Vægtskema
Fra : Ukendt

Dato : 01-02-05 14:10

Hej

Findes der et allerede færdiglavet vægtskema til excel?
Hvor jeg selv kan indsætte min vægtudvikling, og hvor det vises på en graf
ved siden af.

Jeg har ikke selv haft held til at lave det i Excel, måske der er en der har
haft held med det.
Eller findes der et online, til download?

På forhånd tak.

Hilsen Ditte

-28,2 kilo siden 1/7-04

Fra : Iben

Dato : 01-02-05 17:03

"Ditte" <ditte-1977tamuin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har haft held med det.
> Eller findes der et online, til download?

Hej Dittte,

Du kan downloade et Excel-regneark her http://www.tyktynd.dk/download.php?5
Det fortæller hvor mange pakker lurpak smør du har tabt og laver en fin graf
over dit vægttab...

Vh.
Iben

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-05 18:14

> [...]
> http://www.tyktynd.dk/download.php?5
> Det fortæller hvor mange pakker lurpak smør du har tabt og laver en fin

Hej

Mange tak, det var det jeg manglede.

Hilsen Ditte

-28,2 kilo siden 1/7-04