
41f4117a$0$22677$ba624c82@nntp04.dk.telia.net"

kan problemet løses?

Guds fred

Fra : jørgen

Dato : 24-01-05 15:11

"Alex" <universalistdk@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan godt få lov til at oprette en tråd som denne, men hvis jeg vil
> deltage i en allerede eksisterende tråd får jeg denne besked:

Prøv en ny server :
http://news.sunsite.dk/#serverinfo

Det er gratis men du skal registrere dig først.

mvh jørgen.

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 24-01-05 16:23

"jørgen" <brothers_bisp@hotmail.com> mælte sligt:

>Prøv en ny server :
>http://news.sunsite.dk/#serverinfo
>
>Det er gratis men du skal registrere dig først.

Alex bruger Google Groups, så han kan ikke skifte server. Han kunne
selvfølgelig downloade en rigtig nyhedsklient, fx Mozilla Thunderbird,
der er gratis og kan hentes på
<http://www.mozilla.org/products/thunderbird/>, og derefter bruge
Sunsite eller Webpartners newsserver (nemlig news.WEBPARTNER.dk). Det
kan varmt anbefales, i stedet for at bruge Google Groups.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"This translation is subject to revision according to the Latin typical
edition (editio typica) when it is published."

Fra : Heidelberg

Dato : 24-01-05 17:12

On Mon, 24 Jan 2005 16:22:52 +0100, Rasmus Underbjerg Pinnerup wrote:

> [...]
> Sunsite eller Webpartners newsserver (nemlig news.WEBPARTNER.dk). Det
> kan varmt anbefales, i stedet for at bruge Google Groups.

Jeg anbefaler gratisprogrammet 40tude Dialog http://www.40tude.com/dialog/

mvh Knut
--
Knut Klaveness Heidelberg
http://knut.heidelberg.no

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 24-01-05 22:33

Heidelberg skrev Mandag den 24. januar 2005 17:12 i beskeden
<1o3nle67gsjv7.1iuaory72trbg$.dlg@40tude.net> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:
> Jeg anbefaler gratisprogrammet 40tude Dialog http://www.40tude.com/dialog/
> mvh Knut

Jeg anbefaler KNode, der følger med KDE under Mandrake Linux eller PAN
Nyhedslæseren -- det er programmer der bare virker - hver gang!

Henrik, Slagelse
»Du skal elske din næste som dig selv.« (Rom. 13:9)
Linux - Det bedste OS, især til pengene!

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 21:48

Alex wrote:
> [...]
>
> Jeg kan godt få lov til at oprette en tråd som denne, men hvis jeg vil
> deltage i en allerede eksisterende tråd får jeg denne besked:

Gå ind i Googles beta f.eks.
http://groups-beta.google.com/group/dk.livssyn.kristendom ,
det forudsætter, du er oprettet som bruger, tror jeg.

Når du har klikket på Reply, kommer der en boks frem.
Før du skriver noget, skal du klikke på 'Preview', så
kommer tekst og adresser osv frem, så kan du skrive og
poste, som du lyster.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Alex

Dato : 25-01-05 15:31

Jeg prøver i første omgang Villys løsning, den virker nemmest for en
grøn.