WTC men ikke flodbølgen påvirkede børsen,
Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-04 14:36

I Politiken dd påpeges at terror med langt færre dødsofre skabte store
ændringer i børskurserne, men de natur-ligt døde omkring det Indiske Ocean
har ingen effekt i den retning.
Det viser kun at finansfolk er geniale spåfolk, der indser at terror skaber
krige, der skaber præsidenter, der skaber konkunkturændringer og
BNP-ændringer - ret til gæld for krigsvindere bl.a. Ødsle DK der ikke har
olie som Norge, er derfor motiveret til at hoppe på terror-krigsvognen..

Udryddelse af sjældne fuglearter er blandt de "miljøkatastrofer" som
Politiken frygter - vedr Andamaner-Nikobarer-øgrupper hvor ingen gider
komme.Desværre forklarer de ikke hvordan fugle sku uddø af lidt bølgeskvulp
Selvfølgelig er naturlige variationer ikke altid finans-relevante;

"Alt for mange er i live, og alt for længe hænger de på deres grene. Gid en
storm ville komme og ryste rådne og ormstukne ned fra træet! Nietzsche

" Alt hos Kvinden er en Gaade, og alt hos Kvinden har een Løsning nemlig:
moderskabet. Friedrich Nietzsche

" De fattige har flere børn, men de rige har flere slægtinge.
Folmer Elling

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-12-04 16:24

I news:nWdBd.7$8s1.5@fe60.usenetserver.com skrev
Bo Warming følgende:

> I Politiken dd

Hold dit politiske ævl ude af dk.livssyn.kristendom.

FUT dk.politik

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*

Fra : kjaer

Dato : 31-12-04 17:12

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> skrev i en meddelelse
> I news:nWdBd.7$8s1.5@fe60.usenetserver.com skrev
> Bo Warming følgende:

> Hold dit politiske ævl ude af dk.livssyn.kristendom.

Du er en røv Andreas! man sætter ikke en "followup-to" uden at gøre
opmærksom på det, man læser jo sjælden headeren inden man svarer.
Her er det indlæg som jeg sendte til en forkert gruppe på grund af dig.
¤
Ævl eller ævl, vi må nok snart sluge en kamel og så give Bo Warming ret
angående ideen om kulturkristendom. Vi må droppe overtroen og holde fast i
den kristne moral som Gruntvig var talsmand for. "Menneske først, kristen
så" det er jo højskole-tanken. Tro er en privat sag, moral er et fælles
anliggende. Jeg er kultur-kristen, jeg tror ikke rigtig på jomfrufødsel og
de der selvbestaltet kræver at det skal en kristen gøre, de tiltager sig en
magt som ikke tilkommer dem.

Fra : kjaer

Dato : 31-12-04 17:16

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-12-04 17:23

I news:PXeBd.1460$1f5.283@news.get2net.dk skrev
kjaer følgende:

> "kjaer" <villykn@greennet.gl> skrev i en meddelelse

Hvis du nu *læste* og lukkede dine op mens du læse vil du se at jeg
rent faktisk skrev

"FUT dk.politik" i mit indlæg.

Og der er oså XFUT dk.politik på dette indlæg. Så der er altså ikke
andre end dig der er en røv i denne forbindelse.

Fra : Croc®

Dato : 31-12-04 18:28

On Fri, 31 Dec 2004 16:23:31 +0100, "Andreas Falck"
<fake@skrift.invalid> wrote:

>I news:nWdBd.7$8s1.5@fe60.usenetserver.com skrev
>Bo Warming følgende:

>Hold dit politiske ævl ude af dk.livssyn.kristendom.

Næh behold i bare B.W. ovre i jeres gruppe. Det hører mere hjemme der
end i d.p.

FUT dk.livssyn.kristendom

Regards Croc®

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-12-04 22:27

I news:4u2bt0l10d8puqprhk6jptpu2kkaok5651@4ax.com skrev
Croc® følgende:

> Næh behold i bare B.W. ovre i jeres gruppe. Det hører mere hjemme
> der end i d.p.
>>
> FUT dk.livssyn.kristendom

Ikke tale om - hans politiske vrøvlerier hører til ovre hos jer

Fra : kjaer

Dato : 31-12-04 16:52