De utrolige/release
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 14-01-05 17:48

Hvornår kan De utrolige købes til hjemmebiografen?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Mads Jensen

Dato : 14-01-05 22:24

Abildgaard 3140 wrote:
> Hvornår kan De utrolige købes til hjemmebiografen?

Jeg fandt en norsk side, der skriver, at den bliver udgivet af Buena
Vista i Norge d. 16/3, og så skulle det vel være mærkeligt om den ikke
kommer i en dansk version på omtrent samme dato.
--
Mads Jensen
To email me, remove z's in my address

Q: Why shouldn't I simply delete the stuff I never use, it's just taking up
space?
A: This question is in the category of Famous Last Words..
   -- From the Frequently Unasked Questions

Fra : Odgaard & Co

Dato : 17-01-05 07:02

> Jeg fandt en norsk side, der skriver, at den bliver udgivet af Buena
> Vista i Norge d. 16/3, og så skulle det vel være mærkeligt om den ikke
> kommer i en dansk version på omtrent samme dato.

21/3-05 ifølge laserdisken

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=11057898351725035

Fra : Sune

Dato : 17-01-05 21:37

ifølge http://www.blockbuster.dk/Default.asp?ID=94 så kommer den 9. marts,
synes at deres tider plejer at holde.

Sune

Fra : Odgaard & Co

Dato : 17-01-05 21:43

> Hvornår kan De utrolige købes til hjemmebiografen?

> ifølge http://www.blockbuster.dk/Default.asp?ID=94 så kommer den 9.
marts,
> synes at deres tider plejer at holde.

Ifølge en af de mest seriøse sider om Disney dvd'er kommer:
21/03-2005 De utrolige
http://www.juhu.dk/disneydvd/disney_soon.html