AvP
Fra : Yildizhan

Dato : 22-01-05 22:19

Til alle jer som har REG3 udgaven.

Hvordan er billedekvaliteten på AvP ??
Og lydkvaliteten ??

Jeg har hørt så meget dårligt om REG3 udgaver, så jeg har holdt mig langt
væk fra dem.

På forhånd tak

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-01-05 22:49

Yildizhan wrote:
> Til alle jer som har REG3 udgaven.
>
> Hvordan er billedekvaliteten på AvP ??
> Og lydkvaliteten ??

Udemærket billedkvalitet med en lille bitte smule edge enhacement, men ellers
skarpt og uden gener.
DTS lyder sparker røv for at sige det på dansk

> Jeg har hørt så meget dårligt om REG3 udgaver, så jeg har holdt mig langt
> væk fra dem.

Så er du gået glip af en masse billige film. For det mester er reg 3 udgaverne
fuldt på højde med de andre regioner.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morten DH

Dato : 23-01-05 10:51

> Så er du gået glip af en masse billige film. For det mester er reg 3
> udgaverne fuldt på højde med de andre regioner.

ja det er først hvis det er "region all" film fra østen man skal begynde at
bekymre sig... Fx koreanske R3 udgivelser sparker ofte numse i a/v
afdelingen

Og er det samme selskab der udgiver i både R1 og R3, er overførslen
sandsynligvis den samme... der er så bare (nogen gange) andre tekst optioner
og lidt krims krams på cover og i menuerne

Fra : Morbid Angel

Dato : 23-01-05 20:48

On Sun, 23 Jan 2005 10:50:38 +0100, "Morten DH"
<morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

> [...]
>sandsynligvis den samme... der er så bare (nogen gange) andre tekst optioner
>og lidt krims krams på cover og i menuerne

det som regel HK udgaverne af film fra mindre selskaber, de store
selskaber udgiver sine egne film i asien og da er det som regel i
samme kvalitet, men diverse HK baserede filmudgivere er ret ringe, dog
har Mei Ah og Universe strammet sig godt an i det sidste, men manga af
de første film de udgav specielt asiatiske film var/er næsten useelige
når det gælder billede, lyd og tekstninger.
har endnu ikke stødt på en ringe japansk eller koreansk udgivelse.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel