culottesteg
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 24-01-05 19:02

Hejsa

Jeg lavede en culottesteg i lørdags, og nu er mit spørgsmål, hvor længe kan
resterne holde sig?

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-01-05 19:08

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> writes:

> Jeg lavede en culottesteg i lørdags, og nu er mit spørgsmål, hvor længe kan
> resterne holde sig?

Jeg ville spise det i dag, og så give Nicki[1] resten til aftensmaden i
dag og i morgen.

Mvh Trine

[1] Nicki er Bolettes hund

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-01-05 15:18

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:ct3d63$2dk1$1@news.cybercity.dk

> Jeg lavede en culottesteg i lørdags, og nu er mit spørgsmål, hvor
> længe kan resterne holde sig?

Mindst en uge i køleskab. Der er ingen problemer med et stykke reelt
oksekød. Det største problem er faktisk fedtet, der nok harskner før køder
bliver fordærvet.

Jeg ville uden problemer kunne spise culottesteg, der har ligget to uger i
køleskab. Sålænge den ikke lugter eller er slimet, smager den fint. Selv,
når den får en tanke, kan den spises uden helbredsrisiko.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 01/24/05)

Fra : Peter Westh

Dato : 26-01-05 23:47

> [...]
>
> Mindst en uge i køleskab. Der er ingen problemer med et stykke reelt
> oksekød. Det største problem er faktisk fedtet, der nok harskner før køder

Jeg ville sige: 3-4 dage.

/P