Hvem står så bag denne side?
Fra : Mr. D

Dato : 12-01-05 18:56

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 12-01-05 19:07

Mr. D wrote:

> http://www.bibeltro.dk/

Det lader til, Andreas Falck står bag dem begge.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Mr. D

Dato : 12-01-05 19:36

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> Det lader til, Andreas Falck står bag dem begge.

Er jeg ved at blive gammel, eller står navn og/eller baggrund for siderne
ikke på siderne?

Mr. D

Simon Griis

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 12-01-05 19:41

Mr. D wrote:

> Er jeg ved at blive gammel, eller står navn og/eller baggrund for
> siderne ikke på siderne?

Det lader det ikke til. Så du er ikke blevet gammel.

I dette tilfælde kender vi jo Andreas Falck herindefra, så vi kan se det.
Andre kan givetvis ikke.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Andreas Falck

Dato : 12-01-05 20:40

I news:41e56f33$0$80184$14726298@news.sunsite.dk skrev
Kevin Edelvang følgende:

> Det lader det ikke til. Så du er ikke blevet gammel.

Desværre er det ikke kommet med på alle mine hjemmesider, men på bl.a.
http://bibeltro.dk står det da! Så selv Kevin Edelvang er både gammel
og blind.

Men jeg kan da iøvrigt oplyse at jeg er ejer af følgende domæner:
http://maranatha.dk
http://bibel-skole.dk
http://bibeltro.dk
http://syndflod.dk
http://skabelsen.info
http://ravsted.net

samt en række andre domæner hvorpå der ikke ligger hjemmesideindhold,
men som bruges til andet formål.

Desuden er jeg teknisk administrator og webmaster for:
http://ravsted.dk

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*