Juhuuuuuuu
Fra : Crazy Camilla

Dato : 07-02-05 01:45

Hej.

Så er det lykkedes mig at tabe 5 kg. på ca. en måned.
De ca. 30 der mangler taler vi ikke om...

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : DaneX

Dato : 07-02-05 04:57

> Så er det lykkedes mig at tabe 5 kg. på ca. en måned.
> De ca. 30 der mangler taler vi ikke om...
>
> Med venlig hilsen Camilla.

Super godt gået, Camilla.
Bare klø på nu hvor du kan se, at det giver resultater.
Det må også være godt for motivationen. Og begynder det at knibe på et
tidspunkt, så ved du hvor vi er ;)

/Martin

Fra : Crazy Camilla

Dato : 07-02-05 16:41

"DaneX" <no@way.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Bare klø på nu hvor du kan se, at det giver resultater.
> Det må også være godt for motivationen. Og begynder det at knibe på et

Men hold da op hvor er det upraktisk at gå med begge hænder i bukselinningen
fordi bukserne er ved at falde ned om knæene på dig... hehe...
luksusproblem, jeg bliver nødt til at gå ud og shoppe *gg*

MVH Camilla.

Fra : DaneX

Dato : 10-02-05 05:25

> [...]
> fordi bukserne er ved at falde ned om knæene på dig... hehe...
> luksusproblem, jeg bliver nødt til at gå ud og shoppe *gg*

Jo tak det kender jeg alt for godt.
Mine arbejdsbukser var lige tilpas store før jeg begyndte at tabe mig - men
lynhurtigt måtte jeg ud og købe et nyt bælte (kunne godt have lavet nye
huller men det var gammelt og var ved at være mørt).
Og i dag burde jeg faktisk have lavet nye huller i det nye bælte for
bukserne begynder at hænge igen.... eller også skulle jeg bare købe nogle
nye arbejdsbukser som passer *gg*

Fra : Søren Reinke

Dato : 07-02-05 19:28

Crazy Camilla wrote:
> Hej.
>
> Så er det lykkedes mig at tabe 5 kg. på ca. en måned.
> De ca. 30 der mangler taler vi ikke om...
>
> Med venlig hilsen Camilla.

Tillykke :)

Det skal nok gå med den sidste sjat :)

Hilsen Søren Reinke

Fra : Crazy Camilla

Dato : 09-02-05 16:27

"Søren Reinke" <soren@fjern.reinke.dk> skrev i en meddelelse
Crazy Camilla wrote:
> Hej.
>
> Så er det lykkedes mig at tabe 5 kg. på ca. en måned.
> De ca. 30 der mangler taler vi ikke om...

> [...]

Sagde du sjat? Det ved jeg nu ikke om jeg synes...

Hemmeligheden ved vægttabet tror jeg i øvrigt ikke er kostomlægning
(WeightWatchers) men derimod at jeg er begyndt at arbejde her efter jul, så
jeg er mere aktiv, end i de 2 år hvor jeg bare har gået hjemme hver dag.

Med venlig hilsen Camilla.