Production Manager søges til spillefilmspr~
Fra : Morten Nørgaard

Dato : 10-01-05 22:10

Forkert gruppe? I så fald er her min undskyldning på forhånd. Henvisning til
anden gruppe modtages i givet fald med tak.

Vi er en gruppe godhjertede, velmenende mennesker der er gået sammen om at
producere en spillefilm - en komedie - til optagelse i København fra og med
4. juli. Opslaget i sin helhed findes her:
www.e-report.dk/mno/m2/production_manager_opslag.pdf

Mvh.

Morten

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 13-01-05 06:57

> [...]
med
> 4. juli. Opslaget i sin helhed findes her:

Er fundet...

Mvh.

Morten

Fra : Per

Dato : 13-01-05 13:09

"Morten Nørgaard" <morten.norgaardSPAMMINGNOTHANKS@uni-c.dk> wrote in
message news:cs52et$hle$1@news.net.uni-c.dk...

> med
>
> Er fundet...
>
> Mvh.
>
> Morten

Lige en sidebemærkning. Hvor genialt er det lige at have din kontaktliste på
din hjemmeside? Der står emails og telefonumre på bekendte som f.eks. din
fars arbejdsnummer.

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 13-01-05 14:00

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> din hjemmeside? Der står emails og telefonumre på bekendte som f.eks. din

Har du tænkt dig at ringe til ham? Nej? Okay...

Fra : Sp@cey

Dato : 15-01-05 09:35

> Har du tænkt dig at ringe til ham? Nej? Okay...

Man er fandme for dum hvis man offentliggør andres E-mail på nettet!!!

Kenneth

Fra : /Ole

Dato : 15-01-05 11:48

"Sp@cey" <Someone@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Man er fandme for dum hvis man offentliggør andres E-mail på nettet!!!
>
> Kenneth

Ikke hvis man elsker at få spam. Eggs Spam, Spam and Spam...

/Ole