hjemmelavet chilisauce i Mik Schack
Fra : jakob

Dato : 31-01-05 14:50

Hej!

Forleden viste DR et afsnit af Mik Schack hvor bl.a. Anders Matthesen
var gæst. De lavede en chilisauce som vist var baseret på bl.a. godt med
eddike og sennep.. Nogen der fik fat i opskriften? Jeg har ikke kunnet
finde den, hverken på TekstTV eller DRs side. Google var heller ikke min
ven. Er der alternativt nogen der har en god opskrift på en sådan
chilisauce?

--
Jakob

Fra : Spirrevip

Dato : 03-02-05 20:39

http://www.dr.dk/mad/kok.asp?inpKokkeid=30
Har du prøvet på dr.dk mik schacks hjemmeside via ovenstående link
hilsen spirrevip