hvilken film?
Fra : gukker

Dato : 12-01-05 18:19

Jeg søger en biograffilm, amerikansk, hvor handlingen (som jeg husker svagt)
blandt andet indebærer at hovedpersonen pludselig får slettet alle sine
borgerlige oplysninger (kredit-cards, securitynumber m.v.) og kort sagt
"forsvinder" - det skulle være nogle fæle personer, der af en eller anden
grund ønsker at slå hende ihjel fordi hun har nogle oplysninger, de ikke
ønsker frem.

Er der nogen, der kan huske den film - jeg savner en titel!

--
gukker

Fra : Thomas S

Dato : 12-01-05 18:44

gukker wrote:

> Er der nogen, der kan huske den film - jeg savner en titel!

Det kunne lyde som Nettet/The Net med Sandra Bullock fra 1995:
http://www.imdb.com/title/tt0113957/

Thomas S

Fra : gukker

Dato : 12-01-05 20:07

Jeg takker mange gange og vil se nærmere på linket.

--
gukker

Fra : gukker

Dato : 12-01-05 20:44

Jeg kan konstatere at I har ret -det var præcis den film, jeg søgte - tusind
tak endnu en gang -over and out!
--
gukker.

Fra : Ulla og Rasmus