Forslag til gourmet-weekendophold i Jyllan~
Fra : Morten Bowman

Dato : 30-01-05 14:08

Hejsa
Nogen der har gode idéer til et weekend ophold med god mad i Jylland?

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 30-01-05 15:00

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Nogen der har gode idéer til et weekend ophold med god mad i Jylland?

www.weekendopholdet.dk

Vil anbefale Hotel Schaumburg i Holstebro. Godt hotel, god service og
fremragende mad, og så er der også en pub med massevis af gode øl.

Fra : Villy Erichsen

Dato : 30-01-05 16:19

In article <f1npv05v0ipitl6qqrubihcd1s6tc32ana@4ax.com>, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

> Hejsa
> Nogen der har gode idéer til et weekend ophold med god mad i Jylland?

Ubetinget Fru Larsen i Laurbjerg
http://www.frularsen.dk
Maden er suveræn - betjeningen ligeså - og hvem kan ellers byde på
værelser med åben pejs
Til morgenmaden er der helt friskbagte boller - friskpresset
appelsinsaft - hjemmelavet syltetøj og pålæg + hvad der er ellers skal
være.
Helt igennem en postiv oplevelse.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : -V-

Dato : 30-01-05 23:07

Villy Erichsen wrote:
> Til morgenmaden er der helt friskbagte boller - friskpresset
> appelsinsaft - hjemmelavet syltetøj og pålæg + hvad der er ellers skal
> være.

Hvis ovenstående er kriteriet for et gourmetophold, så tror jeg sgu at jeg
skal til at leje et værelse ud......

-V-

Fra : Villy Erichsen

Dato : 31-01-05 06:34

In article <41fd5a8e$0$45692$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, -V-
<Diplomaten@snotmail.com> wrote:

> Hvis ovenstående er kriteriet for et gourmetophold, så tror jeg sgu at jeg
> skal til at leje et værelse ud......

Du ved sikkert udmærket at det bare var prikken over i´et.
Om aftenen fik vi en 4 retters menu med tilhørende vine. (vinmenu)
Og som det hører til på gourmetrestauranter fik vi at vide hvilke
råvarer der var brugt og hvordan det blev tilberedt.
Der var virkelig harmoni i smagsammensætningen til de enkelte retter.
Vinene blev præsenteret med voksested, druesort(er) samt lidt om
smagsoplevelsen.
Og det med at der kun blev serveret 1 glas pr. person pr. ret skal
tages med et gran salt
Jeg har besøgt andre gourmetrestauranter i området som jeg vil kalde
særdeles udmærkede - men Fru Larsen er helt i særklasse.
Det løb op i 2800,- kr. for 2 personer. Incl. en stor buket til fruen
som havde fødselsdag.
Det var hver en krone værd.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 30-01-05 17:01

Morten Bowman wrote:

> Hejsa
> Nogen der har gode idéer til et weekend ophold med god mad i Jylland?

Fakkelgården ved Flensborg fjord.

Mvh. Jørgen

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 31-01-05 15:29

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Nogen der har gode idéer til et weekend ophold med god mad i Jylland?

Hej

Tyrstrup Kro ved Chr.feld har et særdeles godt ry (www.tyrstrupkro.dk).
Andre bud kunne være Norsminde Kro (www.norsminde-kro.dk), Niels Bugges Kro
ved Viborg (www.niels-bugges-kro.dk), Henne Kirkeby Kro
(www.hennekirkebykro.dk), -eller kig på www.dansk-kroferie.dk efter
inspiration.

MVH Mette (der selv regner med at skulle forsøde den sidste sjat af vinteren
med en børnefri gourmetweekend med gemalen)