Sønderjylands resturanter??
Fra : The MANN

Dato : 07-02-05 23:30

Hejsa NG

Hvad kan der anbefales af gode resturanter her i Syd ???

linjen Haderslev - Esbjerg og ned til 20 km syd

for grænsen ?????

Alt har interesse , så længe man ikke skal have slips på !!!

The MANN

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-05 10:19

The MANN wrote:
> [...]
>
> linjen Haderslev - Esbjerg og ned til 20 km syd
>
> for grænsen ?????
>
> Alt har interesse , så længe man ikke skal have slips på !!!

Stig Henriksens i Tønder i fin. Slips spiller vist ikke den store rolle,
mere tegnebog og tid.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Henrik

Dato : 08-02-05 15:05

"The MANN" skrev i en meddelelse
> Hvad kan der anbefales af gode resturanter her i Syd ???
>
> linjen Haderslev - Esbjerg og ned til 20 km syd for grænsen ?????
>
> Alt har interesse , så længe man ikke skal have slips på !!!

Hmm .. jeg kan ikke komme i tanke om, at jeg nogensinde er blevet mødt med
et krav om slips på en dansk restaurant og jeg synes ellers jeg har besøgt
et par stykker af dem ...

Syd for grænsen er jeg ikke velbevandret, så det må blive følgende ...

Fakkelgården, Kollund http://www.fakkelgaarden.dk/
Restaurant Knapp, Løjt www.restaurant-hotel-knapp.dk *
Restaurant Damende, Haderslev
Stig's Restautant, Tønder
Restaurant Dannevang, Haderslev http://www.dannevang.com/ *

* Har jeg ikke prøvet selv, men Michael Jepsen plejer ikke at lave noget
halvt.

Ærgeligt at du ikke lige slår et "smut" nord om Esbjerg op til Henne strand
og tog Henne Kirkeby kro med...

Henrik

Fra : Sus@nne

Dato : 08-02-05 14:31

Agerskov Kro
6534 Agerskov

Det er et kanon godt spisested

hilsen
Susanne

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-02-05 12:52

Syd for grænsen kan jeg klart anbefale Piet Henningsen på havnen i
Flensborg.
Er man meget sulten og glad for fisk, kand eres store fiskeanretning klart
anbefales - og så er den ovenikøbet billig - omkring 120 kr hvis ellers
jeg husker rigtigti.
Er man ikke til fisk, er der en masse andet lækkert at vælge i mellem.

--
Frank Løkkegaard
Mobil 2624 7311

Fra : The MANN

Dato : 12-02-05 20:52

Tak til alle for de gode steder

Det bliver mit mål i år at klare dem alle ( inc den i/på Henne strand )

Vi ses måske SÅÅÅ velbekomme !!

The MANN