Glædelig Jul og Guds fred og velsignelse
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 22-12-04 17:59

I ønskes alle hver især en glædelig Jul og Guds fred og velsignelse, uanset
om I fejrer Jul den 24. eller 25. december eller en uge efter nytår ...

Mht. mine forgående indlæg vedr. Liv-2 hypotesen, skal disse tolkes og
forstås i lyset af Åb. 19,10 "... (englen siger:) ... Jeg er din
*medtjener*, som bevarer Jesu vidnesbyrd".

I den forbindelse bliver et ord fra englen Gabriel aktuel her op til
højtiden:

"Jer er i dag en *frelser* født ... Ære være Gud i det højeste!
og på jorden fred i mennesker, der har Hans velbehag."

(Luk. 2,11.14)

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 3500 Danish Kr. (around 600 US $), jump ...
3493 news:UIMxd.76610$Vf.3624746@news000.worldonline.dk

Fra : Jensen

Dato : 22-12-04 23:29

"Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> skrev i en meddelelse
>I ønskes alle hver især en glædelig Jul og Guds fred og velsignelse, uanset
> om I fejrer Jul den 24. eller 25. december eller en uge efter nytår ...

Også glædelig Jul til dig Mogens.
Dagens bibelord fra http://JesusNet.dk:
"Der skyder en kvist fra Isajs stub... Over ham hviler Herrens ånd, visdoms
og indsigts ånd, råds og styrkes ånd..."
(Es 11,1-2)

--
Hej fra Børge Højlund Jensen
Min ICQ 107634963

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 26-12-04 13:23

"Jensen" <oz(fjern)@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> "Der skyder en kvist fra Isajs stub... Over ham hviler Herrens ånd,
> visdoms og indsigts ånd, råds og styrkes ånd..."

Også hej fra Tommy Kenter.

Fra : Lyrik

Dato : 23-12-04 14:37

Jesus-loves-you wrote:
> [...]
>
> "Jer er i dag en *frelser* født ... Ære være Gud i det højeste!
> og på jorden fred i mennesker, der har Hans velbehag."

Glædelig Jul til alle her på gruppen.
Uansét om de tror dit eller dat!
Og på gensyn 1. juledag Mogens!- Du kommer nok til at ringe efter
"tsssselebuzzen"-<Ja! Det må du gerne!>Daddy break!))

Hilsen
Jens Erik Bech