Nadver=fællesspisningens bånd
Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-05 10:05

Der er eksistentielt samvær og hygge ved at tylle alterfrugtvin i sig
synkront, men min mors barndom på Lolland fandt ofte sted på store gårde,
hvor latriner for tyende var samlet med tre i et rum, så man sad og sked
samtidig og snakkede hyggeligt imens. Det er der mere nadverkristendom over
end 1 m2 skideskur med en stak ensomme Anders And blade.

Ku der komme kristen-kamp mod tabuer der generer vore gamle på plejehjemmene
ud af følgende artikel. Idag bekostes i snit tre engangsble pr gammel pr
døgn og tvang til at bruge dem, giver hudsvamp, for det er tortur at have
lort og pis klemt op ad den sarte skridthud. DET MÅ KUNNE GØRE BEDRE , og
det er sgu god kristengerning at være trailblazer mht tabubrydende debat
for de gamles lykkeligere fremtid.

------------------

1 min stilhed matcher din gyllesammenpakning

Kærlighedsløst og dumt er bispe-dikteret "Et minuts stilhed" der stjæler
glæde og resourcer og aldrig gavner ofre.
Mix af urin og afføring troede jeg også var ren dumhed - danske marker nær
svinebrug lugter jo ikke så godt, som dengang ajle var på mode istf. gylle.
Men nu har jeg fået sagerne til at gå op i højere harmoni - en tom
plastikbakke fra 2 kg hakket kød omgives med en gennemsigtig plastpose, og
selvfølgelig er det fortid at sidde på hug eller toiletsæde, når man skal
skide - man rækker ud efter plastbakken og letter røven delvis med et lille
vrik, mens man læser avis i sengen, og når den aflange bakke er under både
penis og anus, så gir man hvad man har i sig, og tillader at herlighederne
blandes uskønt.
Tidligere havde jeg et marmeladeglas til stort og et til småt, men nu
trækker jeg den påfyldte bakke frem på avisen foran mig og smutter posen af
bakken, så posen krænges op om fyldet, der rystes ned i posens bund og
masseres i en tynd strimmel op mod posemundingen i bedste hundeposestil.
Et to-liters agurkeglas står ved min seng, og låget skrues af, og
lortpis-strimlen, (som masseredes tynd uden at jeg fik noget på fingrene),
droppes ned i det store glas, og låget skrues på.
Ved at fyld i poserne ikke er runde, foldede pølse-klumper men aflangt, er
det altid nemt at tømme glasset i affaldskontaineren - klumper ku pakke sig.
At blande tyndt og tykt betyder dannelse af ildelugtende, små, flygtige
skatol, indol og merkaptan molekyler i gylletankes gæring, og det er
hollandske svineavlere ved at forlade, fordi sammengæringen giver den
intense stank. Men ved min sengelatrin-løsning er det uden ulemper.
Se det "et minuts stilhed", hvor jeg håndterer, udtømmer og pakker sammen,
er konstruktivt og til ære for ofre, mere end passiv leddiggang, som når
Magasin i højtalerne påbyder et minuts stilhed og tvangsstopper varesalg,
fordi livsfjendsk godhedsindustri har påbudt stupid-ritual a la daglige
bønner mod Mekka, hvorved kunderne skal generes, fordi vore ledere hader
sig selv og derved andre.
Hvis man virkelig vil ære tsunami-ofrene, så fremmer man Glistrup-forslaget
om totalåbenhed med elektronik. Folk skal ikke have unødvendige
hemmeligheder. Staten skal kunne gå ind på mobiltelefoner og varsle
"jordskælv ude i havet dette minut , flygt væk fra kysten straks - hvor du
er nu, rammes af flom om tyve minutter"
Det kunne have reddet tusinder, hvis så banal og enkel afbrydelse af
privatsamtaler var sat på skinner(og hvis folk ikke bruger mobilen, så
ringes op af stats-robotten , der kun må gøre sådant ved livsvigtig
varsling)

Fra : Claudio Adam

Dato : 03-01-05 11:39

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
> [...]
>fordi sammengæringen giver den
>intense stank. Men ved min
>sengelatrin-løsning er det uden ulemper.

-----------

Uden plat tale og hykleri Bo; - måske skulle du tænke på at gå i
kloster, jeg mener hard core, ikke fritids munk!
hilsen Adam

mvh. Adam
www.sitecenter.dk/dannebrog

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-05 11:54

"Claudio Adam (slet KD68W)" <kraka@KD68Wc.dk> wrote in message
> Uden plat tale og hykleri Bo; - måske skulle du tænke på at gå i
> kloster, jeg mener hard core, ikke fritids munk!
> hilsen Adam

Flygt, når nogen vil hjælpe dig

De værste 11 ord i sproget lyder "Jeg er fra kommunen. Jeg er kommet for at
hjælpe dig". Thailand og Indien har delvis kultur som Japan, der er
regionens rigeste, længstlevende, mindstkriminelle land og mindst
fremmedgjort. Fordi de altid nægtede at modtage ulandshjælp. Lige fra USA
påtvang dem handel i 1853. Klogt afviser Indien og Thailand vor anmasende
nødhjælp. Kystboerne, der er hårdt ramt er under en promille af indbyggerne,
og er hverken sult eller epidemi-truet og har fætre inde i landet, som
selvfølgelig hjælper. På bæredygtig giv-og-tag vis. Når danske jobsøgende
afvises, fordi de er etniske eller gravide, så hvæses "Der er for meget
fætter-sammenhold i Danmark". Men mafiøse netværk skaber lykke. Man skal
aldrig ansætte en person, der ikke er sjov at have med til julefrokost. Vi
kan lære meget af disse to såkaldt flom-nødlidende ulande. Konfuzianske
markedsmekanismer vil vi til livs med vor nævenyttighed - vi er som
narkopushere, der med onde gratisgaver assisterer klynkere med overkommelige
abstinenser. "There is no such thing as a free lunch"

FORKORT FRIT, eller omrediger Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro,
35861000 .

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-01-05 14:02

I news:11047489200.192401126859586@dtext.news.tele.dk skrev
Claudio Adam (slet KD68W) følgende:

> Uden plat tale og hykleri [ klip ]

ville det være en rigtig god ting om du gjorde dig ulejlighed med
endnu engang at læse lidt om citat-teknik. Klik på linket i min
signatur! - Der er immervæk ingen grund til at citere 150 linier om
lort og pis for at tilføje to sølle linier med en opfordring til at gå
i kloster.

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret