Margarita Mix
Fra : Peter Bjoern

Dato : 11-01-05 22:41

Hej

Er der nogen der kender en butik i Storkøbenhavnsområdet hvor man har Margarita
Mix ?

(Der skal laves Margaritaer til et stort antal personer, så ideen om at stå og
presse limefrugter til man er blå i hovedet har vi dømt død på forhånd)

Når man spørger forskellige steder får man svaret "Det fører vi ikke mere".

Men der burde da være nogle steder ?

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Ralph

Dato : 11-01-05 23:44

"Peter Bjoern" <PeterNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der kender en butik i Storkøbenhavnsområdet hvor man har
> Margarita
> Mix ?
Prøv:
Detail:
Magasin Mad & Vin Shell Q8 Benzin Kvickly
Irma Statoil Hydro Texaco Bilka
Super Brugsen DSB Kiosker Haahr Benzin Føtex
7-Eleven DSB Tog Prima

Eller kontakt:
http://www.hansenco.dk/indhold/where2buy/forhandlere.asp

.....som jeg INTET har at gøre med.

venligst
Ralph

Fra : Peter Bjoern

Dato : 12-01-05 22:00

On Tue, 11 Jan 2005 23:43:30 +0100, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in
dk.kultur.mad+drikke:

> [...]
> Magasin Mad & Vin Shell Q8 Benzin Kvickly
> Irma Statoil Hydro Texaco Bilka
> Super Brugsen DSB Kiosker Haahr Benzin Føtex

Hej Ralph

Tak for svaret.

Jeg fandt godt 'hansenco' og deres forhandlerliste da jeg søgte på Google igår,
men desværre er nogen af de kæder de nævner som forhandlere (af deres brede
sortiment) blandt de der melder "fører vi ikke mere".

Men det skal da udforskes nærmere.

Med venlig hilsen

Peter