deleligt bagværk.
Fra : Bente Christensen

Dato : 11-01-05 19:50

Hej.

Min datter på 17 har 28 klassekammerater, som hun skal medbringe mundgodt
til i form af noget bagt.

Hun har prøvet at have en stor chokoladekage med i braddepande.

Nu har hun ikke lyst til dette igen, da det ikke var let at transportere på
cykel, og det blev noget snask, da hun prøvede at tage noget med som små
firkanter.

Hvad kan vi så finde på, - gerne lidt spændende, hvis det ikke er at stille
for store krav.

Vi har set lidt på kanelsnegle eller måske horn, men mangler så gode ideer
til fyld.

På forhånd tak for hjælpen!

Hilsen Bente C.

Fra : Inger Pedersen

Dato : 11-01-05 20:04

"Bente Christensen" <bente.chr@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til i form af noget bagt.

> Vi har set lidt på kanelsnegle eller måske horn, men mangler så gode ideer

Pizzasnegle eller pølsehorn?
Eller vandbakkelser med fyld af røget skinke, æble og selleri i tern -
dressing af creme fraiche og sennep?
Eller fed gærdej, rullet ud og skåret i firkanter - foldet i trekanter om
fyld af revet æble, hakkede nødder, sukker og lidt smør?

Det skal vel være noget, hvor fyldet bages med, så det ikke bliver for
grattet under transporten.

Hilsen Inger

Fra : Stinne og Rune

Dato : 11-01-05 22:12

Hvad med muffins??

Stinne

Fra : Helle Petersen

Dato : 12-01-05 09:09

Hej gruppe

Godt fuld til horn er også revet nougat og marcipan..MUMS!

Velbekommen
Helle

Fra : Kristina Mandal Sønd~

Dato : 12-01-05 16:17

> [...]
> stille for store krav.
>
> Vi har set lidt på kanelsnegle eller måske horn, men mangler så gode ideer

Hvad med små muffins - kan jo laves på mange måder, men chokolade er næsten
altid et hit, eller nogle store 'småkager', såsom chocolatechip cookies?

/Kristina