Hvor finder man rejseholdet billigst?
Fra : KO

Dato : 26-01-05 20:01

Nogen som ved hvor jeg finder rejseholdet billigst? Er interesseret i hele
boksen. På dvd.dk kan de købes til 68 kr. stk men med svensk cover. Hvor
findes de billigst med dansk cover?

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 26-01-05 20:52

"KO" <kim.mailSLETdette@c.dk> wrote in

> Nogen som ved hvor jeg finder rejseholdet billigst? Er interesseret i
> hele boksen. På dvd.dk kan de købes til 68 kr. stk men med svensk
> cover. Hvor findes de billigst med dansk cover?

De fåes ikke billigere andre steder. dvd.dk er den billigste leverandør
af den med 68kr pr. stk
Her hjemme svinger de med 120-190kr pr stk, og det er et dansk cover skutte
værd IMO.
Så skynd dig at få bestilt et eksemplar af dem alle sammen, for jeg kan se
de kun har 6 stk tilbage ved noget af dem, og hvem ved om de får flere
til den spotpris.

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 28-01-05 20:51

"KO" <kim.mailSLETdette@c.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som ved hvor jeg finder rejseholdet billigst? Er interesseret i hele
> boksen. På dvd.dk kan de købes til 68 kr. stk men med svensk cover. Hvor
> findes de billigst med dansk cover?

Man kan tit downloade og udprinte det danske cover og sætte det i i stedet
for. Det plejer jeg at gøre når jeg køber film hos CDON. Jeg kan f.eks. ikke
udholde at den amerikanske komedie "Running Scared" skal stå i reolen og
hedde "Skjut inte på min kompis!"
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde