Oscar nominationer
Fra : Anders Houmark

Dato : 25-01-05 17:26

Ja, så er de offentliggjort.. ved ikke lige hvor længe de har været dét, men
fandt lige ud af det nu her

http://www.oscar.com/nominees/nominees.html

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-01-05 17:41

Anders Houmark wrote:
> Ja, så er de offentliggjort.. ved ikke lige hvor længe de har været
> dét, men fandt lige ud af det nu her
>
> http://www.oscar.com/nominees/nominees.html

Kårer de ikke en "BEDSTE FILM 2004" ?

Og sikke nogle kedelige film der er på programmet i år...
Eternal of the Spotless Mind er udeladt.. Så dårlig var den da heller ikke,
men Jim Carrey kan de nok ikke lide.. eller.. Jov Kate Winslet er nomineret.

Det er ikke helt til at forstå hvad der sker for dem. Garden State (
http://www.imdb.com/title/tt0333766 ) synes jeg personligt er rigtig god,
men den bliver da vist helt glemt..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-05 19:20

Anders Houmark wrote:

> Kårer de ikke en "BEDSTE FILM 2004" ?

Tjo, de har da nomineret 5 stk, så mon ikke...

BEST PICTURE
- THE AVIATOR
- FINDING NEVERLAND
- MILLION DOLLAR BABY
- RAY
- SIDEWAYS

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-01-05 21:35

Karsten Strandgaard Jørgensen wrote:

> Tjo, de har da nomineret 5 stk, så mon ikke...
>
> BEST PICTURE
> - THE AVIATOR
> - FINDING NEVERLAND
> - MILLION DOLLAR BABY
> - RAY
> - SIDEWAYS

Ok, jeg tog det bare som "bedste kamera arbejde" :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Peter N.

Dato : 25-01-05 18:50

Hvis ham den uudholdelige Leonardo-dreng vinder en Oscar, begår jeg selvmord
i arrigskab.... tror jeg ? - Hvad er tlf. nummeret på akut psykiatrisk
krisehjælp, bare for en sikkerhedsskyld ?

/ Peter

Fra : Sune

Dato : 25-01-05 18:58

On Tue, 25 Jan 2005 18:49:55 +0100, "Peter N." <nospam@mail.invalid> wrote:

>Hvis ham den uudholdelige Leonardo-dreng vinder en Oscar, begår jeg selvmord
>i arrigskab.... tror jeg ? - Hvad er tlf. nummeret på akut psykiatrisk
>krisehjælp, bare for en sikkerhedsskyld ?

Har du overhovedet set filmen, eller hader du bare for at hade?

Mvh
Sune

Fra : Peter N.

Dato : 25-01-05 21:42

Svarer du altid et spørgsmål med et spørgsmål, eller er du bare dårlig til
citat-teknik ?

/ Peter

Fra : Sune

Dato : 25-01-05 22:20

On Tue, 25 Jan 2005 21:41:45 +0100, "Peter N." <nospam@mail.invalid> wrote:

>Svarer du altid et spørgsmål med et spørgsmål, eller er du bare dårlig til
>citat-teknik ?

Sådan (som ovenstående) kan man jo vælge at undgå at svare på et spørgsmål hvis man intet fornuftigt
har at skrive.

Mvh
Sune

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-05 23:39

"Peter N." <nospam@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> Svarer du altid et spørgsmål med et spørgsmål, eller er du bare dårlig til
> citat-teknik ?

Undlader du altid at svare ved at spille åndsvag?

Og hvad angår citatteknik skulle du nok kaste med knap så store sten, Mester
Jakel...

> / Peter

Lars B

Fra : Jacob Andersen

Dato : 28-01-05 04:57

"Peter N." <nospam@mail.invalid> wrote in message
> [...]
> selvmord i arrigskab.... tror jeg ? - Hvad er tlf. nummeret på akut
> psykiatrisk krisehjælp, bare for en sikkerhedsskyld ?

Har du i det mindste set den film han er nomineret for? Det kan jo være han
spiller godt.

/Jacob

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 08:31

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, så er de offentliggjort.. ved ikke lige hvor længe de har været dét,
men
> fandt lige ud af det nu her

Det er LORTET AT DANSKE BIOGRAFER ikke viser andet end Currey filmen før de
ved, at USA-smagsdommerne har indstillet til Oscar
(Foruden "Evigt solskin i et pletfrit sind", har vist kun atypiske Shrek2 og
SupersizeMe været vist her)
De tør ikke - og de vil opreklamere danske film

De Oscar-nominerede er fundet
De nominerede til årets Oscar-statuetter er fundet. Topscorer blev Martin
Scorseses film 'The Aviator' med 11 nomineringer. Det lykkedes ikke for
Jørgen Leths og Lars Von Triers eksperimentelle 'De fem benspænd' at blive
nomineret.
http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=357039

Fra : /Ole

Dato : 26-01-05 11:03

> [...]
> Jørgen Leths og Lars Von Triers eksperimentelle 'De fem benspænd' at blive

The Aviator har dansk Premiere på fredag, så du kan nu godt nå at se den
inden Oscar-showet.

Andre film som er kommet/kommer inden er bl.a.:
THE MOTORCYCLE DIARIES
HARRY POTTER AND THE PRISONER OF ASTHMA CAMP
I, ROBOT
SPIDER-MAN 2
THE INCREDIBLES
THE POLAR EXPRESS
HOUSE OF FLYING DAGGERS
THE PASSION OF THE CHRIST
THE PHANTOM OF THE OPERA
LEMONY SNICKET'S A SERIES OF UNFORTUNATE EVENTS

Og mange flere...

Og mon ikke også at der kommer et par stykker til inden d. 27 feb.?

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-05 21:56

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, så er de offentliggjort.. ved ikke lige hvor længe de har været dét,
> [...]
I de 6 vel nok største kategorier - skuespillere, film og instruktør - har
jeg set samlet 2 nominerede! (Winslet og Moreno som bedste
skuespillerinder - begge glimrende i øvrigt).

Jeg havde gerne set flere nomineringer til Eternal Sunshine..., Before
Sunrise og Motorcykel Dagbog, men måske skal man bare vælge at glæde sig til
de mange nominerede film, der endnu ikke er nået til Danmark?

Mvh Mikkel

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 26-01-05 20:37

Mikkel Knudsen wrote:
> [...]
> Sunrise og Motorcykel Dagbog, men måske skal man bare vælge at glæde sig til
> de mange nominerede film, der endnu ikke er nået til Danmark?

Go ide eller i hvert fald meget fornuftigt.

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : PerX ...

Dato : 27-01-05 23:08

In article <1puJd.85183$Vf.3768058@news000.worldonline.dk>,
anders@andersh.fjerndette.dk says...
> Ja, så er de offentliggjort.. ved ikke lige hvor længe de har været dét, men
> fandt lige ud af det nu her
>
> http://www.oscar.com/nominees/nominees.html

Baah, overset igen *G*