manson (1973) dokumentar ?
Fra : Peter Heide

Dato : 27-01-05 22:44

Hej film-maniacs,

Nogen der har en ide om hvordan man kan få en kopi af denne film :

http://www.imdb.com/title/tt0068918/?fr=c2l0ZT1kZnxteD0yMHxzZz0xfGxtPTIwMHx0dD1vbnxwbj0wfHE9bWFuc29ufGh0bWw9MXxubT1vbg__;fc=1;ft=100;fm=1

Den har været til salg, en gang imellem, på eBay som org. vhs (ntsc) og
og rip af samme til DVD. Det er den sidste udg. jeg er interesseret i .

Hér et link omkring hele baduljen.....kun for de blodtørstige:

http://users.adelphia.net/~mansonmurders/

Fra : Morten DH

Dato : 29-01-05 19:59

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.imdb.com/title/tt0068918/?fr=c2l0ZT1kZnxteD0yMHxzZz0xfGxtPTIwMHx0dD1vbnxwbj0wfHE9bWFuc29ufGh0bWw9MXxubT1vbg__;fc=1;ft=100;fm=1

Hmm kan se jeg ikke er den eneste som lider af lange URL's til IMDB - nogen
der ved hvorfor det pludselig er tilfældet? (bruger nyeste version af IE)

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 29-01-05 21:30

Morten DH wrote:
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm kan se jeg ikke er den eneste som lider af lange URL's til IMDB - nogen
> der ved hvorfor det pludselig er tilfældet? (bruger nyeste version af IE)

Jeg ved det ikke, men du kan uden problemer skære det meste væk:
http://www.imdb.com/title/tt0068918/

--
Now listening to:
Assemblage23 - Darker

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 29-01-05 23:15

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> [...]
>
> Den har været til salg, en gang imellem, på eBay som org. vhs (ntsc) og
> og rip af samme til DVD. Det er den sidste udg. jeg er interesseret i .

Nu brækker jeg lige noget op:
Må jeg ikke anbefale at vi holder op med at belønne personer som den omtalte
ved at holde vores interesse i emnet bevidst tilbage. Pågældende mordsag
handler om en gedigen flok tabere hvis eneste formål med pågældende
grusomhed var at blive berømte. Tilsyneladende er det desværre lykkedes. Jeg
undlader bevidst at nævne wankerens navn i denne tekst, jeg vil faktisk
anmode om at pågældende bliver forsøgt ignoreret ved at 'glemme' eksistensen
af pågældende dokumentar. Om ikke andet lade være med at dyrke den ved at
lede efter DVD'en. Derved taber svinet i sin mission, og han kan blot rådne
op i spjældet.

Jeg ved at jeg lyder som en pussy, men fuck det. Nu har jeg fået det ud.

Og ikke for at svine Peter til, jeg 'kommer til' selv at sidde og se
'Blodiest Police Chases'-agtige programmer ind imellem.

Fra : Morbid Angel

Dato : 31-01-05 01:56

On Sat, 29 Jan 2005 23:15:14 +0100, "C. H. Engelbrecht"
<chris@bitfrost.dk> wrote:

> [...]
>
>Og ikke for at svine Peter til, jeg 'kommer til' selv at sidde og se
>'Blodiest Police Chases'-agtige programmer ind imellem.

Nu er det heldigvis ikke alle som har dine tilbøjligheder til at
skulle censurere en vigtig del af det 20'ende århundredes historie, at
Manson og hans tilhængere var nogle "syge" mennesker kan vi nok blive
enige om, men at prøve på at tie for sandheden og lukke øjnene vil
bare mystificere det endnu mere og gøre det endnu mere populært.
De fleste mennesker kan nok se forskel på , hvad som er rigtigt og
forkert.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 31-01-05 08:20

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> bare mystificere det endnu mere og gøre det endnu mere populært.
> De fleste mennesker kan nok se forskel på , hvad som er rigtigt og

Good point. Jeg ville bare ønske at situationen kunne vendes så svinet ikke
opnåede det han ville. For det har han jo gjort. Det her er en virkelig
udgave af slutningen af Se7en.

Fra : Peter Heide

Dato : 15-02-05 03:12

Fik fat i den via snirklede forbindelser. Men tak for hjælpen endnu engang
JosefDin,hvis du læser dette:

Om filmen: selvklart de fleste, eller nærmest alle optagelser af "The
Family"
er optaget efter at Manson,Watson,Atkins mfl. sad i arrest. Derfor
er der kun interveiw med en bunke acid-hoveder, som kun har haft
en lille betydning for gruppen, en del af dem røg i fængsel efter feks
Fromme for at prøve at pløkke præsident Ford ned i 1975.

Filmen er ret kedelig på nær de sidste 10 min. hvor Charles Manson
er på....man kan ikke andet sige at han var en karismatisk person. Man
kan godt forstå at han var istand til at ævle sig langt ind i hjernen på
sin omkreds. Selv om det er det værste omgang bullshit at lytte til.

..............meeen hvis man har taget lidt lsd ell. mescalin.Så er den
hjemme.