konverter undertekst fil
Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 16-01-05 09:53

hvordan laver jeg en .txt undertekst fil om til srt formatet ?

Fra : Mads Jensen

Dato : 16-01-05 11:50

http://linux.bydg.org/~yogin/ <- Subconv ?

--
Mads Jensen
To email me, remove z's in my address

Q: Why shouldn't I simply delete the stuff I never use, it's just taking up
space?
A: This question is in the category of Famous Last Words..
   -- From the Frequently Unasked Questions

Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 16-01-05 13:33

findes noget ligende til windows ?

Fra : Mads Jensen

Dato : 16-01-05 17:45

dann@invalidd.dk wrote:
> findes noget ligende til windows ?

hmm, python skulle da gerne være at finde til windows. python.org for
nærmere information ...
--
Mads Jensen
To email me, remove z's in my address

Q: Why shouldn't I simply delete the stuff I never use, it's just taking up
space?
A: This question is in the category of Famous Last Words..
   -- From the Frequently Unasked Questions

Fra : Kasper Aae

Dato : 16-01-05 18:23

On Sun, 16 Jan 2005 09:52:37 +0100, "dann@invalidd.dk"
<dan@microinvalid.com> wrote:

>hvordan laver jeg en .txt undertekst fil om til srt formatet ?

Subtitle Workshop.

http://www.urusoft.net

--
Kasper Aae

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-01-05 06:05

<dan@microinvalid.com> wrote:

>hvordan laver jeg en .txt undertekst fil om til srt formatet ?

Et txt-suffix betyder blot, at det er tale om en tekstfil. En txt-fil
kan med andre ord være 117 forskellige formater. En srt-fil er faktisk
også en tekstfil. Du kan læse den med Notepad.

Så svaret på dit spørgsmål er: Hvad er det for en txt-fil? Hvilket
format er den i?

Mvh
Niels Søndergaard