Officiel top 100 instruktører ?
Fra : Martin Ohlsson

Dato : 27-01-05 21:19

Hejsa

For godt et halvt år siden menes jeg at have set en side på nettet der
foreslog sig at være den "officielle top 100 directors" liste.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den? Eller en side der minder om -
jeg har ledt på google.com men synes ikke at kunne finde den længere.

Jeg kan ikke huske præcist hvem der frigav listen, og ønsker derfor at se
den igen - eller en der minder om.

På forhånd tak

Mvh. Martin

Fra : Maria de Francis

Dato : 29-01-05 02:20

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har ledt på google.com men synes ikke at kunne finde den længere.
>
> Jeg kan ikke huske præcist hvem der frigav listen, og ønsker derfor at se

Der er flere af den slags lister, men om der findes en decideret officiel
side ved jeg ikke. Kan du evt huske hvad der var på sitet derudover? Men giv
endeligt linket fra dig, hvis du finder det officielle.

http://home.hccnet.nl/w.nel/filmtop/

http://films.kelkoo.co.uk/b/a/cpc_149201_top100_director.html

http://listsofbests.com/lists/2/

http://www.geocities.com/aaronbcaldwell/dimdsdir.html