Erfaringer med DSE ?
Fra : Merete

Dato : 11-02-05 22:41

Hey !

Ville blot høre om der er nogen her i gruppen der har erfaring med de
Skandinaviske Ernæringskonsulenter (DSE) ?

Sådan som jeg kan se på hjemmesiden (http://www.idealvaegten.dk/), er det
eneste man skal betale, er et kosttilskud og derfor er jeg bange for at det
bare er et af de der snyde-firmaer... nogen der kan hjælpe ?

Mvh Merete

Fra : bogh

Dato : 12-02-05 10:17

"Merete" <hardwoman18@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eneste man skal betale, er et kosttilskud og derfor er jeg bange for at
> det bare er et af de der snyde-firmaer... nogen der kan hjælpe ?

Hej Merete

DSE er med andre ord HERBALIFE.
Jeg havde besøg af dem for noget tid siden. Jeg hoppede på deres annonce
fordi der ikke et eneste sted i den står, at det drejer sig om HERBALIFE.
Hun kom ud og begyndte at fortælle om hvor godt og vidunderligt det hele
var. Men da jeg opdagede hvad det drejede sig om, sagde jeg med det samme at
jeg ikke var interesseret. Jeg har aldrig selv prøvet HERBALIFE, men efter
hvad jeg har hørt om produkterne, kan man lige så godt smide ens penge ud af
vinduet.

Mvh
H.P.

Fra : Merete

Dato : 12-02-05 11:44

"bogh" <bog@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at jeg ikke var interesseret. Jeg har aldrig selv prøvet HERBALIFE, men
> efter hvad jeg har hørt om produkterne, kan man lige så godt smide ens

Hej H.P !

Tak for dit svar - jeg vil skynde mig at afvise dem når (hvis) de ringer.
Det lød også for godt til at være sandt...

Mvh Merete