Ønskes: Høj springform
Fra : SN

Dato : 20-01-05 10:37

Hej i gruppen.

Min bror har i mange år forgæves ønsket sig en særligt høj springform. 22-
24 cm diameter og mindst dobbelt højde af normal springform.

Jeg har forgæves ledt efter den, bl.a. i Kunst og Køkkentøj i København
City. Her kender de den trods alt, men de ønsker ikke at have den på
hylderne.

Kan nogen hjælpe mig? Hvor kan jeg købe sådan én?

Mvh. Søren

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-01-05 13:57

SN wrote:
> Min bror har i mange år forgæves ønsket sig en særligt høj
springform. 22-
> 24 cm diameter og mindst dobbelt højde af normal springform.

> Kan nogen hjælpe mig? Hvor kan jeg købe sådan én?

Kan denne her bruges?

<http://www.hwl.dk/Default.asp?ID=283&M=Shop&PID=248&ProductID=49999>

Den er 8 cm høj.

Ebbe

Fra : james nielsson

Dato : 25-01-05 16:05

Tak for hjælpen Ebbe og Jette! Jeg tror og håber jeg kan finde det helt
rigtige når jeg besøger Kødbyen denne uge.

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> wrote in news:1106225821.777833.106440
@f14g2000cwb.googlegroups.com:

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-01-05 13:57

Fra : Jette Mogensen

Dato : 20-01-05 15:12

"SN" <sojeni@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hylderne.
>
> Kan nogen hjælpe mig? Hvor kan jeg købe sådan én?

Du kan få en panettone-form - rund og 13 cm høj hod

www.kagebutikken.dk

se under reliefforme- den koster kr. 98

mvh Jette

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 20-01-05 17:57

[SN | Thu, 20 Jan 2005 09:36:32 +0000 (UTC)]

>Kan nogen hjælpe mig? Hvor kan jeg købe sådan én?

Desværre - jeg har også søgt en sådan, men kan desværre ikke finde den.

Jeg ville foreslå at man næste gang man var i Tyskland kiggede ind hos en
stor køkken/isenkræmmer butik. Ikke fordi jeg ved at de har den, men
springforme findes i nogle flere variationer i Tyskland.

Sig endelig til hvis du finder den.

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk