Tubeost
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 31-01-05 19:58

Sidst jeg var på ferie i Norge købte vi en slags smøreost i en tube som
smagte ganske godt - desværre har jeg aldrig fundet det i en dansk butik -
er der nogen der ved hvor man kan købe det?

Jeg mener det var firmaet Kavli der havde fremstillet det og der var mange
varianter så som: Bacon, rejer, skinke, naturel....

På forhånd tak!

Mvh
Morten

Fra : J W Nielsen

Dato : 01-02-05 18:15

> [...]
>
> Jeg mener det var firmaet Kavli der havde fremstillet det og der var
> mange varianter så som: Bacon, rejer, skinke, naturel....

Hej Morten...
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men vi handler somme tider i Sverige og der har
de også ost på tube i 1000 varianter - og det er ganske rigtig Kavli. Har
set dem i CittiGros i Hyllinge og mod ikke også i supermarkedet i Väla i
udkanten af Helsingborg...
- Så er det bare at købe stort ind. Jeg trot de kan holde sig rimeligt længe
uåbnet - de er nemlig ikke på køl !

Mvh Jørgen (Gilleleje)

Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 01-02-05 22:33

> [...]
> - Så er det bare at købe stort ind. Jeg trot de kan holde sig rimeligt
> længe uåbnet - de er nemlig ikke på køl !

Hej Jørgen
Mange tak for dit svar. Jeg bor i Esbjerg, så det er ikke så lige til at
smutte til Sverige. Det bliver i hvert fald en dyr gang smøreost når
benzinen og bro-afgiften er betalt

Mvh
Morten