Dvdimport (Canada)
Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 24-01-05 18:49

Æv altså! Jeg har bestilt en film hos dvdimport.com i Canada, som også
har hævet beløbet på mit visakort. Nu er der så gået nogen tid, men
ordren er endnu ikke afsendt. Og da jeg klager får jeg at vide at varen
ikke længere haves på lager, og at dvdimport ikke har sendt pengene
tilbage for at undgå gebyrer! De anbefaler i stedet at jeg køber en
anden film hos dem. Sådan, ja.

Hvad er nu det for noget? Kan jeg nu ikke annullere købet uden at det
koster mig penge? Det er da for ringe, hvad?

Mikkel

--
Mikkels Guatemala-sider:
http://lakjer.dk/mikkel/

Fra : Holst

Dato : 24-01-05 18:58

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:

> [...]
>
> Hvad er nu det for noget? Kan jeg nu ikke annullere købet uden at det
> koster mig penge? Det er da for ringe, hvad?

Tjah ... prøv at nævn dit problem i dk.forbruger, hvor dit indlæg vist
hører mere hjemme end her. Der finder du en masse, som ved noget om
sådant. Og så tal med din bank.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-01-05 21:37

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:
> Æv altså! Jeg har bestilt en film hos dvdimport.com i Canada, som også
> har hævet beløbet på mit visakort.

Ophæv købet - det er din ret. Hvis de ikke leverer pengene tilbage beder du
bare din bank om at anullere hele betalingen.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 25-01-05 07:20

Mikkel Møldrup-Lakjer <mikkel@fabel.dk> wrote in news:41f5352f$0$48323
$14726298@news.sunsite.dk:
> Hvad er nu det for noget? Kan jeg nu ikke annullere købet uden at det
> koster mig penge? Det er da for ringe, hvad?

Som Lars Hoffmann skriver så er det bare at udfylde en seddel
fra banken. Jeg har haft gjort det et par gange. Banken sender
sedlen som jeg har dagen efter, jeg skriver under og sender den
tilbage til banken. Dagen efter igen er pengene tilbage på min
konto. Og så er det da vist slut med at handle hos den skodbiks!

Jeg ved ikke hvorfor nogle butikker tror at de kan tillade sig
at bruge folks penge til deres egen opsparing. Mit filmbudget
skal sq stå i min stue - ikke på andres konti :D

/hilsner

--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |