[JEHOVAS VIDNER] Ansat i el-selskab tilstå~
Fra : Cyril Malka

Dato : 30-12-04 11:37

(30/12-2004) - En el-selskabsansat på 28 har tilstået at have såret en
57-årig kunde alvorligt i Sainte-Genviève-des-Bois (Frankrig), fortæller
politiet.

El-selskabets ansatte er Jehovas Vidne og fortæller, at han fik "set
dæmonen", oplyser en betjent... Læs resten her:
http://www.etsectera.com/nyheder/content/view/336/2/

--
Venligst,

Cyril

http://www.nytestamente.org -=- http://www.etsectera.com
.... Unfortunately common sense isn't very common.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-12-04 12:19

"Cyril Malka" <malka@nytestamente.org> wrote in message

> El-selskabets ansatte er Jehovas Vidne og fortæller, at han fik "set
> dæmonen", oplyser en betjent... Læs resten her:
> http://www.etsectera.com/nyheder/content/view/336/2/

Tid til lidt jøde-trolling?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 12/25/04)

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-12-04 14:42

I news:cr0o7m$obh$1@news.cybercity.dk skrev
Jens Bruun følgende:

> Tid til lidt jøde-trolling?

Det er jo alt hvad han formår!

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-12-04 14:42

I news:41D3DA3F.6020309@nytestamente.org skrev
Cyril Malka følgende:

> (30/12-2004) - En el-selskabsansat på 28 har tilstået at have såret
> en 57-årig kunde alvorligt i Sainte-Genviève-des-Bois (Frankrig),
> fortæller politiet.

Har dette andet formål end at tjene din og Britts hetz mod Jehovas
Vidner. - Dette viser jo blot hvor useriøs du er.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-12-04 14:25

"Cyril Malka" <malka@nytestamente.org> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> El-selskabets ansatte er Jehovas Vidne og fortæller, at han fik "set
> dæmonen", oplyser en betjent... Læs resten her:

<snip>
Manden tilstod overfaldet og fortalte politiet, at siden han jo havde gjort
sit arbejde ordentligt, så måtte problemet nødvendigvis komme fra dæmonen.
(Cyril Malka)</snip>

"Dæmonen (Cyril Malka)"
Freudiansk fortalelse ?

Fra : TBC

Dato : 30-12-04 16:25

> [...]
>
> El-selskabets ansatte er Jehovas Vidne og fortæller, at han fik "set
> dæmonen", oplyser en betjent... Læs resten her:

Man må da håbe at kvinden er kommet sig fra sit koma, og den
el-selskabsansatte har fået den psykiatriske hjælp det kunne tyde på han har
behov for.

Men som Andreas også spørger: Har dette andet formål end at "tjene" din og
Britts uforbeholdne hetz mod Jehovas Vidner?

- Dette viser jo blot hvor useriøs du er. En ren ekstrablads historie uden
anden substans end dens sladderblads sensationelle præg og appeal

TBC

Fra : Soeren

Dato : 30-12-04 19:31

> [...]
>
> El-selskabets ansatte er Jehovas Vidne og fortæller, at han fik "set
> dæmonen", oplyser en betjent... Læs resten her:

nå nu keder cyril sig igen

Soeren

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-12-04 23:13

I news:cr1hdu$1jfg$1@news.cybercity.dk skrev
Soeren følgende:

> nå nu keder cyril sig igen

Ja.

Fra : Bufas

Dato : 31-12-04 13:20

> [...]
>
> El-selskabets ansatte er Jehovas Vidne og fortæller, at han fik "set
> dæmonen", oplyser en betjent... Læs resten her:

Hvad er formålet (budskabet) med placering af denne artikel her udover, at
fremme et holdnings(livsyns)had til anderledes troende (tænkende) grupper
end lige den gruppe (tro, religion, sekt), som du tilhører for øjeblikket?
Det interessante for dig er jo ikke at kunden blev såret. Nej det er, at
gerningsmanden er Jehovas Vidne. Havde han været protestant, jøde, katolik
eller anden anerkendt trosretning (hvem der så lige har ret og krav på at
anderkende den slags), havde du så også sendt en hverdagsartikel fra
Frankrig hertil desangående?

I mine øjne er du en voldsomt selvovervurderet fantast, som mener, at kun du
og dine har de rigtige holdninger til tro, religion, livssyn og sekters
eksistens. Og hvis du samtidig mener at kunne flytte noget ved at indlægge
slige latterlige artikler (latterlige fordi du åbenlyst giver det indtryk,
at hvis blot et enkelt individ i en gruppe handler uhensigtsmæssigt, er han
repræsentativ for hele gruppen, som så skal lægges for had) i en dansk
nyhedsgruppe, må jeg give mig selv ret.

Hvad med at fremhæve egen religions (tros) dyder fremfor at pege på andres
synder.
I øvrigt tror jeg ikke, at Jehovas Vidner ryster voldsomt på hånden, endsige
i bukserne, fordi du kører din Pinochiokuglekanon i stilling til en jødisk
raid imod dem.

Hilsen
Bufas.

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 31-12-04 18:45

"Bufas" <Bufas@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> I øvrigt tror jeg ikke, at Jehovas Vidner ryster voldsomt på hånden,
> endsige i bukserne, fordi du kører din Pinochiokuglekanon i stilling til

Tak for et velskrevet, muntert indslag,
der var ved at give mig latterkrampe.
En skam, at det ikke var seriøst...
Det er der nok andre, der vil give dig høvl for.

Mvh.Bodil.

Fra : Britt Malka

Dato : 01-01-05 19:16

On Fri, 31 Dec 2004 18:45:21 +0100, "Bodil Grove Christensen"
<grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote:

>En skam, at det ikke var seriøst...
>Det er der nok andre, der vil give dig høvl for.

Sandsynligvis ikke. Seriøse personer har Buf-as i deres killfilter.
Lad bare de hjernelamme more sig på andres bekostning. Det er jo dog
så jovialt og dansk.

--
Britt Malka
Tilmeld dig Tips&Tricks og få en gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-01-05 23:10

"Britt Malka" <news@foxladi.com> wrote in message

> Sandsynligvis ikke. Seriøse personer har Buf-as i deres killfilter.
> Lad bare de hjernelamme more sig på andres bekostning. Det er jo dog
> så jovialt og dansk.

Hold dig nu til dine franske jøde-venner, Britt Malka. I egenskab af Den
Personificerede Ondskab(tm) overvejer jeg seriøst at hjemsøge dig og din
dårlige undskyldning af en jøde-mand.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-05 08:47

> [...]

Buf-as i deres killfilter.

> Hold dig nu til dine franske jøde-venner, Britt Malka. I egenskab af Den
> Personificerede Ondskab(tm) overvejer jeg seriøst at hjemsøge dig og din
> dårlige undskyldning af en jøde-mand.

SERIØSE PERSONER HAR ALDRIG BRUG FOR KILLFILTRE
De skimmer og åbner udfra subject og author, og overlader ikke til
robotautomatik at dømme

At gå efter mand i stedet for at gå efter bold er desværre normen på usenet,
så der bør næppe lægges antisemitisme i Jens Bruuns udfald
Man er kun jødekritisk hvis man udtrykker generel afstandstagen - hævder at
de er genetisk handicappede eller lignende. Det gjorde nazier. Men Hitler
kovendte i sit testamente, og kritiserede jødisk KULTUR og viste sig altså
at være uden antisemitïsme, inderst inde. Jødeforfølgelserne handlede om
krigsførsel, formue-konfiskation og praktisk fælles nationalt fjendebillede.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-01-05 11:06

> At gå efter mand i stedet for at gå efter bold er desværre normen på
> usenet, så der bør næppe lægges antisemitisme i Jens Bruuns udfald

Jeg er normalt ikke antisemitisk, men i Cyril Malkas tilfælde gør jeg en
undtagelse. Jeg kan af gode grunde ikke være antisemitisk overfor Britt
Malka, da hun er en typisk småfed, raceren dansker, selvom hun fortvivlet
prøver at løbe fra det faktum.

Fra : Core

Dato : 02-01-05 13:17

Bo og Jens

kan i ikke godt stoppe med at x-poste til dk.sport.fodbold eller er i så
dumme at i ikke kan se at kristendom ikke har noget med fodbold.

Fra : Bente & Thorkild Lyn~

Dato : 02-01-05 13:53

Fra : Nicolai

Dato : 02-01-05 15:02

> Bo og Jens

Mit gæt er at de er samme person ;)

De lider af samme sindsyge

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-01-05 16:36

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message

> Mit gæt er at de er samme person ;)

Mit gæt er, at du er den ualmindeligt grimme person på dette billlede:
http://www.cmdanmark.dk/user_pictures/u2td41d8cd.jpg

> De lider af samme sindsyge

Som er? Du er med sikkerhed ikke psykiater - de ved normalt, hvordan man
staver til sindssyge. Du virker bare dum, grim og uden evne til at formulere
dig.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 01/02/04)

Fra : Amar

Dato : 02-01-05 16:57

Jens... Tag nu og fat det og skriv i relevante grupper.

For at skære det ud i pap for dig...

SKRIV OM FODBOLD I DENNE GRUPPE ELLER PIS AF.

Håber det er tydeligt nok.

Amar (ville ha skrevet det samme til BW, men kan ikke læse hans poster da
han for længst er røget i mit killfilter)

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-01-05 20:10

I news:41d819ba$0$165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev
Amar følgende:

> SKRIV OM FODBOLD I DENNE GRUPPE ELLER PIS AF.
>
> Håber det er tydeligt nok.

Bortset fra at du da ikke skal opfordre til at skrive om fodbold i
dk.livssyn.kristendom.

Det er jo ikke alle der synes at det er intelligent at 22 forvirrede
personer løber rundt på en græsmark for at fange en bold, og når de
har fanget sparket de den mindsandten straks væk igen for atter at
gøre et forsøg på at fange den.

Men bevares - hver sin lyst.

FUT: dk.sport.fodbold

Fra : Amar

Dato : 02-01-05 23:01

Jeg beklager at jeg fik krydspostet... Jeg holder mere øje fremover...

Amar

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-01-05 23:27

I news:41d86f35$0$63874$edfadb0f@dread15.news.tele.dk skrev
Amar følgende:

> Jeg beklager at jeg fik krydspostet... Jeg holder mere øje
> fremover...

Alt forladt og alt godt igen - vi kommer jo alle sammen til at overse
en uhensigtsmæssig krydspost. Jeg må indrømme at af og til får overset
det

Fra : Mikael Schøler

Dato : 02-01-05 18:27

Jens Bruun wrote:
> "Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message

> Mit gæt er, at du er den ualmindeligt grimme person på dette billlede:
> http://www.cmdanmark.dk/user_pictures/u2td41d8cd.jpg

Tjaa jeg synes da ikke han er så grim... Sagt på den mest ubøssede måde
jeg kan

Og det gør du ikke?

Fra : Soeren

Dato : 01-01-05 23:17

Britt Malka wrote:

> Sandsynligvis ikke. Seriøse personer har Buf-as i deres killfilter.
> Lad bare de hjernelamme more sig på andres bekostning. Det er jo dog
> så jovialt og dansk.

Gode folk vil ikke more sig på jeres bekostning, snarere medlidenhed
Fej først for egen dør Britt

Soeren

Fra : Bufas

Dato : 02-01-05 00:43

"Soeren" <SoerenA@soren.dk> skrev i en meddelelse

> Gode folk vil ikke more sig på jeres bekostning, snarere medlidenhed
> Fej først for egen dør Britt

Ja, men mit indlæg var nu alvorligt nok ment.

Det er utroligt så gennemskuelig en person, der udgiver sig for at være
psykoterapeut, er.
Lur mig om ikke der, når nu Britt Malka har småsludret med Bodil, kommer et
frontalangreb på den mormonske tro.

Det er jo ikke meget, der kommer fra Malkaerne, der ikke rummer en stor del
nedladenhed af alt, hvad der er dansk eller kristent.

Nu ved jeg godt, at jeg ligger godt og bekvemt i Malkaernes kill-filter, da
jeg formastede mig til at kommentere deres raid mod Krishna (Jahnu) sidste
år, men sjovt nok blev der stilhed fra deres side meget kort efter, og deres
danske medløber er sjovt nok også forsvundet, hvis han da ikke har skiftet
identitet.
Men det lever jeg såmænd trygt og godt med.

Hilsen
Bufas.

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-01-05 01:11

I news:41d735a1$0$44625$edfadb0f@dread14.news.tele.dk skrev
Bufas følgende:

> Lur mig om ikke der, når nu Britt Malka har småsludret med Bodil,
> kommer et frontalangreb på den mormonske tro.

Det er jo da i al fald den sædvanlige taktik

Fra : Kenn S

Dato : 02-01-05 02:05

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> wrote in message

> Det er jo da i al fald den sædvanlige taktik

Been there, done that...for ikke at forglemme nogle personlige angreb om
dårligt sprog, tendensiøse fordrejninger af hvad man har skrevet osv.

Rart at se at deres metoder kan genkendes af andre end deres ofre

Mvh Kenn

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 02-01-05 05:15

Bufas skrev Søndag den 2. januar 2005 00:43 i beskeden
<41d735a1$0$44625$edfadb0f@dread14.news.tele.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:
> [...]
> og deres danske medløber er sjovt nok også forsvundet, hvis han da ikke

Du taler som du har forstand...

Desværre ligger der blot én lille misforståelse og lurer. Jeg har flere
programmer til læsning af news -- det ene (dette jeg skriver fra nu) er
Kontact/Knode under Linux, som jeg kun følger dk.livssyn.kristendom og
dk.snak.vittigheder på *dagligt* basis, mens det andet program hedder "PAN
Nyhedslæser", hvor jeg følger de andre nyhedsgrupper der interesserer.

Google-søgning ville fortælle dig, at jeg gennem *mange* år har brugt
"vestergaard_henrSNABELAhotmail.com", men det er klart, at de seneste
diskussioner om at hotmail ville overgå til betalingsservice har
nødvendiggjort, at der *også* kunne blive tale om at bruge en anden e-mail
adresse i fremtiden. Men der er *ikke* skiftet identitet.

Med hensyn til Jahnu, alias Jesper Werneburg, er det måske værd at notere
sig, at aktiviteten på nyhedsgrupperne *har* været grov siden midten af
90'erne, og uanset hvor mange gange du - eller andre - enten her, eller i
andre grupper, forsøger at forsvare manden, så har han efterladt sig en
historik som samme Google-søgning vil kunne påvise.

Uanset hvad, kunne man håbe at året 2005 blev året hvor gruppen her vil
opføre sig en anelse mere kristent (NÆSTEkærligt), og derudover lod dette
personfnidder gå over i en dertil relevant gruppe. Det er fortsat mit håb,
at disse grupper *bliver* læseværdige -- men det er klart, at der med tiden
har vist sig et mønster hvor det kun er ganske få mennesker man kan indgå i
en seriøs dialog med.

Lad mig afslutningsvis nævne, at dengang en person jeg ellers er uenig med,
var i vanskeligheder, betænkte jeg mig ikke to sekunder før jeg henviste
personen til en advokat der kunne hjælpe med den juridiske situation. I
stedet for anonymiseret spydkastning, er det ingen hemmelighed at det var
Mogens Kalls vanskeligheder med en bestemt dansk forfatter, der er tale om.

Så næstekærligheden gælder IKKE kun dem man nødvendigvis er enig med.
Tværtimod, men - ydmygt ment - mener jeg sagtens man kan være uenige
samtidig med at man respekterer sin modpart.

Godt Nytår!

Henrik, Slagelse
Linux - The Best A Man Can Get!

Fra : Bufas

Dato : 02-01-05 12:27

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du taler som du har forstand...

Nu skal du jo ikke stille større krav til andre, end du selv kan honorere.
Syntes du ikke selv, det lyder skolegårdsagtigt?
Hvis ikke, må du lige forklare mig, hvordan et menneske kan tale med en
forstand, han/hun _ikke_ har.

> Desværre ligger der blot én lille misforståelse og lurer.

Det er rimeligt irrelevant i denne sammenhæng.
Jeg kunne aldrig finde på, at Google for at finde ud af, hvor og med hvad
Hr. Vestergaard, eller andre, gebærder sig på givne tidspunkter.
Jeg ser, hvad der kommer på min skærm, når jeg aktiverer et indlæg og tager
stilling til det.
Men det er da interessant, at du føler det nødvendigt at din stilhed skal
forsvares så indgående.

> Med hensyn til Jahnu, alias Jesper Werneburg,

Det er da interessant, at du vedgår, at du var medløber, da jeg jo ikke har
nævnt nogen specifik person, men blot en dansk medløber. Men du er slet ikke
i tvivl om, hvem jeg hentydede til.
Kan du forklare mig, hvor og hvordan jeg har forsvaret Jahnu eller hans
livssyn og -holdninger?

Kan du give bare én eneste god grund til ikke at smide ham i kill-filter
(hvor jeg jo blev placeret efter mit allerførste indlæg, samtidig med at
andre blev opfordret til at gøre det samme).
Det kunne have sparet mig, og sikkert mange andre, for en latterlig og
barnlig verbal religionskrig under fuld udfoldelse.
Men det afdækkede da deltagernes intelligenskapacitet.

> [...]
> tiden
> har vist sig et mønster hvor det kun er ganske få mennesker man kan indgå

Det kan jeg da kun tilslutte mig.
Er næstekærlighed et specielt kristent fænomen, som man absolut skal være
kristen for at udøve?
I mine øjne fremmer det ikke ens egne livssyn, holdninger eller religion at
fordømme andres.

> [...]
> stedet for anonymiseret spydkastning, er det ingen hemmelighed at det var
> Mogens Kalls vanskeligheder med en bestemt dansk forfatter, der er tale

Det var nok også det eneste rigtige i den givne situation, da jeg tvivler
på, han selv havde løsningsforslag (men jeg kan jo tage fejl).
Det går vist mest ud på, at fortælle at Jesus elsker dig, mig og alle andre
sammenholdt med bibelske dommedagsprofetier og "Daddy breaks".
Han er ihvertfald ikke i tvivl om, at Herren er en mand.

> Så næstekærligheden gælder IKKE kun dem man nødvendigvis er enig med.

Det vil da også blive for kedeligt, at sidde på skødet af hinanden og
uimodsagt berette, hvor dygtige, hellige, onde, gode osv. osv... man er. Det
må virkelig være noget, der rykker og flytter holdninger.

> Tværtimod, men - ydmygt ment - mener jeg sagtens man kan være uenige
> samtidig med at man respekterer sin modpart.

Her behøver du såmænd ikke, at være ydmyg, for det kan man sagtens.
Det bliver straks anderledes sværere, når man skal respektere modpartens
holdninger, religion, livssyn, osv., uden at være fordømmende, nedladende,
generaliserende, bedrevidende og repræsenterende den eneste lyksalige
livsholdning.
Se, det er jo testen, og jeg tror desværre ikke, at mange af os kan bestå
den. (suk)

> Godt Nytår!

I lige måde!

Hilsen
Bufas.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 02-01-05 14:58

Bufas skrev Søndag den 2. januar 2005 12:27 i beskeden
<41d7dbdd$0$64485$edfadb0f@dread14.news.tele.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:

> [...]
> Syntes du ikke selv, det lyder skolegårdsagtigt?
> Hvis ikke, må du lige forklare mig, hvordan et menneske kan tale med en

Ganske korrekt.

> [...]
> tager stilling til det.
> Men det er da interessant, at du føler det nødvendigt at din stilhed skal

Det er jeg såmænd blot blevet vant til at skulle -- især fordi nogle har
antydet medløberi, selvom uenigheder blev overset. MAO: man har ønsket at
skabe mere uenighed end nødvendigt var....

> Det er da interessant, at du vedgår, at du var medløber, da jeg jo ikke
> har nævnt nogen specifik person, men blot en dansk medløber. Men du er
> slet ikke i tvivl om, hvem jeg hentydede til.

Kunne jeg være i tvivl? Du og jeg har fulgt gruppen længe...

> Kan du forklare mig, hvor og hvordan jeg har forsvaret Jahnu eller hans
> livssyn og -holdninger?

Nej, ikke mig bekendt.

> [...]
> barnlig verbal religionskrig under fuld udfoldelse.
> Men det afdækkede da deltagernes intelligenskapacitet.

Hehe.

> [...]
> kristen for at udøve?
> I mine øjne fremmer det ikke ens egne livssyn, holdninger eller religion

Helt enig.

> [...]
> andre sammenholdt med bibelske dommedagsprofetier og "Daddy breaks".
> Han er ihvertfald ikke i tvivl om, at Herren er en mand.

Enig.

> Det vil da også blive for kedeligt, at sidde på skødet af hinanden og
> uimodsagt berette, hvor dygtige, hellige, onde, gode osv. osv... man er.
> Det må virkelig være noget, der rykker og flytter holdninger.

Jeps.

> [...]
> livsholdning.
> Se, det er jo testen, og jeg tror desværre ikke, at mange af os kan bestå

Næppe. Men det har også meget med mediet at gøre. Jeg prøver at signalere
med smileys, men det skrevne ord giver ikke meget plads til intonation,
kropssprog m.v.

> I lige måde!

Tak.

Henrik, Slagelse
Linux - The Best A Man Can Get!

Fra : Bufas

Dato : 02-01-05 15:21

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Nu er der vist ikke mere brød at bage af den smule gær.

Det er da muligt, vi "klinges" en anden gang, men lad det så blive på
holdninger

Hilsen
Bufas.