BETONHJERTER
Fra : kai sølvgaard hansen

Dato : 12-01-05 19:03

Blot lidt info omkring spillefilmen BETONHJERTER der har premiere i morgen
og seneste den 26. januar skulle ligge hos samtlige forhandlere i landet.

Information : http://www.imdb.com/title/tt0371958/

Kan bl.a findes til favorabel pris på :
http://www.dvdcity.dk/?50XO49X31XO483TO49O48X3634ATXO48O491

Endvidere skulle der komme et indslag om filmen på God aften Danmark (TV2)
den 26. januar, samt diverse artikel i div. aviser og ugeblade.

Filmen handler kort fortalt om venskab og rascisme, og er den første
spillefilm nogensinde optaget i Vollsmose. Castet består både af
professionelle skuespillere samt amatørskuespillere fra netop Vollsmose.

Vi håber i vil kunne lide filmen, der i høj grad sigter efter en helt ny
stil af realisme.

Fra : Keldo

Dato : 13-01-05 07:33

ok, held og lykke med filmen.

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 13-01-05 14:14

"Keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in

> ok, held og lykke med filmen.

Også til Politiet, det kan jo være at der er nogle ansigter med de lige
søger som passer med en af deres personbeskrivelser.

Fra : kai sølvgaard hansen

Dato : 15-01-05 00:45

haha, hm, ja, der er i hvert tilfælde ÉN...*G* Eller dvs. han sidder pt. i
Odense arrest og har gjort det siden december...

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 15-01-05 12:36

"kai sølvgaard hansen" <filmfreak@stewiesminions.com> wrote in

> haha, hm, ja, der er i hvert tilfælde ÉN...*G* Eller dvs. han sidder
> pt. i Odense arrest og har gjort det siden december...

Så har han da opdaget hvad at "Betonhjerter" faktisk betyder
De kunne jo lave en Betonhjerter II som finder sted i Gjellerup Parken,
if you know what i mean

Fra : kai sølvgaard hansen

Dato : 17-01-05 08:27

Yep yep, I know....har selv boet klods op og ned af stedet i flere år....og
III'eren kunne være Ishøj..

Men nej....filmen udspiller sig ikke nødvendigvis i Vollsmose, stedet er
blot brugt som "kulisse" for det hele..

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 17-01-05 12:10

> Yep yep, I know....har selv boet klods op og ned af stedet i flere
> år....og III'eren kunne være Ishøj..
>
> Men nej....filmen udspiller sig ikke nødvendigvis i Vollsmose, stedet
> er blot brugt som "kulisse" for det hele..

Den lanceres vel i udlandet under navnet: Burka Love
Nå ja, de kender jo kun Zile for lavkvalitets pornofilm med
ret ondsvage titler.

Fra : Alberich

Dato : 17-01-05 12:29

Mr. Sejersen wrote:
> "kai sølvgaard hansen" <filmfreak@stewiesminions.com> wrote in

> Den lanceres vel i udlandet under navnet: Burka Love
> Nå ja, de kender jo kun Zile for lavkvalitets pornofilm med
> ret ondsvage titler.

Er han da kendt for meget andet herhjemme?

Fra : kai sølvgaard hansen

Dato : 17-01-05 14:51

"Alberich" <None@none.nul> wrote in message

> Er han da kendt for meget andet herhjemme?

Nææh, hans arbejde for organisationen mod pædofili er jo sjovt nok blevet
stærkt overset, fordi "vi" danskere elsker at smæske os i skandaler og
negativitet fremfor at se gode sider i/af folk engang imellem.. klart nok,
vi er sgu et lidt sørgeligt og ynkeligt folkefærd i den retning...men nej,
han er nok mest kendt for sine pornofilm...

Og jeg ved nu ikke om de der laver filmene er så meget værre end dem der ser
dem - uden et marked ville der jo ikke være nogen der ville lave dem, og der
er vel ikke mange danskere der ikke har set en porno film - i hvert tilfælde
ikke hvis de skal være ærlige - sååå...(og nej, sgu ikke for at pudse min
egen glorie, jeg har set masser, men vistnok aldrig nogen af Zile's! *G*)

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 18-01-05 16:10

> [...]
> film - i hvert tilfælde ikke hvis de skal være ærlige - sååå...(og
> nej, sgu ikke for at pudse min egen glorie, jeg har set masser, men

Eller så har du sgu nok bare ikke lagt mærke til at der var en Zile film,
de ser jo noget videre ens ud alle de danske
Gad vide om Betonhjerter så også har en "Mai Li" med i sig ?
Det hedder pussigt alle kvindelige asiater der har noget med dansk porn
at gøre.

Fra : kai sølvgaard hansen

Dato : 18-01-05 16:51

> [...]
> Gad vide om Betonhjerter så også har en "Mai Li" med i sig ?
> Det hedder pussigt alle kvindelige asiater der har noget med dansk porn

Tja, måske, man ved aldrig, har dog ikke set ret mange danske - mest
amerikanske *G*

Ingen asiater i denne omgang, nej.....
Men nu må det så også igen understreges at dette ikke ER en porno film
(end ikke erotisk - man ser ikke engang bryster....øv)